hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha - groots en realistisch

tnx man
decent weights weer kerel... Trainingsgewichten zullen omhoog blijven gaan. Nice

gewoon doorbeuken. ben jij toevallig weer een oude member onder een nieuwe naam?
tnx man
tnx roy
focus bewaren is niet altijd even makkelijk. de afgelopen keer ging het op en neer met de oefeningen. als ik ergens op wil maxen voor een nieuwe 1RM ofzo dan moet ik wel topfocus hebben, maar als ik een Rep-PR of volume PR wil zetten dan kan ik dat ook wel als ik lichtelijk uit m'n zone ben.een tijdje geleden al wat willen posten hier - vergeet ik het weer
ik zag die training voorbij komen bij gijs - shitload aan zware gewichten voor bij zien komen
ik las ook dat je dan ongeveer 4 uur bezig bent geweest - kan je die focus wel bewaren constant - lijkt me erg lastig sjaak
ook aan m'n sterke punten blijf ik werken!
tnx baas
Morgen nog een LB-training aangezien RPB zaterdag gesloten is 

hehe, tnx E!
aah yeahJezus, lekker hoor. Die curls rocken de pan uit!
En noem jij met pink op de ring wide grip? Ik heb standaard mijn ringvinger daar met BP..

wat voor bench je het meest bevalt ligt aan de sterke punten in je press. daarom is mijn CGBP ook sterker dan m'n wide grip.Aah ok. Ik heb nooit smaller dan dat gebenched. Alleen CGBP natuurlijk. Maar zal eens kijken of ik wat kan improviseren met die grip. Bench is namelijk niet echt een sterk punt bij mij..
ik zie ook PRs en zie zelfs 48s...wacht eens even, vorige week zelfs 52sIk zie weer PR's en 44's.... reden genoeg tot het complimenteren van een goede training baas!

Frank nog een super dikke 5x150 boxsquat versus bands...pff, little strong mofo!