harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2e beurt maar gelijk voor 105 gegaan, wat een PR zou zijn. ook een vrij vlotte rep. Toen de fout gemaakt door in mijn enthousiasme 115 op te geven als 3e beurt, wat te hoog gegrepen bleek te zijn. 4e beurt zelfde gewicht uiteraard en ook niet gelukt. helaas terug gezakt tot 105...110 had mij een betere plaatsing opgeleverd. geen idee welke positie.
3 turns gehaald en dat kwam neer op 46 meter ofzo. zelf wel tevreden, maar weet dat m'n grip echt nog flink moet versterken. snelheid zat en techniek op de turns was ook spot on. ergens achterin geeindigd.
zo enorm dichtbij. jammer, maar helaas. zakte terug tot 210.

tnx manToch mooi prestatie man! Proficiat! Komen er nog pics oid?

ik vind het ook altijd wel z'n charmes hebben als iemand iets doet dat misschien niet zo verstandig is voor de plaatsing maar wel een vet PR op kan leverenklopt man - ik heb mij helaas betrapt op t feit dat ik mij bleef storen aan organisatorische kwesties waar je eigenlijk niet mee bezig moet zijn.Niet alles verliep bij de wedstrijd even soepel, maar je hebt het goed gedaan man![]()
precies wat je zegt!Goed gedaan Kev. de keuzes die je gemaakt hebt, afgezien van de log, zijn gewoon goed geweest. Goede ervaring opgedaan iig! Je hebt ervan genoten en dat is t belangrijkste.. en het weer heeft altijd héél veel invloed op de sfeer en beleving van zo'n wedstrijd. Dus dat kan wat dat beteft alleen maar beter worden volgende keer![]()
absoluutlekker bezig geweest en een mooie leerzame ervaring rijker kerel!

goed gezegd CP, dat is het inderdaad. ik wilde gewoon bij de laatste mogelijkheid gaan voor dat ultieme moment van euforie aangezien ik vergat te juichen na m'n log PR.nice sjaak, welcome in strongman
en die keuzes tja.. dat hoort er ook bij, is wedstrijdritme op doen, ervaring krijgen, en soms lukt het wel en dan ga je door het lintik vind het ook altijd wel z'n charmes hebben als iemand iets doet dat misschien niet zo verstandig is voor de plaatsing maar wel een vet PR op kan leveren
frank at er één vd zes
tnx
dank jeGoed gedaan voor je eerste wedstrijd Kev! Welcome to strongman!
de motivatie om mezelf te verbeteren is alleen maar hoger geworden!