Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het sterker worden van m'n core komt door verschillende dingen. allereerst doe ik zoveel mogelijk beltless werk. ten tweede besteed ik nu serieuzer aandacht aan m'n buiktraining. ook helpen goodmornings mij enorm voor m'n zwakke deel op de squat. tot slot en last but not least sterkste man trainingenEcht brute training Sjaak! En ja shirt doorweekt rocked de pan uit.
Wat zorgt er voor dat je core zo veel sterker wordt, in jouw geval dan..?
Geniet van je vrije dagen!![]()
woensdag samen die wheels martelen kerelJe bent niet de enige met trillende wheelsLekker gebeukt.

ahhh yeah!!!
Vanavond schrijf ik er nog wel wat over. Zit nu in de trein richting baarn voor events training @ RPB - ****ing veel zin in!!! 
Moet ik ff kijken, misschien wissel ik dan mn DL-dag en mn squat-dag om. Ga ik voor 3x5x107,5 + whatever is left! Knal ze @ RPB.

Morgen hersteltraining - squats 
haha - tnx Roy, ik ga m'n best doen!Je was sterk vandaag, Sjaakmans. Na al je blessureleed, ga je ownen in Zevenkamp.

dank je gijsYou animal! Je mag met recht in ons intensity groepje Kevin! Je bent daarbij ook echt fysiek een beest aan het worden.
het gaat gewoon ontzettend goed de laatste tijd en deze lijn moet ik zo lang mogelijk doortrekkener wordt aan gewerkthahaha, je weights zijn nog steeds uit verhouding met je fysiek. maar het gaat wel hard de goede kant op. nice work!

dank je!Beste training man! Ook lekkere maaltijd erna, gainse!
zag mezelf echt niet geen 12x10 beltless squatten vandaag, want m'n core was echt op. heb dus thuis even een herstel training gedaan:

haha - nee manHaha pics van je alpha-jawline?Hoelaat gaan we woensdag beesten?
shame on me! mooie sessie heb jij neergezet trouwens!hmm en ik maar squatten omdat ik dacht dat jij ook ging squatten!
ik beantwoord alleen de eerste 2 vragen, die 3e interesseert me niet dus heb het antwoord ook niet voor je.hoe maak jij precies die rundergehakt klaar? en maak je het tot een burger?en wat zijn dan de voedingswaarders?
inderdaad weinig carbsnice workout sjaak tanks voor het recept lijkt me wel oke voor in me cut namelijk zal weining kh bevaten toch?
tnx man. over n paar dagen komt er als het goed is een filmpje van mijn 95 stone @ 1.81 attempt en die is zonder shirt - heb alleen geen idee of het een beetje overkomt. dat zullen we zien.Flinke gewichten, heb jij eigenlijk nog recent pics?
Oke nice, ik zie hem wel verschijnen.tnx man. over n paar dagen komt er als het goed is een filmpje van mijn 95 stone @ 1.81 attempt en die is zonder shirt - heb alleen geen idee of het een beetje overkomt. dat zullen we zien.