MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gvd, hij flikt het even om een 220DL te doen na z'n driedubbele hernia, en nog eerder dan ik ook! Pik! Ik zie het wel weer, je kunt nog geen 3 weken op vakantie gaan, of mensen gaan je alweer voorbij :(

Lekkere deadlift sjaak!

So hey sjaak... krachtstootje gekregen bij je bench :D
Dikke shurggs en flyes ook!! Nice!

Je kracht op de bench is wel flink gegroeid tegenover vorig jaar hé?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.224
tnx boys!!! :D
goed bezig, dat word nog leuk :)
leuk wordt het zeker de 27e!
Gvd, hij flikt het even om een 220DL te doen na z'n driedubbele hernia, en nog eerder dan ik ook! Pik! Ik zie het wel weer, je kunt nog geen 3 weken op vakantie gaan, of mensen gaan je alweer voorbij :(
haha - welkom terug Gesus!
So hey sjaak... krachtstootje gekregen bij je bench :D
Dikke shurggs en flyes ook!! Nice!

Je kracht op de bench is wel flink gegroeid tegenover vorig jaar hé?
je zegt het zelf al tony...ten opzichte van vorig jaar - logisch toch als je progressie maakt :D vorig jaar drukte ik maar 10 kilo minder geloof ik. vooruitgang zit m vooral in techniek.

UB

beetje gaar, maar achteraf toch best netjes

Push Press
10xbb
10x40
8x60
5x80
1x100
1x100
2x100

Speed MP
3x70
3x70
3x70
3x70
3x70

Chins
12xbw
6x+20
6x+20
6x+20
12xbw

Dips
15xbw
10x+20
6x+40
6x+40
6x+40

Seated Cable Rows
10xfullstack
10xfullstack
11xfullstack

Incline db flyes superset Incline db press
8x24s ss 8x24s
6x28s ss 5x28s
6x28s ss 4x28s + 1x28s spot
POMP :D

Lat Pulldown
10x77
10x86
15x86

Plate side raises
20x10s
20x10s
20x10s

db bent-over laterals
12x14s
10x16s en toen duwde frank me om - lul!

nice workout :D deze week wat minder trainingen, want ik ga ff 3 dagen chillen in een 4-sterren hotel in Belgie. vandaag dus UB, morgen LB en zaterdag events - zondag wellicht herstel training (squats dus). met frank tot de conclusie gekomen dat ik meer moet gaan eten aangezien ik groter en sterker wordt, maar ook droger. Nu gaat dat nog, maar ik wil niet dat ik door m'n huidige voeding m'n potentie niet uitbuit. tnx voor de tips maat! oja...we komen binnenkort op RTV-Utrecht, want er werd een item gefilmd terwijl we aan het trainen waren - epic db curls van frank en mijn plate side raises haha

Hoeveel weeg je nu met welk vp% ?

Foto's met frank en gijs zagen er bruut uit! En je bent wel godver sterk in je UB en deadlift, nice!

haha, we waren beiden een beetje gaar. Maar ik moet zeggen dat ik me nu toch wel kip lekker voel! Trainen = GOED!

Verder impressive shit man...je bent nu wel echt op je droogst en idd tijd om kwalitatief voer bij te gooien nu! Maar allereerst: lekker genieten van je vakantie nu komende weken en laat the Jezus z'n werk even doen om je terug te pakken, haha :)

• #3.227
Hoeveel weeg je nu met welk vp% ?

Foto's met frank en gijs zagen er bruut uit! En je bent wel godver sterk in je UB en deadlift, nice!
gewicht schommelt tussen de 93 en 95 - VP zal ~10% zijn.

bedankt trouwens voor de meest subtiele manier om mij te vertellen dat m'n squat zuigt ;) haha - nee man, tnx :D het gaat erg lekker op t moment
haha, we waren beiden een beetje gaar. Maar ik moet zeggen dat ik me nu toch wel kip lekker voel! Trainen = GOED!

Verder impressive shit man...je bent nu wel echt op je droogst en idd tijd om kwalitatief voer bij te gooien nu! Maar allereerst: lekker genieten van je vakantie nu komende weken en laat the Jezus z'n werk even doen om je terug te pakken, haha :)
trainen is zeker GOED! :D

tnx man, als jij dat al zegt geloof ik het des te meer, aangezien we elkaar 3 a 4 x p/w zien :p Ik ga zeker genieten de aankomende tijd man :D in Belgie ga ik flink vreten, dat weet ik wel haha. en de week erna kan ik 4 a 5 trainingen pakken voor ik naar de Ardennen ga fietsen :p Marc mag inderdaad nu even z'n slag slaan. laat morgen ff weten of je nog mee gaat trainen trouwens?!

gewicht schommelt tussen de 93 en 95 - VP zal ~10% zijn.

bedankt trouwens voor de meest subtiele manier om mij te vertellen dat m'n squat zuigt ;) haha - nee man, tnx :D het gaat erg lekker op t moment

Brute stats dan man!

Ach ik weet dat je squat niet echt in verhouding is, maar dat komt door je blessures daar kan je weinig aan doen. Je bench en deadlift maken iig al heel veel goed!

Goed sterk, en dik fysiek aan je stats te horen/zien.

Wat voor principe hou je aan bij ub/lb, bepaald aantal oefeningen voor elke spiergroep?

• #3.230
Brute stats dan man!

Ach ik weet dat je squat niet echt in verhouding is, maar dat komt door je blessures daar kan je weinig aan doen. Je bench en deadlift maken iig al heel veel goed!
ooit wordt de squat m'n beste lift - dat is m'n streven! tnx man
Goed sterk, en dik fysiek aan je stats te horen/zien.

Wat voor principe hou je aan bij ub/lb, bepaald aantal oefeningen voor elke spiergroep?
dank je.

ik zal het principe kort samenvatten, als je meer wilt weten: PM maar

UB-1
nadruk op schouders en triceps. voor rug zware chins en rows

LB-1
nadruk op squat + een deadlift variant erbij (soms focus op overhands, dan weer romanian...soms hyperextensions tegen bands ipv deadlift)

UB-2
nadruk op bench + assistance voor chest. voor rug meer focus op upper back (shrugs, face pulls, v-handle pulldowns) + biceps erbij

LB-2
Sterkste man training (events) of een gym training met de nadruk op deadlift + bijv front squats e.d.

Erg sterke speed mps man

Have fun in Belgie. Ben benieuwd hoe je dr bij staat, 93-95 bij 10% klinkt goed!

Holy shit! Jou stats zijn dan echt bruut Sjaak! Vertel me je recept! Ik wordt alleen maar vet als ik naar 90+kg ga!

• #3.235
tnx mike, al vond ik het wel meevallen :p moet echt aan m'n speed werken
Have fun in Belgie. Ben benieuwd hoe je dr bij staat, 93-95 bij 10% klinkt goed!
tnx kerel! voel me goed op t moment en fysiek gaat ook erg goed, blijven bouwen
Holy shit! Jou stats zijn dan echt bruut Sjaak! Vertel me je recept! Ik wordt alleen maar vet als ik naar 90+kg ga!
recept? dat weet je onderhand toch wel kerel?! hard(er) trainen en goed eten - vooral het keihard doorzetten werpt z'n vruchten af. veel credits gaan ook naar frank die mij tot een hoger niveau weet te pushen - elke training weer
Ja maar jij eet dan ook 2kg snack-a-jacks elke dag.. :D
true :p

zometeen laatste LB training deze week en dan lekker 3 dagen chillen in Belgie - even genieten van de rust en dan zaterdag weer events :D

veel plezier in belgie :thumbs: waar ga je heen? ik zit er volgende week ook :)

• #3.237
veel plezier in belgie :thumbs: waar ga je heen? ik zit er volgende week ook :)
dank je cor! kortrijk is de bestemming voor de aankomende dagen - volgende week zit ik in de ardennen

LB

aaah yeahhhh!

Squat
no belt
10xbb
10x50
10x50
8x90
5x110
5x120
vanaf hier met belt
3x130
3x130
4x130 - 4e rep was speciaal voor de afwezige frank :cool:
20x100 PR!
dodelijke sessie

Hack Squat in Shrug Machine
plate loaded
10x120
8x160
6x200
quads compleet gekilled

Lying Leg curls
12x50
10x55
8x60

Hyperextensions
20x
20x
20x
verzuring was abnormaal

Seated Calf raises
plate loaded
25x80
15x120
12x140
10x160
Standing Calf raises
20xfullstack

Hanging Leg Raise
25x
25x
Cable Crunches
15x50
15x50
Decline Crunches
15x
15x
Machine Crunches
10x100
10x100
Hanging Crunches
10x
10x

holie ****...ik was echt gesloopt na dit alles. buik lijkt veel, maar zijn uiteindelijk maar 10 sets en vorige week voelde dit erg goed, dus hou het er ff in 1x p/w. verder tevreden over m'n squats :D 3x3x132,5 zit er de volgende keer al wel in. de manier waarop ik nu train werpt echt z'n vruchten af, want ik merk dat m'n core sterker wordt. shirt doorweekt en ik zit met trillende benen dit te typen - ben kapot. nu m'n welverdiende 3 dagen rust!

en m'n voeding van vandaag
frank zou trots op me zijn
1. 75 gr brinta - 1 banaan - 50 gr whey
2. 4 rijstewafels - 200 gr kipfilet - handje cashews
3. 80 gr rijst - 260 gr tonijn - 150 gr bonen - handje cashews
4. 500 gr magere kwark - handje cashews
5. 2 ei - 5 eiwit - 75 gr havermout - eetlepel honing
trainen - postW shake: 1 scoop dextro + 1 scoop BCAA's
6. 200 gr zalm - 160 gr rijst - 150 gr bonen
7. 500 gr magere kwark - handje cashews
:D

Laatst bewerkt:
Nice stats

Echt brute training Sjaak! En ja shirt doorweekt rocked de pan uit.
Wat zorgt er voor dat je core zo veel sterker wordt, in jouw geval dan..?

Geniet van je vrije dagen! :D

Je bent niet de enige met trillende wheels ;) Lekker gebeukt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven