TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt goed!De Sjaak gaat snoeihard, deze lijn blijven houden he bro![]()
tja...wat zal ik zeggenNa zevenkamp moet een natte band geen probleem meer zijn![]()
vandaag ging het goedtnx G
net als bij jou!Was weer mooi Sjaak! En de progressie gaat ook maar door en door![]()
was een mooie tire-sessiehehe, nice shit Sjaakmans! Mooi om te zien hoe Sanca naar me toekwam; ohh man, die trainingsmaat van jouw is kai gek man! Hij blijft maar flippen met die tire![]()

bij zijn het altijd periodes. soms heb ik een tijdje dat ik één keer per week ga stappen ofzo en dan ook ga drinken. de andere keer drink ik anderhalve maand lang geen alcohol...wisselt. de laatste tijd is het alleen wel zo dat ik minder drink tijdens zo'n avond en wat eerder een watertje of cola tussendoor pak.****ing nice sjaakmans, er blijven maar PR's gezet worden.
Hoe zit het trouwens met jou gewoontes met stappen/drinken etc?
yeah buddyJe gaat zo belachelijk hard Sjaak! Pr's vliegen om de oren hier! Motivatie is moordend..![]()
tnx J

moet sterkerwat een db presses weer zeg! en skulls ook echt sterk!

haha - licht dicht bij elkaar...maakt het alleen maar uitdagender!en ik maar denken dat ik the sjaak kon challengen op triceps..![]()
maar wie weet!! Volgende week ga ik maf met 55 kg skulls.. voor jou!
Mooi dat je jezelf hebt herpakt op de dips maat! Veel plezier vanaaf en succes morgen
haha - ach ja...Sterke training weer baas!
Hoe laat je het test-level stijgen als je traint met Frenk en Sjaak?
Voor een set of oefening
"Frenk, volgens mij is Sjaak toch wel een stuk sterker met deze"
en andersom
yeah buddy!![]()
voorlopig hoop ik nietKomt er ook nog een keer een training zonder PR's?
Nice weer man.

pff geen idee hoe ik dat beschrijf - midden vd dumbbell thv m'n oor ofzonice db presses
hoe diep laat je ze zakken? met de gewichtsaanduiding aan je oor ongeveer?
Damn dat zijn nog eens skull crushers! Props ook voor die chin up pr!![]()

tnx man - vermoeidheid zit tussen de orenGruwelijke training weer! Al helemaal met vermoeide schouders..

Kees weer bedankt voor de support - ging goed! squats gaan mooi vooruit nu. volgende week wil ik eigenlijk de 160 proberen voor een 1RM. vandaag alleen quads, omdat ik vrijdag weer LB training doe en dan focus op de hamstrings.