- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, nice ouwe! Very nice. Btw je was ook on a killing spree met het voor de gek houden van die instructeur-gastjes![]()
weer inderdaad - steeds beter

he is the benchmarc
dank je gijs, ik heb ervan genotenoh oh oh yeah whatever, oh oh oh it doesn't matter...
pr op SQ. Je mag een rijstewafel.

mwhoa bijna is een groot woord - tnx man!Gefeliciteerd met je pr!
We zitten bijna gelijk met de squat
zeker weten Gesus. Ben je de deload al zat?
tnx JW
haha, ja man...alpha man in optima formahaha, nice ouwe! Very nice. Btw je was ook on a killing spree met het voor de gek houden van die instructeur-gastjes![]()
was hyperactief en melig gister wat duidelijk resulteerde in m'n gedrag hehe. hahaha - ze geven ons onderhand geen advies meer, maar komen gewoon een babbeltje maken. niets mis mee hoor, alleen gisteren had ik zo'n bui dat ik niets serieus kon nemen en waren zij een keer de sjaak ipv ikIedereen weet toch dat je die jongens heel serieus moet nemen in hun adviezen. Vertelden ze misschien dat squatten levensgevaarlijk was?

en gwoon lekker op je sokken pressen man! Kun je iig wel strekken met die 10 schijfjes zonder t plafond te mollen, ouwe reus.Ja man, maar ik weet dat het geen kwaad kan. Integendeel waarschijnlijk.
zaterdag geen events voor mij. paused moest van frank - dat is de achterliggende gedachteNice training!
Ga je dat niet voelen zaterdag als je logpress gaat doen?
en why paused mp? achterliggende gedachte?

tja...ik tel die 10e niet maat. volgende keer pak ik hem zonder dat tikje en noteer ik trots 10x44s10e op de db press was geen fail gast! Dat was een tikje hulp tegen de ellebogen onderin.. wereld van verschil
Maar nice train man.. en die MP's gaan soon door t dak.. letterlijken gwoon lekker op je sokken pressen man! Kun je iig wel strekken met die 10 schijfjes zonder t plafond te mollen, ouwe reus.

volgende week ga jij weer knallen en pak ik m'n deloadJa man, maar ik weet dat het geen kwaad kan. Integendeel waarschijnlijk.