- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
volgende week inderdaad wat rep PRs op 140 enzo en dan de week erna de 160 maar eens smoken****ing NICE! Die 140 was echt sweet dude! Stond echt ff te kijken.. zat zeker nog wel een 3tje of 4tje in
Maar de eerste keer low bar squat en meteen al een dik PR.. volgende week even wat rep PR's zetten, de laatste motorische perfecties aanbrengen en dan de week erop naar de 160 kg doorstomen!!!ohhh yeah.
voel me er nog steeds super blij mee!toch mooi dat we zo dicht bij elkaar zitten - ben benieuwd naar de eerste wedstrijd waar we samen aan meedoen (tegen elkaar strijdend of als team om de titel te pakkenGoed man die squats. Ik voel de hete adem alcan't let you beat me... must.. squat more...
)inderdaad - ineens had het gevoel...ligt me wel ditNice! Low bar doet het hem! Heb zelf ook lang vastgezeten met de squat tot ik low bar probeerde.
al zal ik wel blijven rouleren, omdat m'n high bar squat ook gewoon omhoog moethaha precies****ing nice waren ze man en eindelijk over dat psychologische punt heen!
"deze is voor alle anabolen mong*len" schreeuwen in een gym vol gebruikers en dan er nog gewoon 2 reps uitknallenhardcore ouwe
Ach ja...ik ging ff loco en had schijt aan iedereen tijdens die rep-out. I'm on a rollShiiiiiiiit, knal-knal-knalleuh! Impressive, die progressie die je nog altijd blijft boeken! Gefeliciteerd!![]()
eindelijk jazeer dikke presses big Sjaak, en very nice squat PR !! dat gaat nu ook lekker man !

goed verhaal - lekker kort

vandaag ineens vrij van school - lang leve de universiteit
last-minute changes! Stond op t punt om weg te gaan en wilde ff checken welk gebouw ik moest zijn, staat er plots dat ik in de oneven weken ben ingedeeld - nice. rond 2-en ff wat rijst met kip vreten en dan samen met Kees UB-2 gaan knallen in de gym. LB is totally trashed na gisteren.

nice one

Heb er weinig vertrouwen in dus kans is 99% dat ik er weer ben