harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yeah (lower)buddy!Yeaah buddy, wat een progressie blijf jij zetten sjaak vooral op die squats!
tnx gijsNetjes man. Haha rocky crunches mooie omschrijving. Frank had zijn training niet gepost. Ik dacht wuttttttttttttWhat up? Maar oke I think I know what's up.
frank had zeker n dikke training neergezet vandaag, maar is denk ik gaan tukken.aha... Maar ik zal er rekening mee houden hehe - het ging wel wat ver gisterenNee had onverwachts bezoek.
Maar bazige shit ouwe! En volgende keer ff die lucht eruit voordat je gaat persen![]()
![]()

yeah buddy
tnx T! dragonflags zijn wel enorm heftig, maar wellicht ga ik ze er weer eens ingooien op de zaterdag ofzostrong kid!!!
rocky crunches hehehe, cool! Volgende keer dragonflags a.k.a bruce lee!
alle machines ownen wordt wel erg lastig, want dan zal je ook cable crossovers moeten doen met fullstack per kantIk wil ook alle machines ownen in mijn gym!
Dikke training Sjaak! je vermorzeld de ene na de andere PR!![]()
best pittig. tnx man!
laatste rep van laatste set was echt een epic lange grind trouwens 
die preacher curls gingen echt ****ed up, kon geen normale houding aannemen met voor hoogte van te stoeltje dan ook - helaas. daarentegen voor t eerst sinds maanden weer eens staande bb curls gedaan en dat ging erg lekker
alles ging wel lekker vandaag eigenlijk. m'n ub staat nu op ontploffen. zaterdag geen events ivm aanstaande tentamenweek, dus ik ga een LB/FB training doen in de gym - deadlifts, box squats, C&P, Shrugs, gripwerk, enz...tnx ouwe!
je moest eens weten
ik zal er binnenkort een filmpje van posten 
tnx
lichte gewichten doen we niet aan
in het midden van Nederland komt er anabool water uit de kraan Robwhat the hell is in your water man ?! PRs all over the place
![]()

box was erg laag en aangezien m'n zwakte vooral onderin zit was dit een geschikte keus