- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voelde ook goed

as usual
tnx man, al zie ik geen verband tussen deze training en m'n tentamensflink wat werk verzet Sjaak. Prima voor zo'n tentamenperiode
Hoe is het met je tuin?
zo gaar was ik niet hoornice gebattled ondanks dat we alle 2 mentaal gaar waren![]()
had alleen last m'n koppijn de hele tijd, dus probeerde me energie te steken in m'n sets
verder vond ik het wel prima eigenlijk, had weinig verwachtingen van mezelf deze week vanwege tentamens shizzle, maar zet toch weer PRs!allemachtig man
tnxdie db presses verbaasde mij ook moet ik bekennen, maar aan de andere kant is het een logisch gevolg van m'n progressie. front squats gaan inderdaad beter, maar gehele LB gaat beter, which is niceZo, ziekelijk sterke DB press voor je shouders na je MP en T-Bar.
Shoulders were pumped I think!
Ook congrats met je front sq! 120kg begint serieus te worden kev!

yeah buddy
ik voer de goodmornings uit zoals het hoort. geen halve squats zoals ik vaak voorbij zie komen.Pff, serieus zieke frontsquats!Ben toch ook wel benieuwd hoe jij die goodmornings uitvoerd..want als ik ze met 80kg ga proberen val ik volgens mij volgas op m'n b**kes..
![]()
tnx bartus!
M'n grip blijft poep, dus moet erop blijven trainen.
dank je
150 is het einddoel dit jaar!