XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Frank is trots.. goed gedaan ouwe baas!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Echt brute training Sjaak! En ja shirt doorweekt rocked de pan uit.
Wat zorgt er voor dat je core zo veel sterker wordt, in jouw geval dan..?

Geniet van je vrije dagen! :D
Het sterker worden van m'n core komt door verschillende dingen. allereerst doe ik zoveel mogelijk beltless werk. ten tweede besteed ik nu serieuzer aandacht aan m'n buiktraining. ook helpen goodmornings mij enorm voor m'n zwakke deel op de squat. tot slot en last but not least sterkste man trainingen
Je bent niet de enige met trillende wheels ;) Lekker gebeukt.
woensdag samen die wheels martelen kerel :)
Frank is trots.. goed gedaan ouwe baas!
ahhh yeah!!!

Gisteren teruggekomen uit belgië, echt hele leuke dagen gehad. het was kort, maar wel erg relaxed :) Vanavond schrijf ik er nog wel wat over. Zit nu in de trein richting baarn voor events training @ RPB - ****ing veel zin in!!! :D

• #3.244
Events @ RPB

gezellige groep en verdomd heftige training

Logpress
black mamba
2x8x63
toen verder op de houten
5x72,5
3x82,5
1x92,5
1x95
1x97,5
Fx100 - k*t
Fx100 - k*tter
Fx100 - k*tst
1x97,5 - moeizaam
hierna gestopt met de pushjerk (wat ik elke set tot dan toe deed tijdens log) en terug geswitched naar pushpress
1x95 - easy
1x95 - prima
toch wel wat vertrouwen gewonnen weer. moet gewoon voor de wedstrijd ff stoppen met hopeloos te proberen om pushjerk te doen bij log. met semi-max gewicht gaat het wel prima, maar singles vallen me zwaar. daarom pushpress weer vanaf nu.

Viking Press
10xstellage
10xstellage
8xstellage +40
4xstellage +60
Fxstellage +80
5xstellage +60 (deed steeds een 2e dip, wat niet toegestaan is bij Vikingpress...wist ik niet - daarna weer normaal)
3xstellage +60
9xstellage +40

Yoke
no belt
2x15m 150 (heen en gelijk weer terug)
2x15m 200 ''
2x15m 240 '' PR
belt om
7mx280
5mx280
laatste runs waren kansloos - geen idee waarom

Tire Flips
380 kg tire
back-to-back met Geddie
4 reps
4 reps
daarna back-to-back met Geddie, maar ik steeds 2 reps
8 reps
8 reps
zeer tevreden dat de zwaardere tire ook lekker gaat

Harnas Pallet Pull
truckpull simulatie
25m 150
25m 200
25m 240
25m 260
25m 300 PR

Stones
8x95 @ 1.30 - in een minuutje of 10
95 @ 1.44
95 @ 1.44
95 @ 1.58 PR
95 @ 1.58
95 @ 1.72 PR
Fx95 @ 1.81
Fx95 @ 1.81 - op film geloof ik
nooit durven dromen dat ik mij na al dat blessureleed vandaag al zou kunnen wagen aan de 95 steen op het hoogste platform. techniek schort nog aan alle kanten, maar ik voel dat het me binnenkort gaat lukken :D

Chins
12x
12x
12x

Dips
12x+20
12x+20
18xbw

echt een gruwelijke training gewoon. erg veel gedaan en vooral keihard gebeukt en veel lol gehad! na de training met Gijs, Hans, Mo en chick naar de Mac geweest en het volgende gegeten:

Post-Workout Mac
1 Big Tasty
1 McChicken
1 Quarter Pounder
1 Grote Milshake Aardbei
= 2295 kcals :D

nu ben ik helemaal gebroken en ga de wonden op m'n gezicht eens bekijken in de spiegel :p Morgen hersteltraining - squats :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Je was sterk vandaag, Sjaakmans. Na al je blessureleed, ga je ownen in Zevenkamp.

Beestachtige training baas, goed bezig!

You animal! Je mag met recht in ons intensity groepje Kevin! Je bent daarbij ook echt fysiek een beest aan het worden.

hahaha, je weights zijn nog steeds uit verhouding met je fysiek. maar het gaat wel hard de goede kant op. nice work!

Beste training man! Ook lekkere maaltijd erna, gainse!

• #3.250
Je was sterk vandaag, Sjaakmans. Na al je blessureleed, ga je ownen in Zevenkamp.
haha - tnx Roy, ik ga m'n best doen!
Beestachtige training baas, goed bezig!
:D
You animal! Je mag met recht in ons intensity groepje Kevin! Je bent daarbij ook echt fysiek een beest aan het worden.
dank je gijs :D het gaat gewoon ontzettend goed de laatste tijd en deze lijn moet ik zo lang mogelijk doortrekken
hahaha, je weights zijn nog steeds uit verhouding met je fysiek. maar het gaat wel hard de goede kant op. nice work!
er wordt aan gewerkt :D
Beste training man! Ook lekkere maaltijd erna, gainse!
dank je!

Herstel-zondag
gisteren was ik echt helemaal kapot toen ik thuiskwam van trainen en eten. heb nog wat kip met cheddar kaas gemaakt en ben vroeg in m'n nest gaan liggen. lang geslapen en als een oude man wakker geworden :p zag mezelf echt niet geen 12x10 beltless squatten vandaag, want m'n core was echt op. heb dus thuis even een herstel training gedaan:

30 min cardio @ spinning bike
10 min stretchen voor met name onderrug, benen en schouders
3x25xbw box squats
3x20xbw lunges (op de plaats)
5x20x lying leg raise
30s static hold lying leg raise
45s planc - static hold

nu wil ik gaan scheren en douchen, maar kan m'n baard niet trimmen vanwege de wonden op m'n gezicht van de stones :p

morgen weer trainen :D

eten vandaag
1. 30 gr whey
2. 2 ei - 5 eiwit - 50 gr brinta
3. 200 gr panga - 100 gr rijst - 200 gr spinazie - eetlepel walnootolie
4. 250 gr rundergehakt (verwerkt tot burger) - 100 gr rijst - 150 gr bonen
5. 250 gr rundergehakt (verwerkt tot burger) - 1 plak cheddar kaas
6. 500 gr magere kwark - handje cashews

Laatst bewerkt:
Haha pics van je alpha-jawline? :D Hoelaat gaan we woensdag beesten?

hmm en ik maar squatten omdat ik dacht dat jij ook ging squatten!

• #3.253
hoe maak jij precies die rundergehakt klaar? en maak je het tot een burger?en wat zijn dan de voedingswaarders?

• #3.255
hoe maak jij precies die rundergehakt klaar? en maak je het tot een burger?en wat zijn dan de voedingswaarders?
ik beantwoord alleen de eerste 2 vragen, die 3e interesseert me niet dus heb het antwoord ook niet voor je.

2 mega burgers
in een bak mengen:
500 gr mager rundergehakt
1,5 ei
5 a 6 eetlepels paneermeel
1 eetlepel mosterd
1 fijne gesneden ui
peper
zout
en kruiden die je zelf lekker vindt (ik doe vaak gehaktkruiden of chili)

daarvan kun je twee mooie burgers maken en dan moet je die goed plat duwen. één voor één in de pan even hard aanbakken aan beide kanten. daarna samen in een ovenschaal en nog een minuutje of 20/25 op 180 graden in de oven. optioneel de laatste 5 minuten cheddar toevoegen.

Pulls

m'n rug was nog flink gaar van events zaterdag. zal wel komen door het hoge volume op stones wat ik niet gewend ben. geen excuus natuurlijk en desalniettemin een prima training neergezet

V-handle pulldown
10x68
10x68
10x77
8x86
6x100
6x100

T-bar rows
10x100
10x120
8x130
6x140 - rammen
die 140 kreeg ik amper van de grond door m'n brakke erectoren, maar toen zei Fifty ineens: "if I can't do it, it can't be done"

PullUp feest
regular pullups
8x
8x
wide hammer grip
8x
8x
neck pullups
8x
8x

db curls
10x16s
10x20s
8x24s
5x28s
meer reps zaten er ook echt niet in - onderarmen en biceps waren helemaal leeg

FacePulls superset met db shrugs
10x82 ss 12x48s
10x82 ss 12x48s
10x82 ss 12x48s

Hammer curls superset met bent-over db laterals
10x20s ss 12x14s
10x20s ss 12x14s
10x20s ss 12x14s

toen was het weer shirt uitwringen geblazen. ****ing benauwd in de gym en had wat moeite met herstellen, maar mindset was goed dus ik verplichtte mezelf om door te knalen.

nice workout sjaak tanks voor het recept lijkt me wel oke voor in me cut namelijk zal weining kh bevaten toch?

Flinke gewichten, heb jij eigenlijk nog recent pics?

• #3.259
Flinke gewichten, heb jij eigenlijk nog recent pics?
tnx man. over n paar dagen komt er als het goed is een filmpje van mijn 95 stone @ 1.81 attempt en die is zonder shirt - heb alleen geen idee of het een beetje overkomt. dat zullen we zien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven