- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoelang duurt je cycle nog
de sjaak is en blijft aan!

F*cking, f*cking dikke vooruitgang op je SQ's.. PR's worden wekelijks verbroken, bizar ouwes.. was ook weer dikke training vandaag die je hebt neergezet in de sauna gym![]()
vandaag weer een training @ Sauna Gymmoet je niet doen Rob, ik kijk met jaloezie naar jouw squats en chest power
why not?
ik ben al 4 maanden on en blijf nog wel een half jaar on - top cycle voor mij dit!hoelang duurt je cycle nog
de sjaak is en blijft aan!
ik ben jaloers op jouw cardio-dedication!
Zelfde energiepijl als ik dus vandaag. Ik doe deze week ook wat rustiger aan
hahaha - inderdaad marc, een stelletje wijven jaLol wtf is dat. We lijken wel een stel wijven die bij wanneer ze veel met elkaar leven tegelijk gaan menstrueren
Allemaal tegelijk toe aan deload en gevalletjes van brakheid. Vandaag had ik namelijk ook al een low energy dag, en dat na een deload week... hmmz.
ik heb geen idee wat het is verder.
haha.oke die heeft een oom van me dus dat moet lukken nog meer tips voor daar?Tip: Zorg dat je een klantenkaart voor de Hanos krijgt. Die hebben daar geniale kogelbiefstuk vacuum verpakt van zo'n 1,5-2kg, voor zo'n 15 euro per kilo. Echt goed spul. Thuis snij ik die meuk in zo'n 200-300kg porties en dan de vriezer in.
Grote porties man, gain je wrs goed vanTip: Zorg dat je een klantenkaart voor de Hanos krijgt. Die hebben daar geniale kogelbiefstuk vacuum verpakt van zo'n 1,5-2kg, voor zo'n 15 euro per kilo. Echt goed spul. Thuis snij ik die meuk in zo'n 200-300kg porties en dan de vriezer in.
Oja, ook de kippendijen daar zijn echt goed. 5 euro de kilo, hoef je niks meer aan te versnijden en geen pezen weg te snijden. Zit een klein beetje vet aan, maar da's lekker.

AH - op dit moment 'introductieprijs'
joah zeitieDeload zegtie in de kleedkamer, check ik zn log staat er een squatPR
Chill ze komende week Sjaak.
ach...was geen max, dus zie het ook niet echt als een PR.