XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.581
****ing NICE! Die 140 was echt sweet dude! Stond echt ff te kijken.. zat zeker nog wel een 3tje of 4tje in :D

Maar de eerste keer low bar squat en meteen al een dik PR.. volgende week even wat rep PR's zetten, de laatste motorische perfecties aanbrengen en dan de week erop naar de 160 kg doorstomen!!! :D ohhh yeah.
volgende week inderdaad wat rep PRs op 140 enzo en dan de week erna de 160 maar eens smoken :D voel me er nog steeds super blij mee!
Goed man die squats. Ik voel de hete adem al :D can't let you beat me... must.. squat more...
toch mooi dat we zo dicht bij elkaar zitten - ben benieuwd naar de eerste wedstrijd waar we samen aan meedoen (tegen elkaar strijdend of als team om de titel te pakken ;))
Nice! Low bar doet het hem! Heb zelf ook lang vastgezeten met de squat tot ik low bar probeerde.
inderdaad - ineens had het gevoel...ligt me wel dit :D al zal ik wel blijven rouleren, omdat m'n high bar squat ook gewoon omhoog moet
****ing nice waren ze man en eindelijk over dat psychologische punt heen!

"deze is voor alle anabolen mong*len" schreeuwen in een gym vol gebruikers en dan er nog gewoon 2 reps uitknallen :D hardcore ouwe
haha precies :D Ach ja...ik ging ff loco en had schijt aan iedereen tijdens die rep-out.
Shiiiiiiiit, knal-knal-knalleuh! Impressive, die progressie die je nog altijd blijft boeken! Gefeliciteerd! :D
I'm on a roll
zeer dikke presses big Sjaak, en very nice squat PR !! dat gaat nu ook lekker man !
eindelijk ja :D
Haha supermooi :D Goed verhaal Sjaak!
goed verhaal - lekker kort
anabolen mong*len.... :roflol: nice one
:cool:

vandaag ineens vrij van school - lang leve de universiteit :D last-minute changes! Stond op t punt om weg te gaan en wilde ff checken welk gebouw ik moest zijn, staat er plots dat ik in de oneven weken ben ingedeeld - nice. rond 2-en ff wat rijst met kip vreten en dan samen met Kees UB-2 gaan knallen in de gym. LB is totally trashed na gisteren.

Lekker! Denk dat ik ook weer naar school ga!D

Benieuwd hoe de training met Kees is gegaan! :D

• #3.583
Benieuwd hoe de training met Kees is gegaan! :D
goed :D

UB-2 met Kees 2.0

klote klimaat hier...het blijft PRs regenen

Bench Press
pink op ring
10xbb
10x60
8x90
5x110
5x115
5x120 PR
5x122,5 PR

Close hammer grip PullUps
10xbw
8xbw+10
7xbw+15 PR
10xbw
kleine verandering in grip en m'n rug ging gelijk kapot - nice!

Incline BP
10x60
6x100
5x105
6x105 PR
2e set had ik achteraf gewoon door moeten knallen, want had nog wat over, maar wilde graag meer reps op de 105 maken

Reverse PeckDeck
12x77
12xfullstack
12xfullstack
12xfullstack

one-arm machine curls (high)
plate loaded
12x25 (per kant)
12x35 (per kant)
10x40 (per kant) PR

EZ-bar preacher curls
15x30
15x40

en toen was het klaar. biceps explodeerde gewoon, niet normaal meer. Weer een knaller van een training :D Kees ook weer hard getraind en jezelf goed geweerd! morgen m'n welverdiende rustdag (zin in!) en zaterdag events knallen - yeahhhh buddy!

Pff, veel rooie lettertjes = altijd goed :D (in deze context)

Mooie PR's man :D

nice squat grote!!
zwak tov je bench misschien wel, maar ik herinner me heel wat slechtere gewichten!
Vanaf het moment dat je met Frenkpie naar je techniek hebt gekeken en samen bent gaan trainen is je progressie meer dan netjes!

was weer ****ing nice ouwe.. ga niet elk moment uitlichten maar 1tje mag wel genoemd worden, die laatste set op EZ-bar preacher curls

Kees: Gast gewoon weer 15 kom op
Sjaak: Ouwe doe ff normaal man, er is ook nog zoiets als realiteit
Kees: Die creëer je zelf, 15 reps gast kom knallen nou
Sjaak -> loco

en gelukt, nice

BAM jonguh!

wat een presses man.. bizarre shit... bizar!

het regend hier PR's lekker sjaak

Mooie trainingen hier, ook die events zijn leuk. Train je deadlift niet in je normale trainingen trouwens?
En hoeveel rust neem je tussen de sets?

was weer ****ing nice ouwe.. ga niet elk moment uitlichten maar 1tje mag wel genoemd worden, die laatste set op EZ-bar preacher curls

Sjaak -> loco

en gelukt, nice

BAM jonguh!

haha prachtig ook echt zo'n opmerking voor Kevin van die realiteit:roflol:

Die anabolen mong*len was ook mooi, stond die maffe party turk niet raar te kijken...:D

Beestig Sjaak! Erg beestig!!

• #3.592
Pff, veel rooie lettertjes = altijd goed :D (in deze context)

Mooie PR's man :D
tnx man - binnenkort weer RPB?
nice squat grote!!
zwak tov je bench misschien wel, maar ik herinner me heel wat slechtere gewichten!
Vanaf het moment dat je met Frenkpie naar je techniek hebt gekeken en samen bent gaan trainen is je progressie meer dan netjes!
tnx man - ik weet dat je mij al een tijdje volgt, dus dan snap je inderdaad hoe het gegaan is. frank heeft direct bijgedragen aan mijn progressie het afgelopen jaar - helaas is die progressie door het vele blessure leed nu pas goed zichtbaar.

Sjaak -> loco

en gelukt, nice

BAM jonguh!
hahaha :p
wat een presses man.. bizarre shit... bizar!
de inclines heb ik uiteraard aan jou opgedragen ;)
het regend hier PR's lekker sjaak
nederland heh
Mooie trainingen hier, ook die events zijn leuk. Train je deadlift niet in je normale trainingen trouwens?
En hoeveel rust neem je tussen de sets?
dank je harry.

ik heb in het verleden gemerkt dat ik weinig progressie boekte als ik elke week zwaar ging deadliften. ik doe nu vooral assistance voor m'n deadlift en doe af en toe zware deads op zaterdag. wel moet ik toegeven dat ik er de laatste tijd té weinig mee bezig ben geweest, maar dat komt met name door de nadruk op squats in mijn LB trainingen - die moeten vooruit.

rust varieert per training eigenlijk. eerste deel vd training wordt er vrij veel gerust, maar zodra het meer assistance wordt schroeven we tempo vaak omhoog.
haha prachtig ook echt zo'n opmerking voor Kevin van die realiteit:roflol:

Die anabolen mong*len was ook mooi, stond die maffe party turk niet raar te kijken...:D
hehe :D Die maffe party turk was er helaas niet, maar er zat wel een boos-kijkende pool op de leg press ernaast...maarja, lekker boeiend.
Beestig Sjaak! Erg beestig!!
that's the way we do it!

kicke foto's kerel! Lekkere onderarmen heb je! Ben ik altijd jaloers op, mijne zijn niet veel!

Ik wil ook zoveel gewicht kunnen wegduwen :treuren:

NIIIICE work vriend!

Maakt niet uit wanneer ik hier kom, ik zie alleen maar PR's... wtf man. Hoe kan dat nou dat jij zo;n enorme progressie maakt in eens.... Mc Donalds? Danoontjes?

tell me....

• #3.596
kicke foto's kerel! Lekkere onderarmen heb je! Ben ik altijd jaloers op, mijne zijn niet veel!
dank je daan! ik mis de 'no homo' in je opmerking ;)
Ik wil ook zoveel gewicht kunnen wegduwen :treuren:

NIIIICE work vriend!
komt tijd, komt kracht - komt chick, komt sjaak
Maakt niet uit wanneer ik hier kom, ik zie alleen maar PR's... wtf man. Hoe kan dat nou dat jij zo;n enorme progressie maakt in eens.... Mc Donalds? Danoontjes?

tell me....
klopt man - ik maak inderdaad continu progressie en dat gaat heel geleidelijk. leven is redelijk op orde en eet flink wat op een dag. trainingen zijn hard en intensief en de motivatie om mezelf volgend jaar te laten zien is groter dan ooit. daarnaast goede motivatie van m'n de vaste crew (Frank en Kees met regelmaat en wekelijks ook Gijs) meer heb je niet nodig!

en nu op naar frank en dan naar baarn om mezelf op deze heerlijke, zonnige dag compleet om zeep te helpen :D YEEAH BUDDY!!!!

Respect kerel! Have fun met trainen!

tnx man - binnenkort weer RPB?

In Principe volgende week zaterdag (17e) :D Vandaag niet, morgen papendal

Kwam alleen Sulaiman tegen in de sportschool, en die riep dat we diezelfde zaterdag gingen trainen, hij zou me nog bellen :o Heb er weinig vertrouwen in dus kans is 99% dat ik er weer ben :D

• #3.599
Events @ RPB

flinke groep vandaag - gezellig!

Hooggooien
17,5 @ 3.50 (voorafgaand 2 fails)
17,5 @ 3.70 (voorafgaand 1 fail)
17,5 @ 4.00 PR (voorafgaand 6-7 fails)

Axle Clean & Press
1e keer
5x36 (1e rep clean)
5x56 (1e rep clean)
3x76 (1e rep clean)
1x96
3x96 PR 4F
3x96 4F
nice - alleen moet de techniek van het voorslaan van m'n buik naar m'n schouders nog ff onder controle krijgen.

one-arm fat db press
stuk of 5 keer 50kg met rechts
stuk of 8 keer 55kg met rechts - paar dubbels ertussen

Farmers
45m 90kg afstand PR
20m 90kg
45m 90kg
zit nog wel meer in als die turns wat beter gaan lopen. ik blijf aan m'n grip werken - komt goed marc...over een half jaar loop ik ook 80m ;)

TireFlips
380 tire
pff...40-50 flips ofzo
stuk of 10 back to back met guido
stuk of 20/25 back to back met Sanca
stuk of 10 back to back met andere Belg
af en toe een dubbel tussendoor
totaal dus 40-50
conditioneel slopend, maar naarmate ik meer reps maakte kreeg ik de techniek steeds beter onder controle...ook al was de band hier en daar nat

Sledge Pull - pallet
20-25m 100kg
20-25m 100kg
20-25m 150kg

Viking Press
8x95
1x110
1x120
1x130 PR
Fx140
wilde niets meer voor schouders doen, maar moest van marc

Standing rope crunches
10x50
10x50
10x50

Leg trucks
25x
25x
25x

Roman Chair Squats
15x
15x
15x

tussendoor nog hier en daar een rep op t één of ander. was weer geniaal, alleen ben nu echt compleet naar de t*ring - op=op

Laatst bewerkt:
De Sjaak gaat snoeihard, deze lijn blijven houden he bro;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven