- Waardering
- 678
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

leuk wordt het zeker de 27e!
haha - welkom terug Gesus!Gvd, hij flikt het even om een 220DL te doen na z'n driedubbele hernia, en nog eerder dan ik ook! Pik! Ik zie het wel weer, je kunt nog geen 3 weken op vakantie gaan, of mensen gaan je alweer voorbij![]()
je zegt het zelf al tony...ten opzichte van vorig jaar - logisch toch als je progressie maaktSo hey sjaak... krachtstootje gekregen bij je bench
Dikke shurggs en flyes ook!! Nice!
Je kracht op de bench is wel flink gegroeid tegenover vorig jaar hé?
vorig jaar drukte ik maar 10 kilo minder geloof ik. vooruitgang zit m vooral in techniek.
deze week wat minder trainingen, want ik ga ff 3 dagen chillen in een 4-sterren hotel in Belgie. vandaag dus UB, morgen LB en zaterdag events - zondag wellicht herstel training (squats dus). met frank tot de conclusie gekomen dat ik meer moet gaan eten aangezien ik groter en sterker wordt, maar ook droger. Nu gaat dat nog, maar ik wil niet dat ik door m'n huidige voeding m'n potentie niet uitbuit. tnx voor de tips maat! oja...we komen binnenkort op RTV-Utrecht, want er werd een item gefilmd terwijl we aan het trainen waren - epic db curls van frank en mijn plate side raises haha
gewicht schommelt tussen de 93 en 95 - VP zal ~10% zijn.Hoeveel weeg je nu met welk vp% ?
Foto's met frank en gijs zagen er bruut uit! En je bent wel godver sterk in je UB en deadlift, nice!
haha - nee man, tnx
het gaat erg lekker op t momenttrainen is zeker GOED!haha, we waren beiden een beetje gaar. Maar ik moet zeggen dat ik me nu toch wel kip lekker voel! Trainen = GOED!
Verder impressive shit man...je bent nu wel echt op je droogst en idd tijd om kwalitatief voer bij te gooien nu! Maar allereerst: lekker genieten van je vakantie nu komende weken en laat the Jezus z'n werk even doen om je terug te pakken, haha![]()

Ik ga zeker genieten de aankomende tijd man
in Belgie ga ik flink vreten, dat weet ik wel haha. en de week erna kan ik 4 a 5 trainingen pakken voor ik naar de Ardennen ga fietsen
Marc mag inderdaad nu even z'n slag slaan. laat morgen ff weten of je nog mee gaat trainen trouwens?!gewicht schommelt tussen de 93 en 95 - VP zal ~10% zijn.
bedankt trouwens voor de meest subtiele manier om mij te vertellen dat m'n squat zuigthaha - nee man, tnx
het gaat erg lekker op t moment
ooit wordt de squat m'n beste lift - dat is m'n streven! tnx manBrute stats dan man!
Ach ik weet dat je squat niet echt in verhouding is, maar dat komt door je blessures daar kan je weinig aan doen. Je bench en deadlift maken iig al heel veel goed!
dank je.Goed sterk, en dik fysiek aan je stats te horen/zien.
Wat voor principe hou je aan bij ub/lb, bepaald aantal oefeningen voor elke spiergroep?
Holy shit! Jou stats zijn dan echt bruut Sjaak! Vertel me je recept! Ik wordt alleen maar vet als ik naar 90+kg ga!

tnx mike, al vond ik het wel meevallen
moet echt aan m'n speed werkentnx kerel! voel me goed op t moment en fysiek gaat ook erg goed, blijven bouwenHave fun in Belgie. Ben benieuwd hoe je dr bij staat, 93-95 bij 10% klinkt goed!
recept? dat weet je onderhand toch wel kerel?! hard(er) trainen en goed eten - vooral het keihard doorzetten werpt z'n vruchten af. veel credits gaan ook naar frank die mij tot een hoger niveau weet te pushen - elke training weerHoly shit! Jou stats zijn dan echt bruut Sjaak! Vertel me je recept! Ik wordt alleen maar vet als ik naar 90+kg ga!
trueJa maar jij eet dan ook 2kg snack-a-jacks elke dag..![]()

dank je cor! kortrijk is de bestemming voor de aankomende dagen - volgende week zit ik in de ardennenveel plezier in belgiewaar ga je heen? ik zit er volgende week ook
![]()

3x3x132,5 zit er de volgende keer al wel in. de manier waarop ik nu train werpt echt z'n vruchten af, want ik merk dat m'n core sterker wordt. shirt doorweekt en ik zit met trillende benen dit te typen - ben kapot. nu m'n welverdiende 3 dagen rust!