XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice die 140 bor

Nice nice man!!

Volg je nu UB/LB of press/pull/lower? Aangezien je een week terug press hebt gedaan en nu een UB met press en pull door elkaar.

Lekkere fietstoch trouwens, mén.. hoeveel km was het? :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.303
tnx
Nice nice man!!

Volg je nu UB/LB of press/pull/lower? Aangezien je een week terug press hebt gedaan en nu een UB met press en pull door elkaar.

Lekkere fietstoch trouwens, mén.. hoeveel km was het? :eek:
:D

vorige week deed ik maar 3 trainingen ivm m'n fietstripje en daarom toen push/pull/LB. normaliter gewoon UB-1 (focus op shouders, triceps en heavy back), LB (focus op squat), UB-2 (focus op chest, biceps en upperback) en events (onderdelen). mocht ik op zaterdag geen events trainen @ RPB, dan komt LB-2 in de plaats (deadlifts).

hoeveel km weet ik niet man :p maar als ik zeg 20 op dag 2 lijkt het bijv weinig, terwijl ik weet dat bijv 50% zware klim was. eerste dag zal iets van 50-70 zijn geweest, tweede dag 20-30, derde dag 10-15, laatste dag 50-60

Sterke schoudertjes.:D

In maasje was je dus, dat is hier min of meer in de buurt - respect dat je voor die uitdaging ging en ook vol hield!
Heavy workout weer met mooie rep ranges erbij, wil binnekort ook weer met ub/lb beginnen vond het qua herstel beter dan wanneer ik split train.

Sterk Kev. zin om woensdagaaf bij RPB te komen. JW wil vooral wat Brielle doen en mijn program = als volgt

-lichte stones op hoogte
-Squat tot 5jes
-RDL
-45% legpress
-GHR
-Calfs
-legraises

• #3.307
tnx mate!
In maasje was je dus, dat is hier min of meer in de buurt - respect dat je voor die uitdaging ging en ook vol hield!
Heavy workout weer met mooie rep ranges erbij, wil binnekort ook weer met ub/lb beginnen vond het qua herstel beter dan wanneer ik split train.
dat was m'n begin- en eindpunt ja. tnx kerel, het was ook best een uitdaging. voor mij gaat er momenteel weinig boven UB/LB...maar dat wist je al :p
Sterk Kev. zin om woensdagaaf bij RPB te komen. JW wil vooral wat Brielle doen en mijn program = als volgt

-lichte stones op hoogte
-Squat tot 5jes
-RDL
-45% legpress
-GHR
-Calfs
-legraises
yo G. Klinkt wel goed :D

ik moet alleen werken tot 17.00, dus ben dan op z'n vroegst om 18.00 thuis in utrecht. dat betekent de trein van half zeven en ben ik dus om 19.10 op station baarn - dan moet alleen wel alles meezitten. weet niet of dat echt zin heeft, maar als jullie pas om half acht beginnen - dan wel :p

Is toch goed, ik haal je wel op van het station, geef maar een belletje als je er bent. Beter maak je dan een bakje pasta alvast klaar voor op je werk ofzo. De training gaat hard worden.

lekker bezig hier. zal dit logje eens volgen

• #3.310
Is toch goed, ik haal je wel op van het station, geef maar een belletje als je er bent. Beter maak je dan een bakje pasta alvast klaar voor op je werk ofzo. De training gaat hard worden.
Gijs...je weet toch hoe ik dat doe - elke werkdag verlaat ik de deur met een volle koeltas :p Dat zit dus wel snor. Morgen probeer ik wel iets eerder te stoppen (het is toch rustig momenteel) en dan bel ik je vanuit de trein.

Keihard gaat de training worden, dat weet ik zeker :cool:
lekker bezig hier. zal dit logje eens volgen
welkom!

Eten vandaag (werkdag):
1. 50 gr whey - 100 gr havermout - 1 banaan
2. 2 ei - 5 eiwit
3. 3 rijstewafels - 150 gr kipfilet - handje cashews
4. 125 gr tagiatelle - 150 gr kipfilet - 50 gr gerookte zalm - tomaat met mascarpone saus
5. 500 gr kwark - handje cashews
6. iets met aubergine en kaas
7. 130 gr tonijn - handje cashews

lijkt niet veel voeding ofwel sjaak?

Lijkt me ook weinig deze dag Kev.

• #3.314
Like a boss! Succes morgen in Baarn!:D
Aah yeah - tnx man
lijkt niet veel voeding ofwel sjaak?
had late dienst en had uitgeslapen...anders had ik er nog wel een maaltijd extra ingestopt
Lijkt me ook weinig deze dag Kev.
Haha, ik doe m'n best Gijs :p

Voeding vandaag dan:
1. 50 gr whey - 100 gr havermout - 1 banaan
2. 110 gr rijst - 200 gr panga - eetlepel olie
3. 2 ei - 5 eiwit
4. 110 gr rijst - 200 gr panga - eetlepel olie
5. 50 gr whey - 75 gr brinta - 1 banaan
train
6. 100 gr pasta - 130 gr tonijn - groente
7. 500 gr kwark - handje cashews

Ben benieuwd wat je van je strongman wokrout gaat maken! jij maakt er altijd wel een beesteboel van, dus ik heb vertrouwen! Succes man.

• #3.316
LB @ RPB met Gijs

trainen met de Eindbaas maakt altijd extra intensiteit bij me los. squats gingen helaas poep, maar heb het daarna goed gemaakt

Squat
no belt
10xbb
10x60
10x60
6x90
6x110
3x120 - moeizaam
belt om
3x120 - huh...raar
2x125 - 3F WTF?
2x120 - 3F WTF???
2x120
7x115 PR
7x110
had echt veel moeite met spanning houden vandaag...heb echt met m'n rug moeten squatten. wellicht hebben de 200 km fietsen er iets mee te maken :p

Leg Press
old-skool mofo!
10x140
10x210
10x250
7x300
10x280
holie **** wat waren m'n benen zuur na die laatste 2 sets. ****ing gijs met z'n 450 (ong 500 incl apparaat) haha

GHR
wat een ding is dit zeg - ik daag iedereen uit om full ROM deze shit te komen doen bij RPB!
6x
6x
6x
6x
op een gegeven moment wisten we allebei niet meer hoe we onze benen moesten neerzetten zonder pijn :p

Roman Chair Squat
15x
15x
15x
nog zo'n geval - holie shit. met goede uitvoering is dit zo ontzettend pijnlijk :p perfect om de quads kapot mee te maken. ****ing leg extensions, dit ding is de SHIT!

Standing Calf Raise
gewicht alleen schijven (machine ong. 50 kilo)
15x40
15x80
15x120
15x160
15x200 (ong 250 kilo dus)
laatste set moest ik eerst half uit-squatten...super zwaar haha :p maar dikke shit ook weer hier. tenminste één oefening waarop ik mij met gijs kan meten. aders over de kuiten hierna

Leg trucks
25x
25x
25x
25x

waaaawwww - dikke training :D tnx Gijs! zit nog vol adrenaline. in de trein zat ik nog te shaken als een gek, mensen keken me aan alsof ik op sterven stond :D genieten! jammer van de squats vandaag, maar volgende week is er weer een kans!!! nu is het tijd voor 350 gr varkenssaté :cool:

Zeker geknalt samen. zag net ook gijs zijn training jullie hebben samen flink aan getrokken

doe je die GHR's spotloos? Lekker bezig die vpr op squat

• #3.319
  • Like
Waarderingen: KEUN
Haten op Zyzz is blasphemy!
Harde training, man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven