- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had gisteren wellicht al wel gekund, maar heb geen haast - maak goede progressie nu en wil deze lijn gewoon doortrekken. ene week zet ik een rep-PR, week erna probeer ik m'n 1RM te verhogen ofzo...totdat de rek eruit isnette squats! maar met 3x147.5 moet je die 160 al zeker kunnen smoken.

inderdaad betrekkelijk easy! ik kijk niet meer terug - vooruit kijken gaat me beter afgod damn.. 152,5 kg ging nog easy ook nog! Wie had dat gedacht 2 maanden teruggoed bezig ouwe!
eindelijk heh
ik weet Gmooi dat die SQ zo stijgt!! Hoeven we niet meer zo veel schijven te wisselen elke keer je weet!
tnx bart
ondanks dat het nog wat onrealistisch klinkt die 200+ squat is het wel een ontzettend mooi strevenOooh er valt weer niet minder te verwachten dan een brute knalworkout straks!Instant PR's hier Sjaak!
Als een sneltrein naar de 200+ kg squat!![]()

spelling is voor de grap hoop ik?!

ruimte krijg je niet marc - jij geeft mij ook geen ruimteDamn Sjaak, jij geeft er ook goed gas op. Ruimte om te ademen krijg ik niet![]()
wat frank zegtlol @ het plate verhaal... als ik 2x5kilo per kant er aan slinger heb ik ook een een 4 plate "willekeurige oefening"
maar mooie doelen broeder
dat dus

baalde een beetje van de schouder, maar toen ik van grip switchte had ik nergens last van. verder ook kees en frank weer hard geknald vandaag - nice! we're on a roll momenteel
yeah buddy. morgen rust, misschien wat cardio en zaterdag knallen @ RPB. nu etenedit: ik wilde erop ingaan en het uitleggen, maar doe ik toch niet

ik haat niet jongens, maar iedereen weet toch dat als je over x-plated iets praat dat je met 25kilo of 50lbs plates rekent en niet met 20 kilo plates
daar was ik natuurlijk op aan het aimen, meine freunden
2 plate MP (100)
3 plate Bench (140)
4 plate Squat (180)
5 plate Deadlift (220)

ik beredeneer niet vanuit een PL perspectief.