AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ahh nice shit ouwe! Toch weer stiekem naar de (semi) max gewichten gegaan ;)

Goeie squats baas :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.623
clean voeding mate en mooi squat sessie
:D tnx
ahh nice shit ouwe! Toch weer stiekem naar de (semi) max gewichten gegaan ;)
eerlijk gezegd was m'n plan om gewoon 3-tjes te doen en te kijken waar t schip zou stranden. toen kees ging maxen beloofde ik hem dat als hij 6x110 deed, ik 3x150 zou doen en dat had misschien ook wel kunnen lukken, maar liep ontzettend te klooien met uitstappen waardoor ik m'n voeten niet goed plaatste. volgende week 160 maat!

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 22:54 ----------

ik dank u, here Gesus!

idd ziet er goed uit.

Gaat goed Sjaak!

Mooi ontbijtje man :D 250 gr kip... haha :D Gewoon uit het pakje of lekker gekookt van 's ochtends vroeg?

En die squats gaan echt retehard!

was een bazige training ouwes.. ook mooi om te zien dat je met een PR van vorige week ook meteen een 2 - 3tje wilt zetten. Had er trouwens ook wel ingezeten die 2x150 als het goed staan wat vlotter was gegaan, kost een hoop kracht wat je zelf al zei.. Volgende LB1 sowieso! Je moet ouwe, dat was de deal als ik die 5x110 deed.. en ik deed ****ing 6 reps :P minstens een 2tje! (tenzij je gaat maxen op 160 uiteraard)

• #3.629
tnx
Ik begin em nu wel te knijpen, ook al zijn mijn squats dan wel beltless, maar toch. Het verschil is nog maar nihil!
haha, mooi dat je m ineens begint te knijpen...aangezien ik maanden lang geen bedreiging voor je ben geweest op de SQ :p volgende week stoom ik daar naar de 160 en daarna zien we verder
absoluut
Mooi ontbijtje man :D 250 gr kip... haha :D Gewoon uit het pakje of lekker gekookt van 's ochtends vroeg?

En die squats gaan echt retehard!
lekker toch?! 250 gr kip was gewoon lekker gekruid en gebakken in de ochtend
was een bazige training ouwes.. ook mooi om te zien dat je met een PR van vorige week ook meteen een 2 - 3tje wilt zetten. Had er trouwens ook wel ingezeten die 2x150 als het goed staan wat vlotter was gegaan, kost een hoop kracht wat je zelf al zei.. Volgende LB1 sowieso! Je moet ouwe, dat was de deal als ik die 5x110 deed.. en ik deed ****ing 6 reps :P minstens een 2tje! (tenzij je gaat maxen op 160 uiteraard)
klopt man, had er ook wel ingezeten...next time! volgende week wil ik eigenlijk die 160 wel pakken. die 6x110 van jou was goed man! dit weekend geen events, dus ik zal me maandag wel verdacht fit voelen waarschijnlijk :p

Allez gaat hier lekker man zo te zien!

Props for de lekkere chins, dips en db's van afgelopen UB trouwens!

Denk overigens dat als je een tijdje die on legged box squats doet, het een goede ondersteuning is om de barbell squat-kracht omhoog te krijgen!

• #3.631
Allez gaat hier lekker man zo te zien!

Props for de lekkere chins, dips en db's van afgelopen UB trouwens!

Denk overigens dat als je een tijdje die on legged box squats doet, het een goede ondersteuning is om de barbell squat-kracht omhoog te krijgen!
tnx man! goede ondersteuning voor normale squat...?! ik weet het niet man

UB-2 - grotesjaak = half zieke sjaak

while being sick I'd better hit the gym and sweat than watching a movie while lying in bed

dat was wel het verhaal van de afgelopen 2 dagen...strontverkouden en keelpijn. voelde me slapjes, maar wilde toch gaan. kracht was niet optimaal, maar heb wel keihard gewerkt.

Bench Press
pink op ring
10x60
10x60
10x80
10x90
10x100
8x110 + 2x110 (rust-pauze 10sec)

one-arm machine rows
12x6blokjes (12L+12R)
12x8blokjes
en bij de set erna molde ik de machine :eek:

one-arm machine rows (db row simulatie)
plate loaded
12x60 (12L+12R)
10x70

incline db flyes superset incline db press
11x24s ss 8x24s
9x28s ss 6x28s
8x28s ss 6x28s

gaint set:
- reverse high pully cable crossover (achterkant schouders)
- straight arm pulldown
- cable crossover

20x18 per kant ss 12x50 ss 12x32 per kant
15x23 per kant ss 12x50 ss 12x32 per kant
15x23 per kant ss 12x50 ss 12x32 per kant
toen was de pap wel op aan het raken :p

db hammer curls
10x20s
8x24s
6x28s

machine one-arm high preacher curls
plate loaded
12x30
10x35
10x35 + 2x35 negatieven

standing calf raises
15xfullstack
15xfullstack
15xfullstack

voel me een stuk beter dan voor de training :D morgen LB-2 op t programma. bedoeling was heavy deads, maar moet nog zien wat dat gaat worden. misschien doe ik wel speed deads ofzo.

Had je nou paused bench gedaan Sjarrel?
Hoe komt 't van de ziekte? Te weinig slaap, slecht gegeten, teveel gezopen?

• #3.633
Had je nou paused bench gedaan Sjarrel?
Hoe komt 't van de ziekte? Te weinig slaap, slecht gegeten, teveel gezopen?
nee, pomp bench...Het had weinig zin om vandaag voor PRs te gaan op paused bench, doe ik volgende week wel - don't worry.

heb vrij vaak bezweet in m'n sportkleren buiten gelopen, in de wind en shit. volgens mij is dat wel grote oorzaak geweest.

Lekker t kwakkelen eruit gezweet dus. Wel jammer dat je de boel moest slopen hoor :p Hoe laat ga je morgen trainen? Presses + arms voor mij, loop achter op schema :x

ahh je hebt iets gesloopt? Goedzo, ben trots op je!

Maar het heerst sjaak, hoor het ook meer om me heen.. ik was zelf ook 2 dagen een beetje gaar maar dat is nu weer over gelukkig. Morgen gewoon niet te maf en volgende week weer knallen. BAM

UB-2 - grotesjaak = half zieke sjaak

while being sick I'd better hit the gym and sweat than watching a movie while lying in bed

...

Bench Press
pink op ring
8x110 + 2x110 (rust-pauze 10sec)

...

voel me een stuk beter dan voor de training :D morgen LB-2 op t programma. bedoeling was heavy deads, maar moet nog zien wat dat gaat worden. misschien doe ik wel speed deads ofzo.
10x110kg benchen met half zieke Sjaak modus is inderdaad ziek! Ik had gister voor het trainen ook knallende koppijn! Eenmaal in de gym werd het al minder en toen ik klaar was was het weg:thumbs:

• #3.637
Lekker t kwakkelen eruit gezweet dus. Wel jammer dat je de boel moest slopen hoor :p Hoe laat ga je morgen trainen? Presses + arms voor mij, loop achter op schema :x
ach ja :p voel me vandaag alweer een stuk beter.
trainen zal uurtje of half 6 worden - jij?
ahh je hebt iets gesloopt? Goedzo, ben trots op je!

Maar het heerst sjaak, hoor het ook meer om me heen.. ik was zelf ook 2 dagen een beetje gaar maar dat is nu weer over gelukkig. Morgen gewoon niet te maf en volgende week weer knallen. BAM
haha - Mr. Intensity aka Mr. Destroyer ;) jij weet wel hoe dat werkt.

het heerst inderdaad, maar meestal heb ik er geen last van (afkloppen) - nu dus wel. vandaag lekker doorbloeden en wat technische deads doen enzo
10x110kg benchen met half zieke Sjaak modus is inderdaad ziek! Ik had gister voor het trainen ook knallende koppijn! Eenmaal in de gym werd het al minder en toen ik klaar was was het weg:thumbs:
het is geen 10x110 heh kerel :p als ik op kracht was geweest dan was t misschien wel gelukt...het zou wel een mooie mijlpaal zijn :D

Mooie bench man.

• #3.640
tnx
Mweh, eerder al, tussen nu en een uur denkik. Na mn training ook nog ff koken en carbs pakken en dan naar A'foort voor american football namelijk ;)
aii - prima!

LB-2 grotesjaak = bijna 100%

voel me nog niet helemaal fit, maar alweer een stuk beter dan gisteren :D niet loodzwaar getraind, maar wel hoog volume en moordende intensiteit

Deadlift
grip was bagger door de zware hammer curls van gister (gok ik)
no belt, no straps, overhands

10x70
10x110
10x140
mixed grip
10x160
straps erbij
10x170
waarschijnlijk wel een volume PR, maar boeit niet zo. ik weet dat ik meer kan, maar vandaag niet.

BB Shrugs
10x70
10x110
10x140
10x180
10x220
10x260

Hyperextensions
15x
15x
15x

lying Leg curls
10x60
15x50
20x40

db lunges (op de plaats)
10L + 10R 20s
8L + 8R 24s
6L + 6R 28s

standing rope crunches
30x55
25x71
20x91
12xfullstack

decline crunches
20x
20x
20x

zweten als een otter en zeker niet ontevreden. weinig te melden verder. dit hele weekend rust en maandag weer beuken - yeah buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven