- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) toch omhoog drukt. Hardcore inzet, enjoy the meals!jij motiveerde mij door te zeggen dat ik tot dan toe nog niet gefaald had...dat was genoeg om bij mij die 4e rep eruit te krijgenThx ouwe! Dikke training, je blijft PR's zetten en mooi om te zien hoe je bij die 120kg bench een moeilijke 3e rep maakt waarbij je hem prima had kunnen terug hangen maar dan de stang toch nog een keer naar beneden neemt en hem (na +/-30seconden grinden) toch omhoog drukt. Hardcore inzet, enjoy the meals!
tnx mate!tnx en tot zaterdag
het was deze keer wel erg kort voor t eten waardoor ik zowaar moeite had met m'n bord leeg etenhaha vreten voordat je gaat uit etenherkenbaar
Maar dikke training ouwe! Nice

haha - tnx manDamn Sjaak! Wat een meesterlijk fysiek weer op die foto's! Ook echt bruut die actiefoto's!
En tja, wat zal ik zeggen over die training?...'niks'....
..ben er stil van
poging mislukt...
ff lekker relaxen - wellicht eens wat cardio doen voor de lol en verder nog wat privé shizzle afhandelen. morgen RPB, dus dat wordt weer knallen!tijdje niet normaal gebenched en ging eigenlijk gelijk wel weer goed. voor 2012 wil ik 150 benchen![]()