harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha, de vraag van onze bodybuilder
terechte vraag trouwens, maar ik maak full ROM reps van chest tot lock-out. meer kan ik niet zeggen over de uitvoering. als ik een mooi 8je kan met de 52s zal ik wel een filmpje schieten 
snap ik daan, maar ik train niet alleen voor strongman wedstrijden om een goed fysiek te behalen![]()
zeg nooit nooit
haha - als ik er nu weer op terug kijk dan heb ik mij in ieder geval niet ingehouden

tnx hendrie! 222,5 is geen 225Mooi hoor 225 dl sterk en.ook super veel gedaan eet je dan veel voor/tijdens/na zon training

tnx gijs. maak van die zin een vraag en stel hem mij over 10 jaar...dan zal ik antwoorden: "I got strong"
haha...natuurlijk eet ik gewoon. ik eet zo ongeveer hetzelfde als iedere andere dag vd week. alleen als ik bij RPB train staan we meestal wel een uurtje of 4 te beuken...dan eet je één keer tussendoor ofzo en verder 's avonds een beetje inhalen.
haha...natuurlijk eet ik gewoon. ik eet zo ongeveer hetzelfde als iedere andere dag vd week. alleen als ik bij RPB train staan we meestal wel een uurtje of 4 te beuken...dan eet je één keer tussendoor ofzo en verder 's avonds een beetje inhalen.