- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou zeker gezellig zijn, maar dan moet ik vanuit de Belgische Ardennen helemaal naar A'foort fietsen en dat is me net te ver - next time bro!homeboy, ga je donderdag naar FPA voor ub sessie?
zou gezellig zijn man
no homo
had moeite met zuurstof te vinden
verder kapot gezweet, maar wel een enorme pomp overgehouden zeg - pff.
morgen nog LB met McMetronome en daarna 4 dagen rust![]()

onderhand wel bijgekomen jaBenauwde bende for sho. Alweer bijgekomen? Zie het zelf nog steeds duizelen.
morgen wordt nog erger, want dan staat LB opt programma. ik zag jou na elke set uitpuffen en je hoofd op je armen neerleggen 
tnx hendrie!
het wordt ook brutaal kerel

(****ing gruwelijk)precies, daarom is k*t dat ik met 50 kilo gewoon 12 reps kan maken, maar liever rond de 8 reps hang nu...anyways, roeien met de riemen die je hebt of skullcrushen met de bar die niet kapot isIk had precies hetzelfde vorige week met bb-skulls, het gewicht is geen probleem maar er staat een totale andere druk op je polsen dan wanneer je een ez-bar gebruikt.
Flink gebeukt Sjaak, ook veel volume gepakt in totaal, bp/pp/seated-mp, killing! suc6 morgen, heb ook LB op het programma staan in de ochtend mmz, op me vrije dag

m'n OH moet flink omhoog vind ik (voor strongman dan met name), dus daarom zul je mij minder puur chest-achtige workouts meer pakken. LB in de ochtend sucks, maar ik ga met michiel, dus gegarandeerd knallen! als jij een dag vrij hebt, waarom ga je dan smorgens?!Indd - ja begrijp ik ook wel, maar toch nog goed sterk na die oefeningen. Zal vast en zeker door die tri's van je komen haha. Ik wil in de middag gaan pronken bij het buiten zwembadprecies, daarom is k*t dat ik met 50 kilo gewoon 12 reps kan maken, maar liever rond de 8 reps hang nu...anyways, roeien met de riemen die je hebt of skullcrushen met de bar die niet kapot is
volume was prima vandaag jam'n OH moet flink omhoog vind ik (voor strongman dan met name), dus daarom zul je mij minder puur chest-achtige workouts meer pakken. LB in de ochtend sucks, maar ik ga met michiel, dus gegarandeerd knallen! als jij een dag vrij hebt, waarom ga je dan smorgens?!
haha, ga met wat maten waarschijnlijk zwemmen dus vandaar.haha, niceIndd - ja begrijp ik ook wel, maar toch nog goed sterk na die oefeningen. Zal vast en zeker door die tri's van je komen haha. Ik wil in de middag gaan pronken bij het buiten zwembadhaha, ga met wat maten waarschijnlijk zwemmen dus vandaar.

we hebben één zo'n stang met een overdreven kromming in het midden, die heeft geen goede grip qua breedte en nu ligt er zo'n 30mm ding, maar daar gaan al die schijven op bewegen. ze moeten gewoon eens wat sneller die shit repareren. die ene 40kg db is sinds deze week pas gemaakt, heeft een maand geduurdIk dacht dat we 2 ez-stangen hadden? Had laatst nog een hele gare bruinige 30mm ez gebruikt om te curlen en weet vrij zeker dat er een zilveren 50mm was bij de preachercurl in de buurt...
En die kookkunsten van jou verbazen me steeds weerMorgen beeschten!!

hahahaha - sorry ik had daar even geen rekening mee gehouden

moest ook steeds schijten en lullen met McMetronome, dus duurde allemaal wat langer, maar ach - ben erg tevreden. als jullie willen weten hoe 92/93 kilo bij ong. 11% eruit ziet...vraag maar aan McMetronome
Ik ga eten en m'n fietstripje voorbereiden!