MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
good luck! knalze

looking buff

En al updates over de wedstrijd met onze goedlachse Jacques Le Grand?

gvd sjaak, wat ben je toch een robuuste vent.

anyhow, gewonnen?

''come at me bro'' - amen!
hoe ging die?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.487
Sterkste Man van Zevenkamp - 13 deelnemers

Truckpull 8/9 ton - harnas
eerste onderdeel vd wedstrijd en had er veel zin in, aangezien ik het veel had geoefend met de pallet bij RPB. techniek zat goed in m'n hoofd en was als 9e aan de beurt ofzo, dus kon de kat uit de boom kijken. eerst hoop organisatorisch geneuzel en hele event werd verplaatst, omdat niemand dat ding tegen de omhoog lopende weg vooruit krijg. uiteindelijk moesten we nog maar 8m lopen ofzo en dat is k*t, want dan ben je net op gang. door de zenuwen niet beheerst genoeg met techniek bezig geweest en wilde té grote passen maken...laatste paar meter gingen beter. 22sec ofzo...10e tijd geloof ik

Loglift Max - 4 beurten
'mijn onderdeel'....tenminste, dit is normaliter mijn sterkste punt. log voelde erg licht aan met opwarmen, dus stapte in op 95 kilo voor m'n eerste beurt. easy rep met trillende beentjes van de zenuwen :p 2e beurt maar gelijk voor 105 gegaan, wat een PR zou zijn. ook een vrij vlotte rep. Toen de fout gemaakt door in mijn enthousiasme 115 op te geven als 3e beurt, wat te hoog gegrepen bleek te zijn. 4e beurt zelfde gewicht uiteraard en ook niet gelukt. helaas terug gezakt tot 105...110 had mij een betere plaatsing opgeleverd. geen idee welke positie.

Farmers - 80 kilo ofzo
m'n slechtste onderdeel normaal en ik had het genoegen dit alleen te mogen doen in de regen :D 3 turns gehaald en dat kwam neer op 46 meter ofzo. zelf wel tevreden, maar weet dat m'n grip echt nog flink moet versterken. snelheid zat en techniek op de turns was ook spot on. ergens achterin geeindigd.

Tireflip 8x
tja...ik had gruwelijk veel zin in dit event, aangezien ik met de warming-up één hele makkelijke flip deed met één vd twee tires en graag een conditioneel onderdeel doe in zo'n wedstrijd, aangezien ik vrij fit ben. tijdens de wedstrijd kreeg ik de andere tire toegewezen en het was ondertussen kletsnat overal. ik kan er kort over zijn...na 6 flips heb ik 5 pogingen gedaan voor flip 7 en ik had kracht zat over, maar dat verrekte gladde ding gleed steeds uit m'n linkerhand voordat ik m'n knie eronder kon zetten...k*t

AccuHold
geschrapt

Deadlift Max - 4 beurten
warmingup ging erg goed, dus had wel een plannetje :D
1e beurt 180 - easy
2e beurt 200 - snelste 200 ooit voor mij
3e beurt 210 - easy en snel voor mijn doen
toen kort nagedacht wat ik zou doen nu. voor een leukere plaatsing had ik achteraf het best 215 of 220 kunnen trekken, maar dan zou ik geen PR zetten. Ik voelde me goed en dacht van tja...het is m'n eerste wedstrijd en ik wil de kans pakken om één keer iets te doen waarbij ik helemaal uit m'n dak ga als t lukt.
4e beurt 225 fail
****ing k*t...ik stond bijna rechtop en moest nog één shrug maken voor volledige lockout en toen gleed die klote stang pardoes uit m'n linkerhand :( zo enorm dichtbij. jammer, maar helaas. zakte terug tot 210.

overall ben ik toch blij met de keuzes die ik gemaakt heb. veel geleerd en ik zie niet in waarom ik voor een safe beurt had moeten gaan op deze eerste wedstrijd. vanwege de kanonnen die meededen was een goede plaatsing echt totaal kansloos. ik ben ook 11e geworden vd 13 en vind dat prima. het ging om m'n persoonlijke prestatie en leerschool en dat was erg goed en leuk. ik weet nu waar ik echt aan moet gaan werken. ook was het grappig om eens maxlifts te doen met zenuwen :p

een klein dingetje was toch wel het verschrikkelijke kloteweer waar iedereen last van had uiteraard. een natte tire, deadliften in de stromende regen...en erg lang wachten tussen bepaalde onderdelen door, haalde wel wat vd spirit weg bij vele deelnemers. daarnaast waren er toch wel wat jongens die gewoon goed zouden presteren op B-wedstrijden en dan toch hieraan meedoen. maarja, ik heb genoten en veel geleerd. ik blijf hard werken en progressie boeken en dan gaan we volgend jaar mensen bang maken :D

na de wedstrijd naar Brielle gereden en met Gijs, Frank, Ziyed, Roy+1 en kees naar de chinees geweest. net een paar uur wakker en ben goed naar z'n gootje. lichaam doet pijn, maar dat is logisch. morgen trainen :D

Kees...bedankt voor het coachen maat!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Toch mooi prestatie man! Proficiat! Komen er nog pics oid?

Niet alles verliep bij de wedstrijd even soepel, maar je hebt het goed gedaan man :)

Goed gedaan Kev. de keuzes die je gemaakt hebt, afgezien van de log, zijn gewoon goed geweest. Goede ervaring opgedaan iig! Je hebt ervan genoten en dat is t belangrijkste.. en het weer heeft altijd héél veel invloed op de sfeer en beleving van zo'n wedstrijd. Dus dat kan wat dat beteft alleen maar beter worden volgende keer :)

lekker bezig geweest en een mooie leerzame ervaring rijker kerel!

way to go sjakio

nice sjaak, welcome in strongman :D

en die keuzes tja.. dat hoort er ook bij, is wedstrijdritme op doen, ervaring krijgen, en soms lukt het wel en dan ga je door het lint :D ik vind het ook altijd wel z'n charmes hebben als iemand iets doet dat misschien niet zo verstandig is voor de plaatsing maar wel een vet PR op kan leveren

mooi verslagje

Goed gedaan voor je eerste wedstrijd Kev! Welcome to strongman!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.498
Niet alles verliep bij de wedstrijd even soepel, maar je hebt het goed gedaan man :)
klopt man - ik heb mij helaas betrapt op t feit dat ik mij bleef storen aan organisatorische kwesties waar je eigenlijk niet mee bezig moet zijn.
Goed gedaan Kev. de keuzes die je gemaakt hebt, afgezien van de log, zijn gewoon goed geweest. Goede ervaring opgedaan iig! Je hebt ervan genoten en dat is t belangrijkste.. en het weer heeft altijd héél veel invloed op de sfeer en beleving van zo'n wedstrijd. Dus dat kan wat dat beteft alleen maar beter worden volgende keer :)
precies wat je zegt!
lekker bezig geweest en een mooie leerzame ervaring rijker kerel!
absoluut
:D
nice sjaak, welcome in strongman :D

en die keuzes tja.. dat hoort er ook bij, is wedstrijdritme op doen, ervaring krijgen, en soms lukt het wel en dan ga je door het lint :D ik vind het ook altijd wel z'n charmes hebben als iemand iets doet dat misschien niet zo verstandig is voor de plaatsing maar wel een vet PR op kan leveren
goed gezegd CP, dat is het inderdaad. ik wilde gewoon bij de laatste mogelijkheid gaan voor dat ultieme moment van euforie aangezien ik vergat te juichen na m'n log PR.
frank at er één vd zes
tnx
Goed gedaan voor je eerste wedstrijd Kev! Welcome to strongman!
dank je :D de motivatie om mezelf te verbeteren is alleen maar hoger geworden!

We konden niet anders, dan ons er mee bemoeien anders was het echt niet goedgekomen met de punten en namen. Ze moeten volgendjaar beter communiceren en niet steeds met de papieren er vandoor gaan.

Flink gestreden zo te lezen, good job!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven