XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yeah! Ben alvast even King Khan aan het kijken voor de nodige warriorspirit.

Nou ben weer benieuwd wat deze training heeft gebracht! Helaas geen joetjoep op mijn werk, dus check thuis even de RPB prestaties!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.803
UB met Team Intensity!

excuus dat ik wat mellow was heren - is toch het tijdstip denk ik :p

MP
10xbb
8x40
8x60
5x70
5x80
4x85
3x90 PR

BOR
10x70
10x100
10x110
7x120 - grip was k*t
12x130 - met belt en straps
8x110

CGBP
5x60
5x90
5x110
7x120
4x130 PR

pulldowns hammer grip shoulder width
10x82
14x82
10x96
?x77 - ?x63 - ?x50 - ?x36 onnozele dropset :D

pushdowns
15x77
11xfullstack
9xfullstack
10x100

side laterals
15x14s
12x16s
10x18s

achteraf een flinke training :D toch tevreden. mag het eigenlijk niet zeggen in het bijzijn van de team intensity leden, maar had nogal last van pijntjes en steken na zaterdag. onderrug deed moeilijk en vooral aanhechting van biceps bij elleboog was rammend irritant. toch weer PRs en weet ik wat allemaal. tof dat frank en ik op dit soort presses echt enorm dicht bij elkaar liggen :D motiveert enorm - nice buddy! en gijs...pff, diepe buiging voor die rep-outs op CGBP en weet ik wat nog meer. nu gaan jullie lachen, maar volgende keer weer LB heh?! ;) yeah buddy!

sterk weer man! MP komt ook dichtbij de 100 kilo:)

brutaal sjaak! kracht blijft maar stijgen!

90kilo MP bruut sjaak

ohhh yeahh ! Next time LB.. erg sterk op die 3x90 kg man.. nu moet je die 97,5 of misschien zelfs 100 kg toch zeker omhoog kunnen rammen!

Goed man, ouwe presskoning :)

Haha ja wat hoorde ik nu Kev, jij hebt de 100kg nog niet qua mp. Jij en Frank staan gelijk met de 90 en je hebt de 100 nog niet geowned. Hmmmmmmmmmmmm. Volgende keer maar eens een goede oorvijg uitdelen en er 100 opleggen als ik er bij ben dan.

Mooie training.

• #3.810
sterk weer man! MP komt ook dichtbij de 100 kilo:)
voor 2012 heb ik gezegd :D
brutaal sjaak! kracht blijft maar stijgen!
klopt :D
100 is bruter
ohhh yeahh ! Next time LB.. erg sterk op die 3x90 kg man.. nu moet je die 97,5 of misschien zelfs 100 kg toch zeker omhoog kunnen rammen!
3x90 was wel gigantisch lelijk trouwens :p ik moet en zal die 100 ownen binnenkort - tnx buddy
:D
Haha ja wat hoorde ik nu Kev, jij hebt de 100kg nog niet qua mp. Jij en Frank staan gelijk met de 90 en je hebt de 100 nog niet geowned. Hmmmmmmmmmmmm. Volgende keer maar eens een goede oorvijg uitdelen en er 100 opleggen als ik er bij ben dan.

Mooie training.
haha - ik dacht dat het tijdens de training ook wel naar voren was gekomen, maar nee inderdaad - die staat nog op m'n to-do-list :D staat bij m'n doelen voor 2011, dus zal snel gedaan moeten worden. tnx G!

gisteren met iets te kleine schoenen (vrijwillig) een wandeling van 12km gemaakt en ben nu dus zo beurs als het maar kan. lang leve m'n atletisch vermogen :D blaren en shit erbij ook. gisteravond realiseerde ik me ook dat ik wat weinig had gegeten, dus heb eerst een dubbele whopper kaas gehaald en heb daarna thuis nog twee home-made broodjes hamburger erachteraan gegooid - toen was het wel weer ingehaald :D vandaag rust en morgen LB...****ing veel zin in!!!

kick ass presses weer... ****ing hard man.

I see you've opened a can off whoop ass on them weights !

Rust lekker uit Sjaak! Dat mag zeker na weer twee heerlijke PR's! 100kg MP voor 2012 wordt easy as hell Sjaak!:D

sjaak kom nou is naar het pl hok... ik zoek me telkens de pl**ris naar je log

• #3.816
kick ass presses weer... ****ing hard man.
haha - tnx E! m'n specialiteit heh :D
I see you've opened a can off whoop ass on them weights !
My gym bag is full of those :D
Rust lekker uit Sjaak! Dat mag zeker na weer twee heerlijke PR's! 100kg MP voor 2012 wordt easy as hell Sjaak!:D
komt goed man :D rusten kan ik heeeel goed! MP is vooral een kwestie van wekelijks doen voor mij en dan smoke ik die 100 snel genoeg
sjaak kom nou is naar het pl hok... ik zoek me telkens de pl**ris naar je log
hahaha, zo moeilijk is het toch niet te vinden. Er zijn logs in het PL, BB, AAS en vrouwen gedeelte...je weet waar ik zit :D alles op z'n tijd erwin. als ik sterk genoeg ben en m'n bb-ambities echt compleet verdwenen zijn stap ik wellicht over, maar ik zie vooral de noodzaak niet zo. ik pas toch niet in een hokje, dus plaats mij er ook meer niet in

MP gaat trouwens erg hard Kevin, deze touch en go?

• #3.819
MP gaat trouwens erg hard Kevin, deze touch en go?
heel hard gaat ie opzich niet hoor :p heb al eens een dubbeltje op 92,5 gepakt volgens mij en dat is dan ook m'n PR geloof ik, maar heb pas sinds een week een beetje gevoel voor spanning zetten bij OH, dus daarom gaat het nu elke week iets beter. verschil bij touch&go en paused scheelt bij mij vrij weinig op MP...ene rep touch&go, dan weer paused...deze sessie laat ik onder de noemer touch&go vallen

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 13:13 ----------

jep

100kilo mp ga jij reden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven