- Waardering
- 7.034
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

toch tevreden. mag het eigenlijk niet zeggen in het bijzijn van de team intensity leden, maar had nogal last van pijntjes en steken na zaterdag. onderrug deed moeilijk en vooral aanhechting van biceps bij elleboog was rammend irritant. toch weer PRs en weet ik wat allemaal. tof dat frank en ik op dit soort presses echt enorm dicht bij elkaar liggen
motiveert enorm - nice buddy! en gijs...pff, diepe buiging voor die rep-outs op CGBP en weet ik wat nog meer. nu gaan jullie lachen, maar volgende keer weer LB heh?!
yeah buddy!voor 2012 heb ik gezegd

klopt

100 is bruter
3x90 was wel gigantisch lelijk trouwensohhh yeahh ! Next time LB.. erg sterk op die 3x90 kg man.. nu moet je die 97,5 of misschien zelfs 100 kg toch zeker omhoog kunnen rammen!
ik moet en zal die 100 ownen binnenkort - tnx buddy
haha - ik dacht dat het tijdens de training ook wel naar voren was gekomen, maar nee inderdaad - die staat nog op m'n to-do-listHaha ja wat hoorde ik nu Kev, jij hebt de 100kg nog niet qua mp. Jij en Frank staan gelijk met de 90 en je hebt de 100 nog niet geowned. Hmmmmmmmmmmmm. Volgende keer maar eens een goede oorvijg uitdelen en er 100 opleggen als ik er bij ben dan.
Mooie training.
staat bij m'n doelen voor 2011, dus zal snel gedaan moeten worden. tnx G!
blaren en shit erbij ook. gisteravond realiseerde ik me ook dat ik wat weinig had gegeten, dus heb eerst een dubbele whopper kaas gehaald en heb daarna thuis nog twee home-made broodjes hamburger erachteraan gegooid - toen was het wel weer ingehaald
vandaag rust en morgen LB...****ing veel zin in!!!sjaak kom nou is naar het pl hok... ik zoek me telkens de pl**ris naar je log
haha - tnx E! m'n specialiteit heh

My gym bag is full of thoseI see you've opened a can off whoop ass on them weights !

komt goed manRust lekker uit Sjaak! Dat mag zeker na weer twee heerlijke PR's! 100kg MP voor 2012 wordt easy as hell Sjaak!![]()
rusten kan ik heeeel goed! MP is vooral een kwestie van wekelijks doen voor mij en dan smoke ik die 100 snel genoeghahaha, zo moeilijk is het toch niet te vinden. Er zijn logs in het PL, BB, AAS en vrouwen gedeelte...je weet waar ik zitsjaak kom nou is naar het pl hok... ik zoek me telkens de pl**ris naar je log
alles op z'n tijd erwin. als ik sterk genoeg ben en m'n bb-ambities echt compleet verdwenen zijn stap ik wellicht over, maar ik zie vooral de noodzaak niet zo. ik pas toch niet in een hokje, dus plaats mij er ook meer niet inik pas toch niet in een hokje, dus plaats mij er ook meer niet in
heel hard gaat ie opzich niet hoor
heb al eens een dubbeltje op 92,5 gepakt volgens mij en dat is dan ook m'n PR geloof ik, maar heb pas sinds een week een beetje gevoel voor spanning zetten bij OH, dus daarom gaat het nu elke week iets beter. verschil bij touch&go en paused scheelt bij mij vrij weinig op MP...ene rep touch&go, dan weer paused...deze sessie laat ik onder de noemer touch&go vallenjep