Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.441
Lekker overal blood doorheen gejaagd. Dat 36kg db press licht is voor jou bewijst maar weer wat voor pressmofo je bent!
haha dank je man :D ff lekker jagen was het ja
So. lekker man die stones :D

BTW: wat ik bedoelde. Je traint UB/LB in gym, en in Baarn train je ''fullbody'' ? Heb je dan geen inmense spierpijn na zo'n fullbody om dan ineens weer over te schakelen op een LB of UB training (hindert het je kracht niet bij de UB bijvoorbeeld?) zo te zien niet trouwens aan ge gewichten :D
ik train normaliter 4xp/w
ma UB-1 (focus Schouders, Triceps en voor rug met name Rows)
wo LB-1 (Squats en assistance)
do UB-2 (focus Upper back, chest en biceps)
za Events @ RPB of LB-2 @ Gym
optioneel zondag: herstel squats

Events is inderdaad redelijk fullbody, maar ik kan niet anders zeggen dan dat het went. Meestal pak ik die dag iets van een deadlift variant ook nog trouwens. In het begin lag ik dagen in puin, maar nu zet ik maandag gewoon PRs. Voorheen was alles overdreven doordacht en altijd rekening houdend met, maar met die mentaliteit schoot het niet op. Ik bedoel je kan woensdag inhouden op squat omdat je zaterdafg events gaat doen of donderdag niet zwaar benchen omdat je zaterdag loglift wil doen....**** die shit :p nu ik het niet meer zo uitkien allemaal en gewoon de dagen die ik inplan ga knallen gaat alles 3x zo hard. hoop dat dit je vraag enigszins beantwoord

over de gewichten van vandaag...was lichte training ivm wedstrijd zaterdag

Kan me de blikken richting jou fysiek inclusief grote koelbox vol met bakjes op het strand heeeel goed voorstellen! :D:thumbs:

So. lekker man die stones :D

BTW: wat ik bedoelde. Je traint UB/LB in gym, en in Baarn train je ''fullbody'' ? Heb je dan geen inmense spierpijn na zo'n fullbody om dan ineens weer over te schakelen op een LB of UB training (hindert het je kracht niet bij de UB bijvoorbeeld?) zo te zien niet trouwens aan ge gewichten :D

Het zijn juist deze trainingen die die progressie qua gewichten zo mogelijk maakt. Het is even wennen maar events targetten bijna zonder uitzondering meteen je zwakste punten. Het aanpakken van je zwakke punten zal je kracht het snelst vergroten. Als je benen in staat zijn 200 te squatten maar je core kan het gewicht niet dragen dan is meer legpressen niet de oplossing. 1 keer met een yoke lopen zal meteen de zwakste schakel aanpakken in het hele verhaal. Sneller nog dan gewoon weer te squatten omdat je met squat bv nog een goodmorning stijl erop na kan houden.

Die vooruitgang is bij al onze 'regulars' te zien. Sterkste man trainingen bieden iets extra's naast je intensieve gymtrainingen.

• #3.445
Kan me de blikken richting jou fysiek inclusief grote koelbox vol met bakjes op het strand heeeel goed voorstellen! :D:thumbs:
hehe :D
Nee hoor, normaal ben je toch vrij direct. Maar probeer maar over je angst heen te stappen, Sjaakmans ;)
nee man...tegen jou ben ik echt niet direct - heb teveel angst daarvoor.
Het zijn juist deze trainingen die die progressie qua gewichten zo mogelijk maakt. Het is even wennen maar events targetten bijna zonder uitzondering meteen je zwakste punten. Het aanpakken van je zwakke punten zal je kracht het snelst vergroten. Als je benen in staat zijn 200 te squatten maar je core kan het gewicht niet dragen dan is meer legpressen niet de oplossing. 1 keer met een yoke lopen zal meteen de zwakste schakel aanpakken in het hele verhaal. Sneller nog dan gewoon weer te squatten omdat je met squat bv nog een goodmorning stijl erop na kan houden.

Die vooruitgang is bij al onze 'regulars' te zien. Sterkste man trainingen bieden iets extra's naast je intensieve gymtrainingen.
indirect gebruik je mij als voorbeeld haha :p

haha dank je man :D ff lekker jagen was het ja

ik train normaliter 4xp/w
ma UB-1 (focus Schouders, Triceps en voor rug met name Rows)
wo LB-1 (Squats en assistance)
do UB-2 (focus Upper back, chest en biceps)
za Events @ RPB of LB-2 @ Gym
optioneel zondag: herstel squats

Events is inderdaad redelijk fullbody, maar ik kan niet anders zeggen dan dat het went. Meestal pak ik die dag iets van een deadlift variant ook nog trouwens. In het begin lag ik dagen in puin, maar nu zet ik maandag gewoon PRs. Voorheen was alles overdreven doordacht en altijd rekening houdend met, maar met die mentaliteit schoot het niet op. Ik bedoel je kan woensdag inhouden op squat omdat je zaterdafg events gaat doen of donderdag niet zwaar benchen omdat je zaterdag loglift wil doen....**** die shit :p nu ik het niet meer zo uitkien allemaal en gewoon de dagen die ik inplan ga knallen gaat alles 3x zo hard. hoop dat dit je vraag enigszins beantwoord

over de gewichten van vandaag...was lichte training ivm wedstrijd zaterdag

Ik herken die indeling qua training en die filosofie, die gast weet er echt veel van.

• #3.451
LB - Light

laatste semi-lichte LB training voor de wedstrijd. wilde zo graag meer gewicht pushen, aangezien ik me enorm sterk voel, maar heb me in weten te houden.

Front Squats
beltless
8x50
8x60
5x80
3x90
3x90
3x100

Romanian DL
beltless - no straps
10x60
8x90
5x130
5x130
5x130

Squats
beltless
8x60
5x100
5x100
5x110

Lying Leg curl

8x halve stack
8x halve stack
8x halve stack

Power cleans
techniek demonstreren aan bredekees
5x40
5x60
3x80

Crunches
3x15

Hanging Leg raise
3x10

easy training weer. lekker het bloed erin gepompt. had enorm veel zin om zwaarder te gaan, maar niet gedaan. was trouwens met bredekees gaan trainen bij de gym waar ik ooit eens begonnen ben - best leuk om daar eens terug te keren. morgen nog Rug&bi's en daarna rust tot aan zaterdag. I'm ready!

Succes alvast zaterdag man!

nice dat de drive om zwaarder te gaan aanwezig was! Goed teken.

idd dat is een heel goed teken!

Goed om het zo te doen Sjaak. Geeft je lichaam eventjes goed de herstelmogelijkheid na die dikke training afgelopen zaterdag bij RPB, supercompensatie for teh win! En dan met die wedstrijd helemaal berserk gaan. Ik veracht niks minder dan een 1e plek natuurlijk, om verder geen druk op te voeren ofzo.

Succes zaterdag!

• #3.458
tnx mike!
nice dat de drive om zwaarder te gaan aanwezig was! Goed teken.
:D
idd dat is een heel goed teken!
sarcasm?
Goed om het zo te doen Sjaak. Geeft je lichaam eventjes goed de herstelmogelijkheid na die dikke training afgelopen zaterdag bij RPB, supercompensatie for teh win! En dan met die wedstrijd helemaal berserk gaan. Ik veracht niks minder dan een 1e plek natuurlijk, om verder geen druk op te voeren ofzo.
haha...over druk maak ik mij geen zorgen, ben wel wat gewend uit het verleden :p heb echt enorm veel zin!
tnx man!

gisteren dus licht LB en vandaag nog een lichte rug-biceps training. ben flink aan het vreten en gewicht zit rond op 95,5 / 96 nu :D gaat de goede kant op! nu weer ff wat koken en dan richting de gym

goed bezig kerel! gewicht is nice!

Ouwe speklel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven