XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jezus, wat een brute db presses!

super Sjaak! Is de uitvoering ook nog oke dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.903
hehe s goed kerel!!

---------- Post toegevoegd Fri 4 Nov 2011 om 12:51 ----------

nee maar ik zie veel mensen alleen maar focussen op gewicht terwijl dat ze dan echt niet meer resultaat er mee halen anders dan vergrote kans op blessures. Rene heeft me geleerd met minder gewicht zwaar te gaan...

• #3.905
snap ik daan, maar ik train niet alleen voor strongman wedstrijden om een goed fysiek te behalen ;)

• #3.910
Events @ RPB

flinke sessie...

Log
the black mother****ing mamba
5x63
5x63
3x73
3x83
3x93
Fx103
1x103
1x103
Fx103
opzich goed dat ik m'n PR op deze log 2x evenaar na 4weken geen logpress, maar dat voelt meer als een soort pleister op de wonden. had meer gehoopt.

Stones
3x90 @ 1.32
3x90 @ 1.44
3x90 @ 1.56
Fx110 @ 1.44
6xFx90 @ 1.80
1x90 @ 1.80 - jeej!
3xFx90 @ 1.80
Fx110 @ 1.44
pissig dat de 110 niet lukte. er klopt iets totaal niet met mij en die lift, want het lukt me niet om te gaan hangen ofzo. ik sta kaarsrecht en dan stopt t steeds met die 110 als ik hoger moet dan 1.32. volgende sessie focus ik me meer op 1.32 met 110.

Deadlift
no belt - no straps
3x120
3x170
1x190
1x200
belt om
1x222,5 PR
3x200 PR
222,5 was lelijk en ik was vooral te gehaast. rep ging vrij makkelijk, maar ineens besloot ik om ipv rustig door te strekken en m'n glutes aan te spannen om als een bezetene te gaan hitchen - zonde. voor straf nog 3x200, vrij strak.

Farmers
90kg per hand - 15m
90kg per hand - 30m (1 turn)
90kg per hand - 30m (1 turn)
100kg per hand - 15s hold...kansloos
grip blijft een zwak punt. volgende training @ RPB begin ik met die ****ing farmers.

Hooggooien
5-6 pogingen (fails) @ 3.80
explosiviteit was al naar huis geloof ik

Tire Flips
8x380
eerste 4 reps waren hard en daarna werd het vechten

Met de hamer op de tire slaan
één of andere huge ass zware hamer en dan reps maken
10xL + 10xR
10xL + 10xR

Prowler
prowler+50 3x(15m hoog heen - 15m laag terug)
prowler+100 3x(15m hoog heen - 15m laag terug) - dodelijk
prowler+150 15m hoog heen - 5/6m laag terug

Yoke - speed
beltless
150kg 15m heen - 15m terug
200kg 15m heen - 15m terug - wat minder speed

en toen was de pap wel op

Laatst bewerkt:
Weer als een dolle stier getraind. Nice!

Mooi hoor 225 dl sterk en.ook super veel gedaan eet je dan veel voor/tijdens/na zon training

Mooie sessie weer Kev. Get strong or die trying.

• #3.914
Weer als een dolle stier getraind. Nice!
haha - als ik er nu weer op terug kijk dan heb ik mij in ieder geval niet ingehouden :D
Mooi hoor 225 dl sterk en.ook super veel gedaan eet je dan veel voor/tijdens/na zon training
tnx hendrie! 222,5 is geen 225 :p

ik eet meestal de hele dag niet als ik events train, want ik wil niet dik worden
Mooie sessie weer Kev. Get strong or die trying.
tnx gijs. maak van die zin een vraag en stel hem mij over 10 jaar...dan zal ik antwoorden: "I got strong"

ma dan de dag ervoor extra of de dag erna?

• #3.916
ma dan de dag ervoor extra of de dag erna?
haha...natuurlijk eet ik gewoon. ik eet zo ongeveer hetzelfde als iedere andere dag vd week. alleen als ik bij RPB train staan we meestal wel een uurtje of 4 te beuken...dan eet je één keer tussendoor ofzo en verder 's avonds een beetje inhalen.

Jeej wat een training weer kerel! Jammer van die 110 stone idd maar dat komt goed met jou:) Super PR met deadlift ook! Still going strong hiero

Dikke training @ RPB kerel! Top!

haha...natuurlijk eet ik gewoon. ik eet zo ongeveer hetzelfde als iedere andere dag vd week. alleen als ik bij RPB train staan we meestal wel een uurtje of 4 te beuken...dan eet je één keer tussendoor ofzo en verder 's avonds een beetje inhalen.

4uur trainen met 1 tussendoortje...hmmm
Geen wonder dat ik de 200kg nog niet kan deadliften.
Want ik eet 4uur met tussendoor een trainingje:D

Kijk, mooi subtiel weer een nieuw PR op de deadlift :)
Ik denk dat met de stones het probleem nog een beetje de angst is voor je rug? Aangezien er kracht genoeg in zit heb ik eerder het idee dat je je rug niet meer volledig durft te strekken en achterover te hangen. Of heb je het idee dat je er toch wel vol voor gaat?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven