XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Met een misselijk gevoel toch nog een PR'tje op die deficit deadlift, nice shit.
Zwaar trainen, zwart voor de ogen zien, pompaf zijn, allemaal no problem, maar misselijk zijn kan echt een training verpesten. Same shit for me today ;) it sucks bigtime!

de groei door motorische gewenning op low bar squat is er nu uit. Ik zou nu overstappen op submax volume: 3x3x150 kg of 5x5x135 / 140 kg of elke week naar een paar singles op 90-97% gaan.

Verder mooi gepompt ouwe bodybuilder!

toch nog effe pr na dat knak momentje lekker hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.884
Met een misselijk gevoel toch nog een PR'tje op die deficit deadlift, nice shit.
Zwaar trainen, zwart voor de ogen zien, pompaf zijn, allemaal no problem, maar misselijk zijn kan echt een training verpesten. Same shit for me today ;) it sucks bigtime!
gelukkig heeft het mijn training niet dermate verpest. ik heb er echt doorheen getraind en begin nu onderhand me weer wat beter te voelen :p
de groei door motorische gewenning op low bar squat is er nu uit. Ik zou nu overstappen op submax volume: 3x3x150 kg of 5x5x135 / 140 kg of elke week naar een paar singles op 90-97% gaan.

Verder mooi gepompt ouwe bodybuilder!
spijker op z'n kop. ik zat vandaag al te twijfelen of ik voor 5x5 zou gaan of een nieuwe 1RM pogen en ben toch voor de 2e optie gegaan. 5x5 vanaf volgende week. instap op 135 en dan gewoon blijven verhogen - heb er altijd veel baat bij gehad. daarnaast verwacht ik dan ook wat zwaarder te gaan worden ;) haha...bodybuilder stempel weer :p had echt geen energie meer voor een leg press, front squat, hack squat ofzo...dus ben voor de lichte, maar zeer pijnlijke optie gegaan ;) succes straks!
toch nog effe pr na dat knak momentje lekker hoor!
ach ja...zo doen we dat heh :D

voeding vandaag:
1. 50 gr whey - 105 gr havermout - 1 appel - 1 activia-pruim
2. 3 ei - 5 eiwit - 50 gr brinta
train
3. 30 gr whey - 150 gr koolvisfilet - 500 gr gebakken aardappels - 150 gr asperges - mayo+ketchup
4. spinazie - aardappelkroketjes uit de oven - 200/250 gr varkensfiletlapjes
5. 260 gr tonijn - olie
6. 5 eieren

haha, 13 eieren :roflol: ouwe kaanhaas!

wat voor opgebakken aardappels eet je van die voorgestoomde schijfjes?

Hardcore om door te gaan met de training en nog lekker te PR'en als je je vooraf k*t voelt en na het squaten misselijk:thumbs::evilnana:

• #3.889
Hardcore om door te gaan met de training en nog lekker te PR'en als je je vooraf k*t voelt en na het squaten misselijk:thumbs::evilnana:
stoppen is sowieso geen optie

UB met de aanwezigheid van Kees

nieuwe, zwaardere dumbbells = tijd voor een nieuw PR :D

Paused Speed Bench Press
wide grip
10x2x70

superset with

PullUps
10x5xbw
amper rust genomen tussen de sets door

Incline db press
10x30s
8x38s
5x44s
6x52s PR
zat ik daar met die enorme dbs op m'n knieën...viel reuze mee om ze te pressen :D

hammer grip pullups
shoulder width
5x8xbw

Incline db flyes
10x24s
8x28s
6x32s PR

staggered with

seated bent over laterals
15x14s
12x16s
10x18s

EZ-bb curls
8x40
8x50
7x60 PR
valt ook nog een hoop te halen

cable curls
15x68
vies afpompen ;)

laatste gym training deze week. zaterdag eindelijk weer RPB :D heb er ****ing veel zin in. ben ook enorm blij met m'n 6x52s db press. uiteraard is dit één van m'n sterkste oefeningen, maar het voelt machtig om geheel zelfstandig zulke joekels van dbs de lucht in de gooien en dan gewoon reps te kunnen maken :cool: nu ff een shake en later weer eten natuurlijk.

Hahah 52'ers, damn die zijn bijna net zo lang als een bb! :P Nice man! :D

Motherf*cker :D

Damn, nice training!

allemachtig elke training knal je er een pr uit super je blijft door gaan en vooruitgang boeken respect! en 52gers puuf man

die db press lijkt al wat meer op je fysiek; beefcake! Nice mattie.

Netjes man, moet een b*ch zijn om die 52'ers de lucht in te gooien.

52alweer.... damn

52 pressen is sexy!! Damn, zulke gewichten worden echt serieus.

Zijn het van die rubberen jongens of van die ijzeren knotsen?

Hoe bevalt jou die speed bench eigenlijk. heeft het enig nut denk je?

• #3.898
Hahah 52'ers, damn die zijn bijna net zo lang als een bb! :P Nice man! :D
die dbs hebben inderdaad wel onnozele afmetingen op deze gewichten :p
hehe

allemachtig elke training knal je er een pr uit super je blijft door gaan en vooruitgang boeken respect! en 52gers puuf man
tnx
die db press lijkt al wat meer op je fysiek; beefcake! Nice mattie.
hahaha - nu nog een 200 squat ;)
Netjes man, moet een b*ch zijn om die 52'ers de lucht in te gooien.
valt reuze mee. incline kan ik zelf eigenlijk alles prima omhoog krijgen tenzij ik een soort off day heb op dat gebied (komt wel eens voor), maar met seated db press heb ik laatste tijd wel wat meer moeite om de dbs boven te krijgen
ik zit niet stil

vandaag rustdag. studeren, eten, chillen en misschien nog wat heavy cardio ergens vanmiddag. morgen events

sjonge jonge seg ... :thumbs:

• #3.900
52 pressen is sexy!! Damn, zulke gewichten worden echt serieus.

Zijn het van die rubberen jongens of van die ijzeren knotsen?

Hoe bevalt jou die speed bench eigenlijk. heeft het enig nut denk je?
haha - zeker sexy :D

het zijn rubberen jongens - no homo

geen idee of het nu heeft, maar ik moet af en toe gewoon wat speed oefeningen doen, omdat ik een nogal slome lifter ben en dat staat mij wel eens in de weg bij 1RM pogingen. daarnaast wilde ik niet overdreven veel zwaar volume draaien op presses gisteren ivm event-training voor morgen, waar ik max Log wil doen.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 12:21 ----------

:D tnx rob

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven