AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
super sterke training man! goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.942
we moeten groots denken broeder
haha - groots en realistisch :D
super sterke training man! goed bezig
tnx man

UB met Frank en een beetje Kees

Bench Press
wide - pink op ring
10xbb
8x60
5x90
5x110
3x120
2x130
1x135 paused - paused PR
2x130

Chins
8x
8x
8x
8x
8x hammer grip
8x hammer grip

incline db press
10x34s
8x40s
6x48s
8x44s

Face Pulls
10x68
10x77
10x86
10x77

cable crossover
12x41 per kant
12x41 per kant

EZ bb curls
6x40
6x50
5x60
4x65 PR
12x50
20x40

good train!

decent weights weer kerel... trainingsgewichten blijven nog gestaag omhoog gaan. Nice

Vies sterk weer, hoe blijf je het toch doen:p.

Monsterlijk sterk nice pr prima training

Sterk!

een tijdje geleden al wat willen posten hier - vergeet ik het weer
ik zag die training voorbij komen bij gijs - shitload aan zware gewichten voor bij zien komen
ik las ook dat je dan ongeveer 4 uur bezig bent geweest - kan je die focus wel bewaren constant - lijkt me erg lastig sjaak

Netjes ouwe pressert :)

Mooi pr baas.

• #3.951
Vies sterk weer, hoe blijf je het toch doen:p.
gewoon doorbeuken. ben jij toevallig weer een oude member onder een nieuwe naam?
Monsterlijk sterk nice pr prima training
tnx man
tnx roy
een tijdje geleden al wat willen posten hier - vergeet ik het weer
ik zag die training voorbij komen bij gijs - shitload aan zware gewichten voor bij zien komen
ik las ook dat je dan ongeveer 4 uur bezig bent geweest - kan je die focus wel bewaren constant - lijkt me erg lastig sjaak
focus bewaren is niet altijd even makkelijk. de afgelopen keer ging het op en neer met de oefeningen. als ik ergens op wil maxen voor een nieuwe 1RM ofzo dan moet ik wel topfocus hebben, maar als ik een Rep-PR of volume PR wil zetten dan kan ik dat ook wel als ik lichtelijk uit m'n zone ben.

daarnaast probeer ik het altijd zo in te plannen dat de eerste 3 events het belangrijkst zijn die dag. 6 events optimaal presteren op hoog volume in zo'n lange training lukt me nog niet. vanaf events 4 of 5 ga ik gewoon wat meer volume draaien of bijvoorbeeld op snelheid/afstand trainen.
ook aan m'n sterke punten blijf ik werken!
tnx baas

vandaag rustdag. zat voor mijn doen enorm vroeg op school en ben onderhand alweer thuis. ben aan het overwegen om vanmiddag een pittige interval cardio sessie te doen, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe de motivatie is :p Morgen nog een LB-training aangezien RPB zaterdag gesloten is :treuren:

sterke chest you basterd,,, am jelly.

damn ****ing bazen press gek. gimme that shit!

Jezus, lekker hoor. Die curls rocken de pan uit!

En noem jij met pink op de ring wide grip? Ik heb standaard mijn ringvinger daar met BP..

• #3.955
sterke chest you basterd,,, am jelly.
:D
damn ****ing bazen press gek. gimme that shit!
hehe, tnx E!
Jezus, lekker hoor. Die curls rocken de pan uit!

En noem jij met pink op de ring wide grip? Ik heb standaard mijn ringvinger daar met BP..
aah yeah

ik bench met drie verschillende grepen:
wide grip = pink op ring
medium grip = duim afstand van glad
close grip = tegen glad

pink op de ring is wijde genoeg voor mij...wijder heeft geen zin, want dan word ik alleen maar slapper. deze greep deed ik voorheen wekelijks, maar komt nu sporadisch nog eens langs zetten. ik doe wekelijks wel iets van een variant van BP. dan weer heavy CG, dan weer heavy medium grip, dan weer heavy wide grip, soms speed BP - dit doe ik vooral omdat m'n bench gewoon prima vooruit blijft gaan, dus ik hoef me niet echt toe te leggen op iets. voor 2012 begint heb ik 1x150 gedaan :D

Aah ok. Ik heb nooit smaller dan dat gebenched. Alleen CGBP natuurlijk. Maar zal eens kijken of ik wat kan improviseren met die grip. Bench is namelijk niet echt een sterk punt bij mij..

Ik zie weer PR's en 44's.... reden genoeg tot het complimenteren van een goede training baas!

• #3.958
Aah ok. Ik heb nooit smaller dan dat gebenched. Alleen CGBP natuurlijk. Maar zal eens kijken of ik wat kan improviseren met die grip. Bench is namelijk niet echt een sterk punt bij mij..
wat voor bench je het meest bevalt ligt aan de sterke punten in je press. daarom is mijn CGBP ook sterker dan m'n wide grip.
Ik zie weer PR's en 44's.... reden genoeg tot het complimenteren van een goede training baas!
ik zie ook PRs en zie zelfs 48s...wacht eens even, vorige week zelfs 52s :p
maar tnx tony! :D

gruwelijk lang geslapen en daarom wat moeite met echt wakker worden vandaag. heb een uurtje geleden 50 gr whey - 110 gr havermout - banaan en een activia naar binnen gewerkt en ga zo ff wat rijst met tonijn eten denk ik. om 1300 staat er een LB training op t programma.

• #3.959
LB met Frank

Clean & Jerk
beltless
5x50 - alleen cleans
3x70
3x70
2x80
2x80
2x90
2x90
Fx100 - technische issues
3x80
5x80
vooral aan m'n techniek gesleuteld, maar blijft lastig. ik weet van mezelf dat als ik gewoon keihard dat ding van de grond ruk, de 100 kilo wel op m'n schouders beland (heb ik in het verleden wel zo gedaan), maar dat heeft op de lange termijn totaal geen effect - ik wil dus de goede techniek onder controle zien te krijgen. de jerk is verder niet echt een probleem ofzo...vooral niet met deze p*ssy weights :cool:

Deadlift
beltless - strapless
3x110
3x140
3x170
6x190 beltless PR
decent, maar kan denk ik wel meer

Low Box Squat versus bands
beltless
5xbb - ff voelen
5x60
3x90
3x100
belt om
3x110
2x120
1x130 PR
eerste keer versus bands gedaan...was erg pittig, maar wel lekker. na wat discussie met frank over de opbouw, gekozen om toch een single te doen zodat ik een indicatie heb waar m'n max ongeveer ligt.

Shrugs (voor grip)
strapless of course
20x110
15x120
8x130 + 2x130
25x120
16x120 + ~20/25 sec static hold
not bad, but must be better

Decline lying Leg raise
explosief omhoog en zo langzaam mogelijk omlaag met zo min mogelijk rug op de bank - epic pijn :D
10x
6x+4kg
4x+4kg

Nice train on Social-Saturday :D Frank nog een super dikke 5x150 boxsquat versus bands...pff, little strong mofo!

OHH yeahh.. nice train ouwe! Maar besef me nu dat we eigenlijk nog wat continental cleans hadden moeten doen om nog enigzins wat decent jerks te doen.. next time!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven