Jeej wat een training weer kerel! Jammer van die 110 stone idd maar dat komt goed met jou

Super PR met deadlift ook! Still going strong hiero
tnx man
Dikke training @ RPB kerel! Top!
4uur trainen met 1 tussendoortje...hmmm
Geen wonder dat ik de 200kg nog niet kan deadliften.
Want ik eet 4uur met tussendoor een trainingje
hahaha - dat doen we alleen op zaterdag hoor. En dat 'tussendoortje' mag je best als maaltijd rekenen
Kijk, mooi subtiel weer een nieuw PR op de deadlift

Ik denk dat met de stones het probleem nog een beetje de angst is voor je rug? Aangezien er kracht genoeg in zit heb ik eerder het idee dat je je rug niet meer volledig durft te strekken en achterover te hangen. Of heb je het idee dat je er toch wel vol voor gaat?
er zat qua kracht veel meer in die DL, maar vorm was niet optimaal, dus op advies van frank het hierbij gelaten en gewoon technisch nog 3x200 getrokken.
tof dat je meedenkt over de stones en ik weet wel wat het is hoor, ik durf gewoon niet te gaan hangen in m'n rug. ik sta steeds helemaal rechtop met die 110 en dan is 1.32 wel te doen, maar 1.44 moet je toch iets voor hangen. volgende training ga ik alleen met de 110 aan de slag en gewoon even frank en continu bijzetten voor technische aanpassingen. kracht heb ik wel inderdaad.
Misschien de stone in je lap wat lager vastpakken, kan je hem hoger krijgen, als je dan rechtop staat is de steen hoger
Werd mij afgelopen zaterdag verteld door Robert (Weet zn achternaam niet, maar trainingsmaat en coach van simon) knalde de 120 opeens een plateau hoger, volgens mij werkt t wel
tof dat je meedenkt man! lager pakken in m'n lap klinkt juist onlogisch, want sinds ik m'n armen juist meer 'over' de steen brengen dan aan de zijkant of zoals in het begin zelfs iets onder het midden, gaat het veel beter. ik zal er over nadenken! tnx
vanwege de vraag, wat eet je nou op zo'n Events-dag...bij deze (best wel crap eigenlijk haha)
voeding van zaterdag
1. 50 gr whey - 1 banaan - 120 gr havermout - 1 activia-pruim
2. 500 gr magere kwark - 6 rijstewafels (kreeg niets door me strot deze ochtend)
3.
halverwege de training: shake: 1 banaan, 75 gr havermout, 25 gr whey, 2 eetlepels kwark, schep dextro, schep BCAA's
4. shake met dextro en BCAA's
5. 230 gr magere runderhamburgers - griekse salade (feta enzo) - halve gezinszak friet - mayo en ketchup
6. 7 eieren
(schandalig eigenlijk haha)