MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
strong training!!

zieke cgbp man! 150kg is je doel nog in 2011. Hoe ga je er precies naar toe werken? Elke week 2,5kg verhogen en gewoon proberen pushen met hier en daar een deaload training? Of ga je juist volume draaien?

haha ziekelijke gozer ben je ook, 150 moet zeker lukken!
hoe gaat je essay?

god damn sjaak... hele nette cg bench press kerel!!

Morgen 2 uur?

En hopelijk is je tentamen goed gegaan :)

ps. ze kwamen net 52 kg db's brengen toen ik aan het trainen was :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.865
tnx!
zieke cgbp man! 150kg is je doel nog in 2011. Hoe ga je er precies naar toe werken? Elke week 2,5kg verhogen en gewoon proberen pushen met hier en daar een deaload training? Of ga je juist volume draaien?
geen idee...ik ben niet zo van de uitgedachte plannen. als ik t maar wekelijks doe zal het wel goedkomen :)
haha ziekelijke gozer ben je ook, 150 moet zeker lukken!
hoe gaat je essay?
dank je koen! over essay:zie hieronder
god damn sjaak... hele nette cg bench press kerel!!

Morgen 2 uur?

En hopelijk is je tentamen goed gegaan :)

ps. ze kwamen net 52 kg db's brengen toen ik aan het trainen was :D
tnx mate. 52s Yeah!!! 2 uur is prima (al stel ik weinig voor vandaag)

essay liep wat raar. opdracht kwam anderhalf uur te laat online...na veel gezeik met de docent alsnog gefixed. m'n verhaal sloeg nergens op, maar heb het wel gehaald waarschijnlijk :p

Train ze vamiddag

• #3.867
LB met Frank en Kees

"ik heb een plekje vrij op mijn gazelle"

Speed Squats
high bar - beltless - 30s rust
10xbb
5x62,5
10x2x82,5

Romanian Deadlift
beltless - overhands
5x70
5x110
5x130
5x140
5x150
belt om - mixed grip
3x160
3x170 PR
ben nooit zwaarder gegaan dan 140 ofzo...dus vanaf nu is 3x170 m'n PR :p

Paused Squats
high bar - met belt
5x100
5x110
3x120
2x130 PR
had nooit paused gedaan zwaarder dan 100, dus dit was wel dikke shit. 130 voelde ook erg lekker. algehele squat progressie is duidelijk merkbaar!

Hyperextensions
12x vs small band
12x vs small band + mini band
12x vs small band + monster mini band
12x vs small band + small band + monster mini band
onderrug helemaal verzuurt hierna

Lying leg raise
12x
10x+10kg
8x+10kg
auw m'n buik

machine crunches
12x120
10x120

uit het niets weer een dikke training neergezet. had de hele week lage verwachtingen vanwege de tentamens waar ik steeds mee bezig was en dus niet optimaal gegeten en weet ik wat nog meer. gisteren gezellig aan de wijn gezeten ook nog na m'n tentamen en alles bij elkaar heb ik deze week 4 keiharde trainingssessies neergezet :D soms denk ik dat de focus zo hard is dat het de prestatiedruk verhoogt, wat bij mij wel eens leidt tot falen ofzo en nu met een meer onbezonnen, vrolijke en plezierige mentaliteit ram ik de hele week dikke PRs omver. genoeg met de analyses, ik ga vreten

Laatst bewerkt:
Eetze ouwe! En die squats waren sweet !!

Nice pr op dl top erg zwaar

• #3.870
UB met frank

seated db press
10x18s
10x28s
10x32s
10x36s
7x40s
Fx44s - tijdje zitten klooien ermee, maar ik kreeg die lompe dingen niet fatsoenlijk in positie om echt te pressen.
6x40s

Chins
bw=96
10xbw
5xbw+10
5xbw+15
5xbw+20
5xbw+25
4xbw+30 PR
lekkere sessie!

Standing BB Neck Press
elke rep vanaf de traps
10x40
8x60
5x70
1x80 PR 2F
8/9x60 - ze gingen zo hard dat we de tel kwijt waren :p

seated shoulder width cable rows
12x68
12x77
12x86
12x86
Squezzzzzzz

seated overhead db extensions
two-arm
10x30
10x40
8x48
5x52 PR

db front raise
10x16s
10x20s

plate steer wheel
15kg plate...doorgaan tot ik niet meer kon bewegen

seated calf raise
20x90
20x90
20x90

Standing calf raise
3x15xfullstack
ergens tussendoor nog gedaan

damn...lekker volume weer vandaag :D hehe was een geslaagde training weer. m'n schouders en triceps voelen momenteel ijzersterk. kijken of ik zaterdag eens iets grappigs kan doen op Log. het stomme alleen is dat het mij ontbreekt aan techniek, souplesse, timing en upper back kracht...want m'n pushpress, pushjerk en loglift zijn allemaal niet zo heel denderend als je kijkt naar m'n gymtrainingen. nu is het tijd voor spareribs :D

nice pr's allemaal weer! ma die chins man! super jarloers op! mmm spareribs nice lekker man! hoe is je voeding nu momenteel?

Die 44s zijn eigenlijk 46 sjaak.. anders moet je die 52 kg db ook 50 kg noemen.. ;)
En je deed toch 5 reps op die laatste set met chins? :D

Ouwe baas! Mooie training wederom. Zie je donderdag

Damnit son, alweer 96kg, 's morgens? Goed om te zien dat het hier gewoon lekker doorgaat :)

• #3.874
nice pr's allemaal weer! ma die chins man! super jarloers op! mmm spareribs nice lekker man! hoe is je voeding nu momenteel?
tnx, tnx! m'n voeding is erg lekker momenteel :D

speciaal voor jou dan weer een dagje uit het leven van sjaak:
1. 110 gr havermout - 1 banaan - 50 gr whey
2. 500 gr magere kwark - waldkorn bol met pindakaas
3. waldkorn bol met 100 gr kipfilet
4. 110 gr rijst - 250 gr mager rundergehakt - 1 ei
train
5. spareribs (genoeg ;)) - 250 gr gebakken aardappels - 300/400 gr broccoli (onnozel veel) - mayo
6. 150 gr koolvisfilet
7. 130 gr tonijn - eetlepel olie
8. 5 eieren

Die 44s zijn eigenlijk 46 sjaak.. anders moet je die 52 kg db ook 50 kg noemen.. ;)
En je deed toch 5 reps op die laatste set met chins? :D

Ouwe baas! Mooie training wederom. Zie je donderdag
ik heb even na zitten denken en als ik naar die schijven kijk dan komt het wel op 44 kilo uit. je kan ze vergelijken met de oude 24 kilo dbs. we wegen ze wel binnenkort - dan is het dilemma opgelost. hopelijk kan ik donderdag een poging wagen om incline presses te doen met die 52s :D

en donder op met je chins ;) hehe
Damnit son, alweer 96kg, 's morgens? Goed om te zien dat het hier gewoon lekker doorgaat :)
valt me eigenlijk nogal tegen haha. De rek van het super snel gainen is er ook een beetje uit hoor. m'n progressie is ontzettend goed, dus ik beuk lekker door en zal op termijn vanzelf wel zwaarder worden. over een jaar gok ik wel steady op de 100 te zitten bij zelfde BF als nu

valt me eigenlijk nogal tegen haha. De rek van het super snel gainen is er ook een beetje uit hoor. m'n progressie is ontzettend goed, dus ik beuk lekker door en zal op termijn vanzelf wel zwaarder worden. over een jaar gok ik wel steady op de 100 te zitten bij zelfde BF als nu

Heb ik ook nu. Die 94kg die ik pas geleden 's morgens aantikte is echt wel even een drempel waar ik overheen moet. Ik hoop ook tegen het eind van volgend jaar toch wel de 100kg aan te tikken op 9-10%. In principe zou het moeten kunnen, als er geen tegenslagen zijn.

Dude wth is er zo lekker aan koolvisfilet....
Krijg dat echt niet door mijn strot:D

• #3.877
Heb ik ook nu. Die 94kg die ik pas geleden 's morgens aantikte is echt wel even een drempel waar ik overheen moet. Ik hoop ook tegen het eind van volgend jaar toch wel de 100kg aan te tikken op 9-10%. In principe zou het moeten kunnen, als er geen tegenslagen zijn.
dat is een mooi doel - ik heb hetzelfde plan :D
Dude wth is er zo lekker aan koolvisfilet....
Krijg dat echt niet door mijn strot:D
haha - beetje basilicum erop en een paar schijfjes citroen erbij in de pan en het smaakt heerlijk hoor! daarnaast is het spotgoedkoop bij de Aldi en als student zoek ik altijd de goedkope eiwitten op ;)

Is dat steerwheelen chill? Meteen de 52s ingewijd :thumbs:

dat is een mooi doel - ik heb hetzelfde plan :D

haha - beetje basilicum erop en een paar schijfjes citroen erbij in de pan en het smaakt heerlijk hoor! daarnaast is het spotgoedkoop bij de Aldi en als student zoek ik altijd de goedkope eiwitten op ;)

Hé dat is bekend :D

• #3.880
Is dat steerwheelen chill? Meteen de 52s ingewijd :thumbs:
was meer voor de grap - niet echt een oefening om waarde aan te hechten, maar wel grappig als afsluiter voor de pomp ofzo. 52s ga ik proberen morgen in te wijden met incline db presses :D
hehe - het blijft een dure hobby

LB met Kees

****ing misselijk...k*t

Squats
low bar - beltless
10xbb
8x60
5x80
5x100
3x120
3x140
belt om
1x155 - easy
Fx165 - close...
1x155
1x155
ik ben zo diep gegaan bij die fail dat ik erna gewoon de rest vd training misselijk en ****ed up was :p wel doorgezet, maar had het zwaar. merk dat als m'n techniek spot on is de 155 easy is, maar aan het einde ging ik toch teveel naar voren buigen ipv achteruit zitten en dan gaat het gewoon veel lastiger.

Deficit Deadlift ~6cm
beltless
5x70
3x110
3x130
3x150
3x160
3x170
3x180 PR

one-legged split squat
L: 10xbw+20 R: 10xbw+20

staggered with:

Lying Leg Curls
10x60
10x60
10x60
10x60

Rope crunches
2x16x100
decline lying leg raises
2x12x
decline crunches
2x12x
hanging knee raises
2x15x
machine crunches
2x12x90

achteraf toch wel tevreden over m'n training. hoopte stiekem op een nieuwe 1RM squat, maar zat er vandaag gewoon niet in. de singles op 155 geven wel vertrouwen, want zit maar 5 kilo onder m'n PR en elke rep was een zekerheidje. ik moet blijven sleutelen aan de techniek en varianten zoals low box squats blijven doen. nu ff vreten en kijken of m'n misselijkheid wegzakt...voelt echt ****ed up nu.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven