hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx!
geen idee...ik ben niet zo van de uitgedachte plannen. als ik t maar wekelijks doe zal het wel goedkomenzieke cgbp man! 150kg is je doel nog in 2011. Hoe ga je er precies naar toe werken? Elke week 2,5kg verhogen en gewoon proberen pushen met hier en daar een deaload training? Of ga je juist volume draaien?

dank je koen! over essay:zie hieronderhaha ziekelijke gozer ben je ook, 150 moet zeker lukken!
hoe gaat je essay?
tnx mate. 52s Yeah!!! 2 uur is prima (al stel ik weinig voor vandaag)god damn sjaak... hele nette cg bench press kerel!!
Morgen 2 uur?
En hopelijk is je tentamen goed gegaan
ps. ze kwamen net 52 kg db's brengen toen ik aan het trainen was![]()

soms denk ik dat de focus zo hard is dat het de prestatiedruk verhoogt, wat bij mij wel eens leidt tot falen ofzo en nu met een meer onbezonnen, vrolijke en plezierige mentaliteit ram ik de hele week dikke PRs omver. genoeg met de analyses, ik ga vreten
hehe was een geslaagde training weer. m'n schouders en triceps voelen momenteel ijzersterk. kijken of ik zaterdag eens iets grappigs kan doen op Log. het stomme alleen is dat het mij ontbreekt aan techniek, souplesse, timing en upper back kracht...want m'n pushpress, pushjerk en loglift zijn allemaal niet zo heel denderend als je kijkt naar m'n gymtrainingen. nu is het tijd voor spareribs 
tnx, tnx! m'n voeding is erg lekker momenteelnice pr's allemaal weer! ma die chins man! super jarloers op! mmm spareribs nice lekker man! hoe is je voeding nu momenteel?

) - 250 gr gebakken aardappels - 300/400 gr broccoli (onnozel veel) - mayoik heb even na zitten denken en als ik naar die schijven kijk dan komt het wel op 44 kilo uit. je kan ze vergelijken met de oude 24 kilo dbs. we wegen ze wel binnenkort - dan is het dilemma opgelost. hopelijk kan ik donderdag een poging wagen om incline presses te doen met die 52sDie 44s zijn eigenlijk 46 sjaak.. anders moet je die 52 kg db ook 50 kg noemen..
En je deed toch 5 reps op die laatste set met chins?
Ouwe baas! Mooie training wederom. Zie je donderdag
hehe valt me eigenlijk nogal tegen haha. De rek van het super snel gainen is er ook een beetje uit hoor. m'n progressie is ontzettend goed, dus ik beuk lekker door en zal op termijn vanzelf wel zwaarder worden. over een jaar gok ik wel steady op de 100 te zitten bij zelfde BF als nuDamnit son, alweer 96kg, 's morgens? Goed om te zien dat het hier gewoon lekker doorgaat![]()
valt me eigenlijk nogal tegen haha. De rek van het super snel gainen is er ook een beetje uit hoor. m'n progressie is ontzettend goed, dus ik beuk lekker door en zal op termijn vanzelf wel zwaarder worden. over een jaar gok ik wel steady op de 100 te zitten bij zelfde BF als nu
dat is een mooi doel - ik heb hetzelfde planHeb ik ook nu. Die 94kg die ik pas geleden 's morgens aantikte is echt wel even een drempel waar ik overheen moet. Ik hoop ook tegen het eind van volgend jaar toch wel de 100kg aan te tikken op 9-10%. In principe zou het moeten kunnen, als er geen tegenslagen zijn.

haha - beetje basilicum erop en een paar schijfjes citroen erbij in de pan en het smaakt heerlijk hoor! daarnaast is het spotgoedkoop bij de Aldi en als student zoek ik altijd de goedkope eiwitten opDude wth is er zo lekker aan koolvisfilet....
Krijg dat echt niet door mijn strot![]()

dat is een mooi doel - ik heb hetzelfde plan
haha - beetje basilicum erop en een paar schijfjes citroen erbij in de pan en het smaakt heerlijk hoor! daarnaast is het spotgoedkoop bij de Aldi en als student zoek ik altijd de goedkope eiwitten op![]()

was meer voor de grap - niet echt een oefening om waarde aan te hechten, maar wel grappig als afsluiter voor de pomp ofzo. 52s ga ik proberen morgen in te wijden met incline db presses

hehe - het blijft een dure hobby
wel doorgezet, maar had het zwaar. merk dat als m'n techniek spot on is de 155 easy is, maar aan het einde ging ik toch teveel naar voren buigen ipv achteruit zitten en dan gaat het gewoon veel lastiger.