Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnxeerlijk gezegd was m'n plan om gewoon 3-tjes te doen en te kijken waar t schip zou stranden. toen kees ging maxen beloofde ik hem dat als hij 6x110 deed, ik 3x150 zou doen en dat had misschien ook wel kunnen lukken, maar liep ontzettend te klooien met uitstappen waardoor ik m'n voeten niet goed plaatste. volgende week 160 maat!ahh nice shit ouwe! Toch weer stiekem naar de (semi) max gewichten gegaan![]()
ik dank u, here Gesus!
Ik begin em nu wel te knijpen, ook al zijn mijn squats dan wel beltless, maar toch. Het verschil is nog maar nihil!
minstens een 2tje! (tenzij je gaat maxen op 160 uiteraard)tnx
haha, mooi dat je m ineens begint te knijpen...aangezien ik maanden lang geen bedreiging voor je ben geweest op de SQIk begin em nu wel te knijpen, ook al zijn mijn squats dan wel beltless, maar toch. Het verschil is nog maar nihil!
volgende week stoom ik daar naar de 160 en daarna zien we verderabsoluut
lekker toch?! 250 gr kip was gewoon lekker gekruid en gebakken in de ochtendMooi ontbijtje man250 gr kip... haha
Gewoon uit het pakje of lekker gekookt van 's ochtends vroeg?
En die squats gaan echt retehard!
klopt man, had er ook wel ingezeten...next time! volgende week wil ik eigenlijk die 160 wel pakken. die 6x110 van jou was goed man! dit weekend geen events, dus ik zal me maandag wel verdacht fit voelen waarschijnlijkwas een bazige training ouwes.. ook mooi om te zien dat je met een PR van vorige week ook meteen een 2 - 3tje wilt zetten. Had er trouwens ook wel ingezeten die 2x150 als het goed staan wat vlotter was gegaan, kost een hoop kracht wat je zelf al zei.. Volgende LB1 sowieso! Je moet ouwe, dat was de deal als ik die 5x110 deed.. en ik deed ****ing 6 repsminstens een 2tje! (tenzij je gaat maxen op 160 uiteraard)

tnx man! goede ondersteuning voor normale squat...?! ik weet het niet manAllez gaat hier lekker man zo te zien!
Props for de lekkere chins, dips en db's van afgelopen UB trouwens!
Denk overigens dat als je een tijdje die on legged box squats doet, het een goede ondersteuning is om de barbell squat-kracht omhoog te krijgen!

morgen LB-2 op t programma. bedoeling was heavy deads, maar moet nog zien wat dat gaat worden. misschien doe ik wel speed deads ofzo.nee, pomp bench...Het had weinig zin om vandaag voor PRs te gaan op paused bench, doe ik volgende week wel - don't worry.Had je nou paused bench gedaan Sjarrel?
Hoe komt 't van de ziekte? Te weinig slaap, slecht gegeten, teveel gezopen?
10x110kg benchen met half zieke Sjaak modus is inderdaad ziek! Ik had gister voor het trainen ook knallende koppijn! Eenmaal in de gym werd het al minder en toen ik klaar was was het wegUB-2 - grotesjaak = half zieke sjaak
while being sick I'd better hit the gym and sweat than watching a movie while lying in bed
...
Bench Press
pink op ring
8x110 + 2x110 (rust-pauze 10sec)
...
voel me een stuk beter dan voor de trainingmorgen LB-2 op t programma. bedoeling was heavy deads, maar moet nog zien wat dat gaat worden. misschien doe ik wel speed deads ofzo.
ach jaLekker t kwakkelen eruit gezweet dus. Wel jammer dat je de boel moest slopen hoorHoe laat ga je morgen trainen? Presses + arms voor mij, loop achter op schema
![]()
voel me vandaag alweer een stuk beter.haha - Mr. Intensity aka Mr. Destroyerahh je hebt iets gesloopt? Goedzo, ben trots op je!
Maar het heerst sjaak, hoor het ook meer om me heen.. ik was zelf ook 2 dagen een beetje gaar maar dat is nu weer over gelukkig. Morgen gewoon niet te maf en volgende week weer knallen. BAM
jij weet wel hoe dat werkt. het is geen 10x110 heh kerel10x110kg benchen met half zieke Sjaak modus is inderdaad ziek! Ik had gister voor het trainen ook knallende koppijn! Eenmaal in de gym werd het al minder en toen ik klaar was was het weg![]()
als ik op kracht was geweest dan was t misschien wel gelukt...het zou wel een mooie mijlpaal zijn 
ach javoel me vandaag alweer een stuk beter.
trainen zal uurtje of half 6 worden - jij?

tnx
aii - prima!Mweh, eerder al, tussen nu en een uur denkik. Na mn training ook nog ff koken en carbs pakken en dan naar A'foort voor american football namelijk![]()
niet loodzwaar getraind, maar wel hoog volume en moordende intensiteit