XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mc, hoe ziet het eruit?

Bazige training trouwens.

Dat zie er aardig buff uit ja:D.

Wrm staat je log niet bij ons kerel?

Ziet er biggy uit op die video indeed, volgende x willen we geen fails zien;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.287
tnx Hans :D (het was alleen de 95 steen haha :P)

95??? dacht 110! Omdat ik m ook failde!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 15:39 ----------

OW wacht ff :D Ik was met Roy bezig met de 110 idd :) die failde ik! Ow ow ow! naja gwn niet doorvertellen man haha :D

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 15:39 ----------

Zal kijken of ik t nog kan veranderen!!

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 15:40 ----------

Moet nu goed zijn denk ik :D

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 15:40 ----------

Leuk he al die regeltjes onder mekaar :D

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 15:41 ----------

Wat een lol :p

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 15:41 ----------

Ik lig in een deuk hahaha!

Brute training en vette filmpjes! Had die van road to final nog niet eens gezien.. Kansloos! :D

grootste deel vd training met McMetronome. bij deze e-kuddos voor je mentaliteit kerel, geweldig doorgezet vandaag

Pft, beetje die barbell leeg gaan halen he ;)

shirt was doorweekt uiteraard :p moest ook steeds schijten en lullen met McMetronome, dus duurde allemaal wat langer, maar ach - ben erg tevreden. als jullie willen weten hoe 92/93 kilo bij ong. 11% eruit ziet...vraag maar aan McMetronome :cool:

Ff voor de outsiders: Natheid was van t zweet en schijten deed ie alleen :p Was een bazentraining Sjaak.

Sjaak ziet er BAM-in-yo-face uit. 93kgs waarvan de helft in zn triceps en kuiten zit :D Nee, Sjaak is nie klein!

Pics dude, pics!

Close hoor Sjaak :) Was je nou maar 4cm langer he? ;) Mooie attempt. Je krijgt hem vrij easy geschouderd. Props!

kom je morgen ook nog Kev?

Zwaar bruut Sjaak! Kom weer precies op het juiste moment thuis!

Hey Sjaak, beetje squatpijn kunnen uitfietsen? ;D

aah nice training sjaakmans! Kan de filmpjes niet bekijken omdat youtube is geblokkeerd hier in China. Maar wordt weer eens tijd dat ik weer ga trainen met m'n (trainings)buddy! :)

See you soon m8!

• #3.297
Ben d'r weer!
Afgelopen donderdag voor 4 dagen met de fiets vertrokken vanaf Maastricht richting de Ardennen...helemaal bepakt samen met een maat van me. Ik kan het samenvatten in één woord: "afzien". Echt waar...onvoorbereid, zonder goede wegenkaart met een stadsfiets volgeladen door de heuvels van de Ardennen rijden is gewoon high intensity cardio en pijn verbijten op een manier die ik nog niet eerder heb gedaan :p Heb dus immens veel kcal verbrandt, maar wees niet getreurd, ik heb ook immens veel gevreten :D Het was een toffe trip en conditioneel voel ik mij een stuk lekkerder nu.

De korte tripjes zijn voorbij en vanaf nu is het weer back to business en de voorbereiding voor Zevenkamp voortzetten. Deze week eerst 3 gym trainingen en daarna events @ RPB - heb er nu alweer zin in. ik zal die stone deze keer wel op het hoogste platform leggen :D

• #3.298
UB-1

back on track bitches!

seated db press
12x20s
12x24s
12x28s
12x32s
10x36s
8x38s
6x38s
even wat meer reps zodat ik wat vermoeider aan de 38s begon. op dit moment zijn de 40s nog steeds in reparatie en de volgende stap is 44s. op een goede dag met andere opbouw zitten die er wil in, maar dat bewaar ik nog even.

Reverse grip BOR
no straps
12x60
10x100
10x120
7x130
met straps
6x140

CGBP
10x60
10x90
6x110
4x120
2x125
laatste set zou best eens een PR kunnen zijn, maar weet ik niet meer :p

seated cable rows - shoulder width hammer grip
15x77
12x91
10x100
10x100

Machine shoulder press - hammer grip
plate loaded
15x60
12x100
10x120
6x140
laatsteb 2 sets PRs, maar boeit niet zoveel aangezien ik deze oefening sporadisch eens doe.

Pushdowns
v-handle
15x77
12x86
10x96

seated db laterals
15x12s
15x12s
15x12s

seated calf raises
20x80
6-7 sets 15x120
deze deed ik tussendoor bij de laatste 2 oefeningen

lekker om weer te trainen na een paar dagen rust. had erg lang geslapen en had daardoor wat opstart problemen, maar ben wel tevreden. af en toe zal ik zoals vandaag eens wat afwisselen en variëren met oefeningen om niet steeds hetzelfde te blijven doen. woensdagavond LB - time to squat!

Laatst bewerkt:
Die db presses zijn ****ing sterk! Hoe krijg je ze in positie? Ikzelf heb daar altijd problemen mee.

• #3.300
Die db presses zijn ****ing sterk! Hoe krijg je ze in positie? Ikzelf heb daar altijd problemen mee.
haha vindt het zelf wel meevallen eigenlijk - draaide 2 jaar terug nog 3x8 met 40s...maar heb de oefening compleet links laten liggen daarna. tnx man!

in positie breng ik ze gewoon door op de knie te zetten en kort achter elkaar keihard omhoog te rammen met m'n benen. probeer zo snel mogelijk over te gaan in de press beweging, dan heb je het meeste kans van slagen. bij de 40s heb ik ook altijd wel wat moeite hoor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven