Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet dat jij ook denkt "k*t...nu moet ik weer"woaaaahhh die sjakie is lekker bezig!! Dikke PR's op de belangrijke oefeningen..
Wordt tijd om volgende week weer samne te knallen!!

een squatsessie zonder PR mag niet meer van mezelf.
dubbelig nog wel?
haha - tnx tonytnx man!damn kerel... het is te zien dat je er weer bent, super training en mooi PR!
als het zou werken dan zou ik om de week deloaden, maar helaasZoo..inderdaad terug van weg geweest! Deload heeft je goed gedaan...ik zou om de week gaan deloaden...haha
Erg sterk die squats! Zit goede vooruitgang in! Die paused MP's vind ik echt bizar trouwens!![]()
tnx marvin!
Morgen Chest/Back/Bi's en zaterdag eindelijk weer events!volgens mij pas in Maart/April weer als ik het goed heb. Heb nog tijd zat om echt sterk te wordenflink geknalt top werk ga je nog weer keer een wedstrijd mee doen?
uhm, neeshit man, krijg jij nou geen kramp in je kuiten bij die leg curls>?
Amen
haha - ik heb nog best last met neerleggen vanwege m'n uit vorm gegroeide sleutelbeenEcht zwaar wreed Sjaak die front squat PR's! Maar je hebt natuurlijk ook monsterdelts om die barbell op te leggen!

uiteraard een verslag na zaterdagFront squats rocks!!!
Tof man, succes zaterdag!! (uitgebreid verslag graag)

nice man - Mr. Spot On erbij en dan komt het wel goed met m'n deadliftthnx Sjaak en je techniek op de deadlift was idd stukken beter dan voorheen. Keep it man![]()

ik ben ook benieuwdBen benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met die squat en vooral deadlift van jou komende tijd Sjaak. Hoe laat ben je morgen van de partij?