MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Misschien de stone in je lap wat lager vastpakken, kan je hem hoger krijgen, als je dan rechtop staat is de steen hoger

Werd mij afgelopen zaterdag verteld door Robert (Weet zn achternaam niet, maar trainingsmaat en coach van simon) knalde de 120 opeens een plateau hoger, volgens mij werkt t wel :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.922
Jeej wat een training weer kerel! Jammer van die 110 stone idd maar dat komt goed met jou:) Super PR met deadlift ook! Still going strong hiero
tnx man
Dikke training @ RPB kerel! Top!
:D
4uur trainen met 1 tussendoortje...hmmm
Geen wonder dat ik de 200kg nog niet kan deadliften.
Want ik eet 4uur met tussendoor een trainingje:D
hahaha - dat doen we alleen op zaterdag hoor. En dat 'tussendoortje' mag je best als maaltijd rekenen
Kijk, mooi subtiel weer een nieuw PR op de deadlift :)
Ik denk dat met de stones het probleem nog een beetje de angst is voor je rug? Aangezien er kracht genoeg in zit heb ik eerder het idee dat je je rug niet meer volledig durft te strekken en achterover te hangen. Of heb je het idee dat je er toch wel vol voor gaat?
er zat qua kracht veel meer in die DL, maar vorm was niet optimaal, dus op advies van frank het hierbij gelaten en gewoon technisch nog 3x200 getrokken.

tof dat je meedenkt over de stones en ik weet wel wat het is hoor, ik durf gewoon niet te gaan hangen in m'n rug. ik sta steeds helemaal rechtop met die 110 en dan is 1.32 wel te doen, maar 1.44 moet je toch iets voor hangen. volgende training ga ik alleen met de 110 aan de slag en gewoon even frank en continu bijzetten voor technische aanpassingen. kracht heb ik wel inderdaad.
Misschien de stone in je lap wat lager vastpakken, kan je hem hoger krijgen, als je dan rechtop staat is de steen hoger

Werd mij afgelopen zaterdag verteld door Robert (Weet zn achternaam niet, maar trainingsmaat en coach van simon) knalde de 120 opeens een plateau hoger, volgens mij werkt t wel :)
tof dat je meedenkt man! lager pakken in m'n lap klinkt juist onlogisch, want sinds ik m'n armen juist meer 'over' de steen brengen dan aan de zijkant of zoals in het begin zelfs iets onder het midden, gaat het veel beter. ik zal er over nadenken! tnx

vanwege de vraag, wat eet je nou op zo'n Events-dag...bij deze (best wel crap eigenlijk haha)
voeding van zaterdag
1. 50 gr whey - 1 banaan - 120 gr havermout - 1 activia-pruim
2. 500 gr magere kwark - 6 rijstewafels (kreeg niets door me strot deze ochtend)
3. halverwege de training: shake: 1 banaan, 75 gr havermout, 25 gr whey, 2 eetlepels kwark, schep dextro, schep BCAA's
4. shake met dextro en BCAA's
5. 230 gr magere runderhamburgers - griekse salade (feta enzo) - halve gezinszak friet - mayo en ketchup
6. 7 eieren
(schandalig eigenlijk haha)

7 eieren er nog achteraan :roflol:

Ik was er eerst ook skeptisch over, maar het werkte wel, zette meteen een nieuwe PR door 120 op 1.56 te mikken :o

(Iets in mij zecht dat Robert en Simon er wel vertand van kunnen hebben ;))

• #3.926
Ik was er eerst ook skeptisch over, maar het werkte wel, zette meteen een nieuwe PR door 120 op 1.56 te mikken :o

(Iets in mij zecht dat Robert en Simon er wel vertand van kunnen hebben ;))
iets in mij moet dit eerst even aankaarten ;)

verder pff...het blijft lastig dat voor alles wel iets te zeggen valt. er valt vast en zeker winst te behalen op de manier van vasthouden, maar zelf weet ik ook en dat kan vooral frank na gisteren beamen (toen ik doodleuk half omdraaide met de steen in m'n klauwen om te laten zien dat gewicht het probleem niet was, maar ik niet door kon trekken) dat het leunen in de rug op dit moment het duidelijkste probleem is - dit komt mede door het blessureleed van afgelopen jaar, wat een bepaalde angst heeft veroorzaakt voor de stones.

Je moet om hoger te raken met een stone ook net meer je armen erover doen ipv ernaast ;)

Anders misschien een paar keer verschillende technieken gebruiken?

En bij mij gaat ch / g en d / t / dt ook altijd fout :o

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 23:51 ----------

Je moet om hoger te raken met een stone ook net meer je armen erover doen ipv ernaast ;)

Hier ben ik het eerlijk niet helemaal mee eens, als je hem laag ''omhelst'' begint hij al hoger op je borst, en kan je hem ook hoger doorrollen, als je hem pakt met je handen er over heen moet je of zo snel strekken dat je hem kan gooien, of veel eerder overpakken

• #3.929
UB met Frenk en Kees

nog flink wat spierpijn overgehouden aan zaterdag...dus wat doen we dan? hard trainen natuurlijk :D

paused MP
10xbb
10x40
8x60
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75

Pendlay rows
10x50
8x80
6x90
5x100
5x102,5
6x102,5

seated db press
8x30s
6x38s
6x38s
7x38s

v-handle pulldown
8x77
8x77
8x77
8x77

Skulls
8x40
8x50
5x60
8x50

one-arm side laterals
met vrije hand iets vastpakken en dan een beetje gaan hangen
L 8x24 - R 8x24
L 8x24 - R 8x24

seated calf raises
plate loaded
15x80
12x120
10x140
10x140
10x140

dikke training. hoog volume met zware gewichten vandaag. maandag wordt vanaf nu dan ook de upperback-attack-dag om m'n zwakke punt extra te gaan aanpakken! nu ff snel eten fiksen en de hele shizzle. vanavond fysio trouwens.

had jij niet ook 2 sets met 100 kg pendlay's gedaan? Ik kan me herinneren dat ik ook nog een set met 110 kg had gedaan voordat de 1,25 kg schijf brak..

Verder goed gepompt ouwe, dit was wel een lekkere training. Goede input qua change of tactics met de back training, voelde erg goed.

mooie training heren! top vooral na zon zwaar weekend zulke gewichten gebruiken respect!

Lager pakken, why?. Zo hoog mogelijk dan kan je makkelijker extenden, en meer achterover leunen. Wat mij geleerd is door vooral op de ademhaling te letten, adem in oppakken adem uit wanneer je hem gelapped hebt en dan adem in langzaam uitblazen terwijl je hem extend. Het klinkt heel logisch, maar toch.. ik deed het vaak verkeerd ( proberen kan geen kwaad iig :) )

flinke gewichten weer man !

Allejezus!:eek: Check ik nog even die event training @ RPB zie ik midden in de training een deadlift PR staan! Bruut, erg bruut Sjaak!:D

• #3.935
aahh yeah - tnx boys!

LB met frank

Squats
low bar
8x40
8x60
5x100
3x120
belt om
5x5x135 PR

Squats
high bar - met belt
8x100
8x110
8x120 PR

Speed DL versus small band
2x110
2x110
5x2x120

lying leg curls
had wat last van m'n rechter hamstring, dus dit gedaan voor het doorbloeden
25x30
25x30

rope crunches
20x100
20x100

hanging leg raises
20x
20x

epic volume op m'n quads...ben ik echt niet meer gewend :p 5x5 was killing aangezien ik vrij hoog ben ingestapt. volgende week 137,5 aanvallen. props naar frank voor z'n 3x190 FullSquat! en props naar mijn zelfgemaakte pre-workout meal waar we allebei de hele training scheten van moesten laten - ah yeah!

hahaha stinkend goede training !! :D

prima squat sjaakzorz! op naar de 1000pound squat and beyond!

waar is de tijd dat jij niet goed kon squatten seg ... :D

:thumbs:

• #3.939
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven