MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice squats man, get that benchmarc!

oh oh oh yeah whatever, oh oh oh it doesn't matter...

pr op SQ. Je mag een rijstewafel.

nice pr!!!

Gefeliciteerd met je pr!
We zitten bijna gelijk met de squat

Goed bezig Sjaak! Gaat lekker op die squats.

dikke squat progressie !! respect man !

haha, nice ouwe! Very nice. Btw je was ook on a killing spree met het voor de gek houden van die instructeur-gastjes :D

haha, nice ouwe! Very nice. Btw je was ook on a killing spree met het voor de gek houden van die instructeur-gastjes :D

Iedereen weet toch dat je die jongens heel serieus moet nemen in hun adviezen. Vertelden ze misschien dat squatten levensgevaarlijk was?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.709
weer inderdaad - steeds beter :D
nice squats man, get that benchmarc!
he is the benchmarc
oh oh oh yeah whatever, oh oh oh it doesn't matter...

pr op SQ. Je mag een rijstewafel.
dank je gijs, ik heb ervan genoten
:D
Gefeliciteerd met je pr!
We zitten bijna gelijk met de squat
mwhoa bijna is een groot woord - tnx man!
Goed bezig Sjaak! Gaat lekker op die squats.
zeker weten Gesus. Ben je de deload al zat?
dikke squat progressie !! respect man !
tnx JW
haha, ja man...alpha man in optima forma :D was hyperactief en melig gister wat duidelijk resulteerde in m'n gedrag hehe.

nu even 100 gr rijst met 225 gr shoarma vlees bereiden en dan om 2 uur trainen

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 12:31 ----------

Iedereen weet toch dat je die jongens heel serieus moet nemen in hun adviezen. Vertelden ze misschien dat squatten levensgevaarlijk was?
hahaha - ze geven ons onderhand geen advies meer, maar komen gewoon een babbeltje maken. niets mis mee hoor, alleen gisteren had ik zo'n bui dat ik niets serieus kon nemen en waren zij een keer de sjaak ipv ik ;)

damn, wat een progressie maak jij ineens man !

Goed bezig sjaak ;)

Goed werk man!

• #3.713
tnx boys!

UB-2

met Kees en frank

MP
10x40
10x60
5x70
3x80
3x85
7x70 paused
9x70
te lang niet gedaan - vanaf nu weer terug in m'n schema

hammer grip pullups
10x
5x+15
5x+20
5x+25
4x+30

Incline db press
10x34s
10x38s
9x44s - 10F :(
7x48s

wide hammer grip cable rows
12x82
12x82
12x82
12x82

Dips
12x+20
12x+20
10x+30

one-arm machine curls
plate loaded
L:12x25 R:12x25
L:12x30 R:12x30
L:10x35 R:10x35

MPs gingen pas aan het einde weer lekker - moest echt weer inkomen en de groove zoeken. vanaf nu komen ze weer regelmatig voorbij, want ik wil m'n schouders sterker hebben! daarna in het park gechilled met Kees en Frank - was gezellig. nu vreten!

Nice training!
Ga je dat niet voelen zaterdag als je logpress gaat doen?
en why paused mp? achterliggende gedachte?

10e op de db press was geen fail gast! Dat was een tikje hulp tegen de ellebogen onderin.. wereld van verschil ;)

Maar nice train man.. en die MP's gaan soon door t dak.. letterlijk ;) en gwoon lekker op je sokken pressen man! Kun je iig wel strekken met die 10 schijfjes zonder t plafond te mollen, ouwe reus.

• #3.717
Nice training!
Ga je dat niet voelen zaterdag als je logpress gaat doen?
en why paused mp? achterliggende gedachte?
zaterdag geen events voor mij. paused moest van frank - dat is de achterliggende gedachte ;)
10e op de db press was geen fail gast! Dat was een tikje hulp tegen de ellebogen onderin.. wereld van verschil ;)

Maar nice train man.. en die MP's gaan soon door t dak.. letterlijk ;) en gwoon lekker op je sokken pressen man! Kun je iig wel strekken met die 10 schijfjes zonder t plafond te mollen, ouwe reus.
tja...ik tel die 10e niet maat. volgende keer pak ik hem zonder dat tikje en noteer ik trots 10x44s :D

MPs komen wel weer en inderdaad maar op m'n sokken blijven doen, zullen ze bij allinn ook wel prettig vinden
Ja man, maar ik weet dat het geen kwaad kan. Integendeel waarschijnlijk.
volgende week ga jij weer knallen en pak ik m'n deload :D

F*cking, f*cking dikke vooruitgang op je SQ's.. PR's worden wekelijks verbroken, bizar ouwes.. was ook weer dikke training vandaag die je hebt neergezet in de sauna gym :P

ik voel me plots maar een slapjanus zijn :p

sjonge jonge je blijft maar door gaan he

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven