AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
homeboy, ga je donderdag naar FPA voor ub sessie?

zou gezellig zijn man

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.262
erg jammer sjaak, haten is verlaten !!Z1Z!Z!

x-je

• #3.264
erg jammer sjaak, haten is verlaten !!Z1Z!Z!

x-je
no homo

eten vandaag:
1. 40 gr whey - 75 brinta - 1 banaan
2. 100 gr havermout - eetlepel honing - 2 ei - 5 eiwit
train - postW bcaa's & dextro
3. 50 gr whey - 30 gr brinta - 50 gr havermout
4. 200 gr aardappels (gebakken) - 200 gr rundervink - 200 gr spinazie
5. 200 gr magere runderburgers
6. 500 gr magere kwark - handje cashews

ben ondertussen ff een grappig videotje in elkaar aan het zetten: TestoBoyz - Someone Like You (cover) wordt vervolgd

Mocht BB/SM niet lukken kan je altijd nog.......:-p

Geniaal, breath taking, eind bazen, ik word er emotioneel van jongens:sad:

• #3.268
Presses

holie **** wat een benauwde bende in de gym :p had moeite met zuurstof te vinden

Paused Speed Bench Press
pink op ring
10xbb
8x60
8x60
10x3x90
seconde of 30 rust steeds

Push Press
8x60
5x80
3x90
1x100
1x100
Fx105 - vaag
2x95
5x95 PR
kwam erg laat in de groove :p

Seated MP
8x60
8x60
6x70
4x80
4x80
14x60
toen waren de schouders wel leeg

SkullCrushers
straight bar
15x40
12x50
9x55
5x60
triceps kunnen en willen meer reps maken met 60, maar die straight bar doet rammend veel pijn aan m'n polsen boven de 50 kilo. EZ-bar is tijdelijk kapot, dus daarom noodgedwongen deze keus

Incline db flyes superset incline db press
8x24s ss 7x24s
7x24s ss 5x24s
8x24s ss 6x24s
toen zat de chest vol

Gaint set:
cable crossovers
db side laterals
rope pushdown

12x32 per kant ss 12x16s ss 15x41
denk je maar eens in hoe ik mij daarna voelde

Seated Calf raise
20x40
15x120
15x120
15x120

standing calf raise
15xfullstack+20
15xfullstack+40
12xfullstack+60

zo, dat zit er weer op. ben niet tevreden over m'n pushpress, maar ga de aankomende tijd denk ik gewoon op die 95 zitten en dan iets meer reps maken, zodat ik meer in de groove kan komen ipv steeds singles te draaien. reden van low-rep bij die oefening is dat ik door m'n gebroken sleutelbeen (bot is wat dikker aan één kant) de barbell niet echt lekker op kan vangen en dus elke rep kort moet racken. die reps met 95 waren trouwens op rocket speed, dus dat is goed nieuws voor m'n logpress :p verder kapot gezweet, maar wel een enorme pomp overgehouden zeg - pff.

voeding vandaag:
1. 40 gr whey - 75 gr brinta - 1 banaan
2. 200 gr aardappels (gebakken) - 200 gr panga - knoflook yoghurt saus
train - postW shake: bcaa's en dextro
3. 50 gr whey - 100 gr havermout - eetlepel pindakaas
4. moet ik nog verzinnen, maar wordt een culinaire maaltijd
5. moet ik nog verzinnen
6. 500 gr magere kwark - handje cashews

morgen nog LB met McMetronome en daarna 4 dagen rust :D

Benauwde bende for sho. Alweer bijgekomen? Zie het zelf nog steeds duizelen.

nice workout man!

• #3.272
Benauwde bende for sho. Alweer bijgekomen? Zie het zelf nog steeds duizelen.
onderhand wel bijgekomen ja :p morgen wordt nog erger, want dan staat LB opt programma. ik zag jou na elke set uitpuffen en je hoofd op je armen neerleggen :cool:
tnx hendrie!
het wordt ook brutaal kerel :D

zojuist gegeten (zelf gemaakt):
Zalm Carpaccio en Kabeljauwfilet uit de oven met tomaat en een saus van mosterd en cheddar :D (****ing gruwelijk)

Ik had precies hetzelfde vorige week met bb-skulls, het gewicht is geen probleem maar er staat een totale andere druk op je polsen dan wanneer je een ez-bar gebruikt.
Flink gebeukt Sjaak, ook veel volume gepakt in totaal, bp/pp/seated-mp, killing! suc6 morgen, heb ook LB op het programma staan in de ochtend mmz, op me vrije dag

• #3.274
Ik had precies hetzelfde vorige week met bb-skulls, het gewicht is geen probleem maar er staat een totale andere druk op je polsen dan wanneer je een ez-bar gebruikt.
Flink gebeukt Sjaak, ook veel volume gepakt in totaal, bp/pp/seated-mp, killing! suc6 morgen, heb ook LB op het programma staan in de ochtend mmz, op me vrije dag
precies, daarom is k*t dat ik met 50 kilo gewoon 12 reps kan maken, maar liever rond de 8 reps hang nu...anyways, roeien met de riemen die je hebt of skullcrushen met de bar die niet kapot is :p

volume was prima vandaag ja :D m'n OH moet flink omhoog vind ik (voor strongman dan met name), dus daarom zul je mij minder puur chest-achtige workouts meer pakken. LB in de ochtend sucks, maar ik ga met michiel, dus gegarandeerd knallen! als jij een dag vrij hebt, waarom ga je dan smorgens?!

precies, daarom is k*t dat ik met 50 kilo gewoon 12 reps kan maken, maar liever rond de 8 reps hang nu...anyways, roeien met de riemen die je hebt of skullcrushen met de bar die niet kapot is :p

volume was prima vandaag ja :D m'n OH moet flink omhoog vind ik (voor strongman dan met name), dus daarom zul je mij minder puur chest-achtige workouts meer pakken. LB in de ochtend sucks, maar ik ga met michiel, dus gegarandeerd knallen! als jij een dag vrij hebt, waarom ga je dan smorgens?!
Indd - ja begrijp ik ook wel, maar toch nog goed sterk na die oefeningen. Zal vast en zeker door die tri's van je komen haha. Ik wil in de middag gaan pronken bij het buiten zwembad:cool: haha, ga met wat maten waarschijnlijk zwemmen dus vandaar.

Ik dacht dat we 2 ez-stangen hadden? Had laatst nog een hele gare bruinige 30mm ez gebruikt om te curlen en weet vrij zeker dat er een zilveren 50mm was bij de preachercurl in de buurt...

En die kookkunsten van jou verbazen me steeds weer :p Morgen beeschten!!

• #3.277
Indd - ja begrijp ik ook wel, maar toch nog goed sterk na die oefeningen. Zal vast en zeker door die tri's van je komen haha. Ik wil in de middag gaan pronken bij het buiten zwembad:cool: haha, ga met wat maten waarschijnlijk zwemmen dus vandaar.
haha, nice :p
Ik dacht dat we 2 ez-stangen hadden? Had laatst nog een hele gare bruinige 30mm ez gebruikt om te curlen en weet vrij zeker dat er een zilveren 50mm was bij de preachercurl in de buurt...

En die kookkunsten van jou verbazen me steeds weer :p Morgen beeschten!!
we hebben één zo'n stang met een overdreven kromming in het midden, die heeft geen goede grip qua breedte en nu ligt er zo'n 30mm ding, maar daar gaan al die schijven op bewegen. ze moeten gewoon eens wat sneller die shit repareren. die ene 40kg db is sinds deze week pas gemaakt, heeft een maand geduurd :eek:

Met 2 1,25kg schijfjes curled ie nog prima hoor :sad:

• #3.280
LB

grootste deel vd training met McMetronome. bij deze e-kuddos voor je mentaliteit kerel, geweldig doorgezet vandaag

Squats
no belt
10xbb
10x60
6x90
5x110
3x122,5
belt om
3x132,5
3x132,5
3x132,5 (3x3x132,5 PR)

Hack Squat in shrug machine
8x80
8x120
10x160
8x200 PR

Horizontal Leg Press
12x210
12x230
12x270

Lying Leg Curl
15x50
10x60
10x60
15x50

Hypers superset hanging leg raise
15x ss 25x
15x ss 25x
15x ss 25x

Machine crunches
15x100
15x100
15x100

bazige training met McMetronome neergezet. squats gingen lekker, ook het beltless gedeelte voelde goed aan. heb de laatste beltless set een tikje verhoogt en dat doe ik volgende week weer. shirt was doorweekt uiteraard :p moest ook steeds schijten en lullen met McMetronome, dus duurde allemaal wat langer, maar ach - ben erg tevreden. als jullie willen weten hoe 92/93 kilo bij ong. 11% eruit ziet...vraag maar aan McMetronome :cool: Ik ga eten en m'n fietstripje voorbereiden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven