bredekees
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel! Props voor die dikke PR op je deadlift vandaagmooi om te aanschouwen, toch maar goed dat ik nog even was gekomen voor schouders (en om ff een "pompje/lachje" te halen), donderdag weer benen knallen!
schouders zaten volgens mij al vrij snel, goed vol bij jou. donderdag benen knallen kerel! He Sjaak even bijgelezen in je log. Ziet er goed uit man je motivatie is echt goed en je traint erg hard.
Ga zo door en die 100 kg wordt snel aangetikt( lichaamsgewicht)
en bedankt voor je woorden man! met motivatie zit het wel goed hierGoed bezig sjaak, ziet er gedisciplineerd. Maarja, daar is het ook de tijd van het jaar voor he.. zullen we maar zeggen. Binnekort ga ik ook ff wat hoger in reps op de deadlift, hoop dat het ook een beetje goed uitpakt!
Juist sjaak, flinke trainingen!
En lekker de buik nog aangepakt achteraf![]()

PR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vorige week lukte nog niet en toen gaf ik aan paar weekjes te wachten met volgende poging, maar voelde me gewoon lekker sterk gisteren dus heb geknald en die 180 van de grond getrokken!!! wel moeizaam, maar het ging en dat telt
volgende week weer repjes
Squat till you puke
haha die pic, beest dat je er bent!!!klote dat de sportschool zo laat open was, je gaat morgen nog? Have fun op je chicks b-day ouwe

Staat hij hoor in zijn onderbroekje
Ziet er aardig buff uit man die schouders en traps springen er echt uit.
Keep up the good work and gainze de komende tijd.
zoals je ziet kan het geen onderbroek zijn vanwege de vorm, het is namelijk een boxer, alleen de ppen kruipen altijd omhoog vanwege m'n gegroeide bovenbenen...en ik hoopte op de pic m'n benen erbij te krijgen, dus daarom boxerppen opgerold 
Sjaak draagt ballenknijpers
Ziet er heel netjes uit sjaak, helemaal die traps/schouders en je armen..
Very Nice! I like!![]()
is een boxer met omhoog gekropen ppen...Nu snap ik wel waarom die MP zo hoog van je ligt vriend! Mooie volle schouders en traps!
Goed te zien dat je wat PR's neerzet de laatste tijd
(toch stiekem die benen verbergen he op de foto)

bor onderhandse grip voor de afwisseling is zeker het proberen waard!
doe je ook ooit tbar row? heerlijke oefening, vind hem fijner dan db/cable row (persoonlijk)
succes!
Goed fysiek kerel!
Probeer anders eens een keer eerst rows en latpulldowns voordat je gaat deadliften. Dan kan je 100% kracht geven aan je lats![]()
goede tip van je en ik heb vandaag uitgeprobeerd...het had wel een dusdanig effect op m'n deadlifts, maja boeiend. ik zit eraan te denken om de reguliere deadlift ff weg te laten en de stiffleg bij benendag toe te voegen...dit mede omdat mijn uitvoering met zwaar gewicht niet optimaal is en met stiff leg kan ik niet zo zwaar...
ik ga vanaf m'n workouts korter, maar wel intensiever maken en rustig aan wat cardio toevoegen. **** die 100 kg even...95 is wel voldoende nu
is toch over een periode van 4 maanden een kilootje of 15 erbij, dus moet niet overdrijven. ik gok dat m'n bf 15% is en ik wil graag naar de 12 en dan clean verder bulken.
daarna 3 weekjes post cycle en ik begin ook gelijk met Creatine weer, want daarop ging bijna even hard en voelde me ook lekker.
?