hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx
Nice nice man!!
Volg je nu UB/LB of press/pull/lower? Aangezien je een week terug press hebt gedaan en nu een UB met press en pull door elkaar.
Lekkere fietstoch trouwens, mén.. hoeveel km was het?![]()
maar als ik zeg 20 op dag 2 lijkt het bijv weinig, terwijl ik weet dat bijv 50% zware klim was. eerste dag zal iets van 50-70 zijn geweest, tweede dag 20-30, derde dag 10-15, laatste dag 50-60tnx mate!
dat was m'n begin- en eindpunt ja. tnx kerel, het was ook best een uitdaging. voor mij gaat er momenteel weinig boven UB/LB...maar dat wist je alIn maasje was je dus, dat is hier min of meer in de buurt - respect dat je voor die uitdaging ging en ook vol hield!
Heavy workout weer met mooie rep ranges erbij, wil binnekort ook weer met ub/lb beginnen vond het qua herstel beter dan wanneer ik split train.

yo G. Klinkt wel goedSterk Kev. zin om woensdagaaf bij RPB te komen. JW wil vooral wat Brielle doen en mijn program = als volgt
-lichte stones op hoogte
-Squat tot 5jes
-RDL
-45% legpress
-GHR
-Calfs
-legraises

Gijs...je weet toch hoe ik dat doe - elke werkdag verlaat ik de deur met een volle koeltasIs toch goed, ik haal je wel op van het station, geef maar een belletje als je er bent. Beter maak je dan een bakje pasta alvast klaar voor op je werk ofzo. De training gaat hard worden.
Dat zit dus wel snor. Morgen probeer ik wel iets eerder te stoppen (het is toch rustig momenteel) en dan bel ik je vanuit de trein. 
welkom!
Like a boss! Succes morgen in Baarn!Gijs...je weet toch hoe ik dat doe - elke werkdag verlaat ik de deur met een volle koeltasDat zit dus wel snor.

Aah yeah - tnx man
had late dienst en had uitgeslapen...anders had ik er nog wel een maaltijd extra ingestopt
Haha, ik doe m'n best Gijs

perfect om de quads kapot mee te maken. ****ing leg extensions, dit ding is de SHIT!
maar dikke shit ook weer hier. tenminste één oefening waarop ik mij met gijs kan meten. aders over de kuiten hierna
tnx Gijs! zit nog vol adrenaline. in de trein zat ik nog te shaken als een gek, mensen keken me aan alsof ik op sterven stond
genieten! jammer van de squats vandaag, maar volgende week is er weer een kans!!! nu is het tijd voor 350 gr varkenssaté 
no homo erbij zetten als je zoiets typtZeker geknalt samen. zag net ook gijs zijn training jullie hebben samen flink aan getrokken
maar het was inderdaad keihard!spotloos en full ROM - yeah buddy!!! wat heb je trouwens een Gay-avatar mandoe je die GHR's spotloos? Lekker bezig die vpr op squat