AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kerel! Props voor die dikke PR op je deadlift vandaag :D mooi om te aanschouwen, toch maar goed dat ik nog even was gekomen voor schouders (en om ff een "pompje/lachje" te halen), donderdag weer benen knallen!

He Sjaak even bijgelezen in je log. Ziet er goed uit man je motivatie is echt goed en je traint erg hard.

Ga zo door en die 100 kg wordt snel aangetikt( lichaamsgewicht)

Goed bezig sjaak, ziet er gedisciplineerd. Maarja, daar is het ook de tijd van het jaar voor he.. zullen we maar zeggen. Binnekort ga ik ook ff wat hoger in reps op de deadlift, hoop dat het ook een beetje goed uitpakt!

Juist sjaak, flinke trainingen!

En lekker de buik nog aangepakt achteraf :thumb:

• Topic Starter Topic Starter

tnx man

Kerel! Props voor die dikke PR op je deadlift vandaag :D mooi om te aanschouwen, toch maar goed dat ik nog even was gekomen voor schouders (en om ff een "pompje/lachje" te halen), donderdag weer benen knallen!

Tof dat je getuigen kon zijn van deze :) schouders zaten volgens mij al vrij snel, goed vol bij jou. donderdag benen knallen kerel!

He Sjaak even bijgelezen in je log. Ziet er goed uit man je motivatie is echt goed en je traint erg hard.

Ga zo door en die 100 kg wordt snel aangetikt( lichaamsgewicht)

hee kerel, goed dat je d'r weer bent :P en bedankt voor je woorden man! met motivatie zit het wel goed hier

Goed bezig sjaak, ziet er gedisciplineerd. Maarja, daar is het ook de tijd van het jaar voor he.. zullen we maar zeggen. Binnekort ga ik ook ff wat hoger in reps op de deadlift, hoop dat het ook een beetje goed uitpakt!

tijdje niet gezien kerel, tnx. maar ik ben opzich al paar maanden redelijk gedisciplineerd en zie mezelf voorlopig de discipline wel vasthouden, dus of het de tijd vant jaar is....ik weet niet, dat kan ik in de wintermaanden pas weer aangeven :P

succes als je hoger in reps gaat op DL, is ****ing dodelijk

Juist sjaak, flinke trainingen!

En lekker de buik nog aangepakt achteraf :thumb:

buik was wel zuur hoor hehe, maar ik moet niet teveel buik doen, want anders gaat hij té ver naar voren staan met dat subtiele laagje erover.

en dan ook nog de training van gisteren (dinsdag), 1715-1830

Rug & Traps

DeadLift
warm-up
15xstang
2x10x70
5x100
5x120

3x140
2x160
1x170
Fx180 :mad:
1x180 :eek: PR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3x6x120
lekker gek :) vorige week lukte nog niet en toen gaf ik aan paar weekjes te wachten met volgende poging, maar voelde me gewoon lekker sterk gisteren dus heb geknald en die 180 van de grond getrokken!!! wel moeizaam, maar het ging en dat telt :D volgende week weer repjes

PullUps
3x12xbw
wtf, 3x12 reps met 94 kilo lichaamsgewicht haha...laatste weken ging deze erg stroef, maar nu liep het gewoon stukken beter

Lat Pulldown
16x80
2x12x100
bizar goed ook haha, al waren de laatste twee reps met een lichte spot ;)

BOR - Yated grip
15x65
10x85
gestopt, voelde niet goed in m'n rug en had een slechte balans, waarschijnlijk omdat rug al erg hard was aangepakt

one-arm Db rows
3x12x48s (per arm)
zweten als een malllllllle!

smith Shrugs (behind the back)
15x120
2x10x150

Shurgs met in elke hand een 25 kilo schijf
3x15
zuuuuhuuuuuuuuuur

voeding weer een hogere carb dag net als vandaag trouwens en dan donderdag en vrijdag weer ietsje lager
supps jammie
extra gaat erg lekker eigenlijk. wat ik nu doe is de eerste oefening van elke training met veel aandacht en veel sets pakken zodat ik én zwaar kan gaan én reps kan maken. de rest van de training zijn de verschillende oefening met wat minder sets en meer reps. dit voelt nu erg goed en is denk ik wel een massawin methode voor mij (plus m'n ego kan zich in de eerste oefening ff uitleven). toch ga ik niets steeds voor PR's, wel op de DL gisteren, maar ik moest en zou die 180 toch is pakken.
de compounds die vanaf volgende dus als eerste langs komen in elke training en extra aandacht krijgen zijn: ma DL, di incline BP, do SQ en vr MP

volgende training is donderdag (vandaag rust), Benen mother****ers :D Squat till you puke

sjezus, gek! hahaha, ****ing dikke training gap! die bor's en deadlift zijn echt insane sjaak haha :D

tnx voor de support Kwarkmixer!

training van gisteren (donderdag), 1730-1900

Benen

SQ
warming up
10x60
10x60
8x70
5x70

5x80
3x90
1x100
1x110
1x120 PR!!!!!!!
3x12x70
de afspraak met mezelf was dat als ik een PR zou zetten ik de rep-sets ook moest verhogen met 10 kilo...AUW echt zo kapot na die laatste 3 sets

FSQ
10x60
10x60
12x50
12x50
krijg steeds meer controle over de stang, dus verwacht op deze oefening binnenkort wel een sprong in gewicht te gaan maken

Outdoor walking BB Lunges
3x24stappen met 35 kilo
blijft lekker

SL db DeadLift
16x30s
2x15x36s
deed deze oefening voor het eerst, dus moest even aftasten en technisch goed uitvoeren

Leg Curls
12x60
12x60
15x50
15x50
hams ook leeg :P

Calf Presses
5x24x?

Crunches superset met Liggende leg raise
4x25+15

voeding prima in orde (lagere carb dag)
supps jammie
extra gewoon een brute beentraining, weinig aan toe te voegen

volgende training is vandaag (vrijdag), schouders en Biceps

en dan.......een fotootje vandaag geschoten, telefoonkwaliteit maargoed

29cvsar.jpg - 163126

goeie pics sjakie , goeie schouders + traps

haha die pic, beest dat je er bent!!! :D klote dat de sportschool zo laat open was, je gaat morgen nog? Have fun op je chicks b-day ouwe

Staat hij hoor in zijn onderbroekje:D

Ziet er aardig buff uit man die schouders en traps springen er echt uit.
Keep up the good work and gainze de komende tijd.

Goed bezig man en nice traps! ;)

:roflol: Sjaak draagt ballenknijpers:D

Ziet er heel netjes uit sjaak, helemaal die traps/schouders en je armen..

Very Nice! I like!:D

Nu snap ik wel waarom die MP zo hoog van je ligt vriend! Mooie volle schouders en traps!
Goed te zien dat je wat PR's neerzet de laatste tijd ;)

(toch stiekem die benen verbergen he op de foto :p)

goeie pics sjakie , goeie schouders + traps

tnx man

haha die pic, beest dat je er bent!!! :D klote dat de sportschool zo laat open was, je gaat morgen nog? Have fun op je chicks b-day ouwe

hehe :P

Staat hij hoor in zijn onderbroekje:D

Ziet er aardig buff uit man die schouders en traps springen er echt uit.
Keep up the good work and gainze de komende tijd.

tnx Mossad! ff de roddels over m'n onderbroek :P zoals je ziet kan het geen onderbroek zijn vanwege de vorm, het is namelijk een boxer, alleen de ppen kruipen altijd omhoog vanwege m'n gegroeide bovenbenen...en ik hoopte op de pic m'n benen erbij te krijgen, dus daarom boxerppen opgerold :)

Goed bezig man en nice traps! ;)

tnx man!

:roflol: Sjaak draagt ballenknijpers:D

Ziet er heel netjes uit sjaak, helemaal die traps/schouders en je armen..

Very Nice! I like!:D

zelfde verhaal als ik bij Mossad zei :P is een boxer met omhoog gekropen ppen...
tnx man!

Nu snap ik wel waarom die MP zo hoog van je ligt vriend! Mooie volle schouders en traps!
Goed te zien dat je wat PR's neerzet de laatste tijd ;)

(toch stiekem die benen verbergen he op de foto :p)

haha dnak je! PR's gaan zeker lekker. en ik verberg m'n bene niet ouwe, deze foto staan ze net niet op, maar ik zal er spoedig één maken...benen gaan goed mee :cool:

volgende pic doe ik dezelfde boxer aan met ppen omlaag, omdat jullie dit allemaal niet aankunnen ;)

ik heb advies nodig heren, dus graag jullie meningen!

op dit moment loopt mijn rug een stuk achter op de rest van m´n spiergroepen...de reden hiervan is vooral omdat m´n lats erg hoog zijn aangehecht. ik heb zeker wel v vorm en heb een brede rug...maar vooral bij BDB pose komen lats echt belabberd uit...

nu zit ik dus te denken om mijn rugtraining is even onder de loep te nemen en met jullie te overleggen welke aanpassing ik moet maken.

op dit moment ziet mijn rug schema er als volgt uit (eerste training van de week)

DeadLift 5 sets (excl warmup) 2 tot 8 reps
PullUps, brede overhandse greep 3 sets spierfalen
Lat Pulldown, brede greep overhandse greep 3 sets rond de 10 reps
BOR, 4 sets rond de 10 reps
Db Rows of seated cable rows 4 sets 8 tot 12 reps

dat is zo´n beetje wat ik nu doe, al top ik af en toe met Deadliften.
zal ik wat meer onderhandse greep moeten invoeren ofzo?

wat is jullie input?

bor onderhandse grip voor de afwisseling is zeker het proberen waard!
doe je ook ooit tbar row? heerlijke oefening, vind hem fijner dan db/cable row (persoonlijk)

succes!

Goed fysiek kerel!

Probeer anders eens een keer eerst rows en latpulldowns voordat je gaat deadliften. Dan kan je 100% kracht geven aan je lats ;)

bor onderhandse grip voor de afwisseling is zeker het proberen waard!
doe je ook ooit tbar row? heerlijke oefening, vind hem fijner dan db/cable row (persoonlijk)

succes!

T-bars kunnen niet man...er is geen fatsoenlijk iets om - om de stang de doen...
onderhandse row heb ik toegevoegd.

Goed fysiek kerel!

Probeer anders eens een keer eerst rows en latpulldowns voordat je gaat deadliften. Dan kan je 100% kracht geven aan je lats ;)

tnx man :) goede tip van je en ik heb vandaag uitgeprobeerd...het had wel een dusdanig effect op m'n deadlifts, maja boeiend. ik zit eraan te denken om de reguliere deadlift ff weg te laten en de stiffleg bij benendag toe te voegen...dit mede omdat mijn uitvoering met zwaar gewicht niet optimaal is en met stiff leg kan ik niet zo zwaar...

training van vandaag (maandag), 1115-1215

Rug & Traps

PullUps (overhands)
4x12xbw

Lat Pulldown (onderhands)
15x80
12x90
10x105
11x105

BOR (onderhands)
15x75
12x80
2x8x95

DeadLift
10x115
6x135
4x155
ging k*t, uitvoering slecht, kromme rug...het lukte gewoon niet. normaal heb ik al moeite met de uitvoering, maar na de andere oefeningen pff.

Seated Cable Rows superset met 25 kilo schijven Shrugs
12x70 + 12
3x10x80 + 3x10

Hangende Leg Raise
4x20

extra Opzich prima, maar die Deads waren bagger. het lijkt alsof mijn lichaamsbouw en spierlengte ofzo niet voor Deads gemaakt zijn. ik heb zoveeel moeite om m'n rug recht te houden. daarnaast krijg ik m'n kont ook niet ver genoeg omlaag. soms gaat het best prima, maar na 3 rug oefeningen niet meer. daarom gooi ik de normale deads voorlopig echt even opzij en ga verder met stiff leg deads/R-deads bij beentraining.

weekoverzicht
even wat besluiten op een rijtje :P ik ga vanaf m'n workouts korter, maar wel intensiever maken en rustig aan wat cardio toevoegen. **** die 100 kg even...95 is wel voldoende nu :P is toch over een periode van 4 maanden een kilootje of 15 erbij, dus moet niet overdrijven. ik gok dat m'n bf 15% is en ik wil graag naar de 12 en dan clean verder bulken.

Ook stop ik na donderdag met The One... Het heeft mij een paar leuke extra kilo's gegeven in drie weken, maar die inslag op m'n humeur, de hoeveelheid ruzie en toenemende onzekerheid en shit ben ik echt helemaal zat en echt zat ook. Waarom donderdag? deze week ben ik nog druk en alleen bezig met werken en trainen, dus dan heb ik geen tijd om me druk te maken :P daarna 3 weekjes post cycle en ik begin ook gelijk met Creatine weer, want daarop ging bijna even hard en voelde me ook lekker.

dus als ik nu een review moest geven zou ik zeggen top, opt gebied van kilo's, maar als je de neiging hebt om je dingen normaal al snel aan te trekken dan kan je ervan uitgaan dat dit een stuk heftiger word.

Straks dus weer lekker in m'n vel zitten en goed trainen,beetje cardio erbij en me goed fit voelen. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet voor de 100 kg ga, maar dit stel ik even uit. eind september, begin oktober ga ik een wintervachtje kweken en massa pakken.

dan nog een andere bijkomstigheid is dat ik na de zomervakantie m'n biezen pak en het ouderlijk huis ga verlaten. hopelijk kan ik in utrecht een kamer vinden vanwege het studeren. Daar eenmaal wonende geeft mij meer gelegenheid om m'n voeding geheel zelf te beheren en alles in eigen hand te hebben. Ook hoop ik een goede sportschool te vinden en ben benieuwd of jullie nog advies hebben voor een hardcore gym in Utrecht :P ????

lang verhaal heh ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven