XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoelang duurt je cycle nog:trollface:
de sjaak is en blijft aan!

ben jaloers op die inclines.... sterk man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.724
F*cking, f*cking dikke vooruitgang op je SQ's.. PR's worden wekelijks verbroken, bizar ouwes.. was ook weer dikke training vandaag die je hebt neergezet in de sauna gym :P
:D :D :D vandaag weer een training @ Sauna Gym
ik voel me plots maar een slapjanus zijn :p
moet je niet doen Rob, ik kijk met jaloezie naar jouw squats en chest power
sjonge jonge je blijft maar door gaan he
why not?
hoelang duurt je cycle nog:trollface:
de sjaak is en blijft aan!
ik ben al 4 maanden on en blijf nog wel een half jaar on - top cycle voor mij dit!
ben jaloers op die inclines.... sterk man!
ik ben jaloers op jouw cardio-dedication!

bakkie koffie in m'n donder en zo richting gym voor LB-2 ofzo :p

• #3.725
LB-2 met Kees

gisteren veel te weinig gegeten. vanaf zeven uur helemaal niets meer, want ik was in de stad met een groep gasten en gingen uiteindelijk stappen ook nog. geen alcohol gedronken trouwens, maar wel ****ing veel gedanst en shit - dus heb kcals verbrandt als een malle. vandaag alles gegeven in de gym, maar werd misselijk halverwege, had op gegeven moment kots in m'n bek - pittige shit. tijd voor deload

Deadlift
10x50
8x90
5x130
5x170
3x190
1x200
meer zat er niet in

Hang Cleans
10x40
10x50
8x70

Power Cleans
5x80
3x90
5x80

Snatch
5x40
5x50
3x60
nog nooit gedaan, maar had er zin in. bij de 60 kilo moest ik licht nadrukken wat niet de bedoeling is. mocht ik het nog eens doen, dan wat meer volume op de 50 kilo ofzo. wel leuk voor de afwisseling en explosiviteit dit

Lying Leg Curls superset met Standing Calf raises
15x50 ss 15xfullstack
15x50 ss 15xfullstack
15x50 ss 15xfullstack

Hanging Leg Raise
25x
25x
toen werd ik echt té misselijk om door te gaan

achteraf geen slechte training. buiten het feit dat ik nogal misselijk was had ik wel erg veel lol vandaag in deze oefeningen. nu even flink bij-eten, te beginnen met 2 gepofte aardappels en 250 gr biefstuk.

achteraf zeker geen slechte training man!puuf lekkere DL en die leg raise is ook bruut!

Zelfde energiepijl als ik dus vandaag. Ik doe deze week ook wat rustiger aan

Lol wtf is dat. We lijken wel een stel wijven die bij wanneer ze veel met elkaar leven tegelijk gaan menstrueren :roflol:

Allemaal tegelijk toe aan deload en gevalletjes van brakheid. Vandaag had ik namelijk ook al een low energy dag, en dat na een deload week... hmmz.

• #3.729
Zelfde energiepijl als ik dus vandaag. Ik doe deze week ook wat rustiger aan

Lol wtf is dat. We lijken wel een stel wijven die bij wanneer ze veel met elkaar leven tegelijk gaan menstrueren :roflol:

Allemaal tegelijk toe aan deload en gevalletjes van brakheid. Vandaag had ik namelijk ook al een low energy dag, en dat na een deload week... hmmz.
hahaha - inderdaad marc, een stelletje wijven ja :p ik heb geen idee wat het is verder.

Deze week: DELOAD
wat zal ik erover zeggen: is even nodig! heb een opstapeling van kleine pijntjes hier en daar en donderdag t/m maandag zit ik in limburg in een huisje te chillen. ideale week om er even een deload tegenaan te gooien dus.

het plan is om deze week 3x fullbody te trainen. dinsdag (vanavond dus), donderdag en zaterdag. ik zal de trainingen wel gewoon posten trouwens. verder ga ik zaterdag trainen in Venlo (denk ik), dus vroeg me af of er iemand in de buurt woont ofzo die daar een beetje degelijke gym kent?!

Aight, beter dat het zo uit komt dan! En ik denk dat Koen wel iets in die buurt weet..

Als er iets is dat vervelend is tijdens het trainen, is het wel misselijk zijn. Maar zolang je niet moet kotsen, is everything allright :D! Geniet van je weekje ertussen uit! Met zo'n progressie de laatste tijd verdien je het ;)

precies effe chill modus zal je lichaam wel fijn vinden na al dat geweld van je!

goed bezig kerel, met die zware trainingen van jou is een deload helemaal niet erg:) Lekker rustig aan doen en genieten van de chillmodus:)

Behoorlijke deads laatste training!

• #3.734
tnx boys!

DELOAD

Squat
low bar
no belt

10xbb
10x60
8x80
8x100
belt om
5x120
5x140
volgens mij was die laatste zelfs een PR haha, maar dat is meer omdat ik erg laag in reps zit sinds ik low bar squat

PowerCleans
3x5x60

MP
3x5x70

Chins
2x8xbw

PullUps
2x8xbw

Incline db press
3x8x38s

seated calf raise
3x20x90

decline crunches
3x20xbw

alles bij elkaar in een minuutje of 50. voelde lekker verder, heb me kapot gezweet. kwam McMetronome in de kleedkamer tegen na m'n training en die vroeg of het regende in de gym :p haha.

weinig te melden, dus knal ik de voeding er maar weer eens bij:
1. glaasje vruchtensap - 1 activia (pruim) - 50 gr whey - 100 gr havermout
2. 3 ei - 4 eiwit - 50 gr brinta
3. 500 gr magere kwark - flinke hand amandelen
4. 250 gr aardappels uit de oven (met een hoop specerijen en groente shit erbij) - 250 gr rundersteak
train - Post-W shake met BCAA's en Dextro
5. 100 gr rijst - 250 gr kipfilet - 200 gr doperwten
6. 500 gr magere kwark - flinke hand noten

waar koop jij zon rundersteak? zijn die duur?

waar koop jij zon rundersteak? zijn die duur?

Tip: Zorg dat je een klantenkaart voor de Hanos krijgt. Die hebben daar geniale kogelbiefstuk vacuum verpakt van zo'n 1,5-2kg, voor zo'n 15 euro per kilo. Echt goed spul. Thuis snij ik die meuk in zo'n 200-300kg porties en dan de vriezer in.

Oja, ook de kippendijen daar zijn echt goed. 5 euro de kilo, hoef je niks meer aan te versnijden en geen pezen weg te snijden. Zit een klein beetje vet aan, maar da's lekker.

Tip: Zorg dat je een klantenkaart voor de Hanos krijgt. Die hebben daar geniale kogelbiefstuk vacuum verpakt van zo'n 1,5-2kg, voor zo'n 15 euro per kilo. Echt goed spul. Thuis snij ik die meuk in zo'n 200-300kg porties en dan de vriezer in.
oke die heeft een oom van me dus dat moet lukken nog meer tips voor daar?

Oja, ook de kippendijen daar zijn echt goed. 5 euro de kilo, hoef je niks meer aan te versnijden en geen pezen weg te snijden. Zit een klein beetje vet aan, maar da's lekker.
Grote porties man, gain je wrs goed van :)

Deload zegtie in de kleedkamer, check ik zn log staat er een squatPR :roflol:

Chill ze komende week Sjaak.

• #3.740
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven