- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha - epic spelling
ik heb er nooit last van gehad verder. qua wijdte is het voor mij standaard - bench altijd al met deze grip. dit was misschien de 3e keer ooit dat ik die "power-grip" deed.Plates schmates...
Goeie press weer. Pas op met die schouder. Niet te wijd gaan drukken ouwe bodybuilderKrijg er zelf ook last van als ik te breed druk.
relaxed G - komt goed.wat een onzinnige discussie zeg WTF! Minder benchen nu en meer OH of dippen je gaat geheid meer pijn in de schouder krijgen als je door blijft gaan.
****ing goed idee Z - tnx voor je inputHmm beter om en om een 10kg schijf en 15kg en daarna een 20/25 dan krijg je ultieme balans en een mooie regenboog qua kleurtjes![]()

is een gewoon een amerikaanse sportschool benaming voor je gewichten. 2 plates per side...= 220 pounds total (incl. barbell) = 100 kilo. nuff said.
einde discussie ook

wat een onzinnige discussie zeg WTF! Minder benchen nu en meer OH of dippen je gaat geheid meer pijn in de schouder krijgen als je door blijft gaan.

+1!ik zag al dat je minder beef(feed) up was toen je binnenkwam. Soms heb je van die dagen man.. Woensdag gewoon weer knallen!
barthaha, nou ik vind die presses echt sterk dude! maar wie ben ik![]()

****ing blij natuurlijk met m'n progressie en met m'n nieuwe PR. maandag had ik echt een off-day met trainen, maar vandaag weer helemaal het alpha mannetje
Frank ook dikke bar-bending-squats - nice maat! @ Kees...zulke squat sessies zitten ertussen. goed herpakt op de fronts, volgende keer beter! aah yeah, ik blijf nog ff schreeuwen en hyper zijn
Oohja...Marc aka Gesus, I'm coming closer! morgen UB-2 en volgende week ga ik aan de deload