hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is een kwestie van tijdwhaha ik was allang blij me zon DL dam wat ben je sterk en goed bezig!
tnx man. ik train niet bb-gericht, maar meer kracht-gericht met bb in m'n achterhoofd. in dat geval geniet UB/LB sowieso de voorkeur. achteraf had ik eerder naar UB/LB moeten switchen en in voorbereiding voor fotocontest ofzo terug naar split, want dan had ik waarschijnlijk meer gegained. split is imo wel goed voor die finishing touch, maar voor puur power en mass vind ik UB/LB toch wel fijner.Bazige DL Sjaak. Merk jij nou dat je beter gaint op ub/lb dan op split?

dank jeMooie woorden Sjaak en dikke training weer! Ik ga vanaf vandaag ook weer over op ub/lb, een beetje gebasseerd op jouw schema.
prima om die switch te doen, zal je goed doen!
tnx J, op naar de 150

daar zorgen wij wel voor jasterk jongens en mooi dat jullie mekaar kunnen oppeppen!
de battle was nice man! en je hebt helemaal gelijk vwb m'n MP en LogPress. vooral die logpress zit me dwars, dus daar gaan we zaterdag ff goed aan werken!haha, ohh die cg bp was nice!! Volgende week weer! Nu is de shit aan!
Training was bazig en je neckpress.. god damn wat een schouder power..daar moet je nu toch wel 100 mee mp-en en 110-115 kg logpressen maat!!
had to do it
tnx!
klopt ook wel - zaterdag een poging wagen op een nieuwe 1RM loglogpress is nog een kwestie van stabiliteit en core. Komt vanzelf Kev. Bazige training ook.

152,5 was een prima rep zonder grind ofzo - geeft veel vertrouwen. die 160 gaat eraan binnen een paar weken!
had wel wat last van m'n eten tijdens de ME sets, maar kon het binnenhouden. deadlifts gingen ook erg lekker qua speed en speed is toch wel t gene waar t bij mij aan ontbreekt bij vele oefeningen. dikke props naar frank voor z'n 182,5 paused fullsquat - holie shit man. kees ook sterk op de fronts vandaag - nice! pff...ben gesloopt nu - tijd voor een dikke havermout-whey shake!