- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
haha dank je manLekker overal blood doorheen gejaagd. Dat 36kg db press licht is voor jou bewijst maar weer wat voor pressmofo je bent!
ff lekker jagen was het jaik train normaliter 4xp/wSo. lekker man die stones
BTW: wat ik bedoelde. Je traint UB/LB in gym, en in Baarn train je ''fullbody'' ? Heb je dan geen inmense spierpijn na zo'n fullbody om dan ineens weer over te schakelen op een LB of UB training (hindert het je kracht niet bij de UB bijvoorbeeld?) zo te zien niet trouwens aan ge gewichten![]()
ma UB-1 (focus Schouders, Triceps en voor rug met name Rows)
wo LB-1 (Squats en assistance)
do UB-2 (focus Upper back, chest en biceps)
za Events @ RPB of LB-2 @ Gym
optioneel zondag: herstel squats
Events is inderdaad redelijk fullbody, maar ik kan niet anders zeggen dan dat het went. Meestal pak ik die dag iets van een deadlift variant ook nog trouwens. In het begin lag ik dagen in puin, maar nu zet ik maandag gewoon PRs. Voorheen was alles overdreven doordacht en altijd rekening houdend met, maar met die mentaliteit schoot het niet op. Ik bedoel je kan woensdag inhouden op squat omdat je zaterdafg events gaat doen of donderdag niet zwaar benchen omdat je zaterdag loglift wil doen....**** die shit
nu ik het niet meer zo uitkien allemaal en gewoon de dagen die ik inplan ga knallen gaat alles 3x zo hard. hoop dat dit je vraag enigszins beantwoordover de gewichten van vandaag...was lichte training ivm wedstrijd zaterdag