istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oooh oke, dan snap ik je

tnx ibo - roeien met de riemen...koolvis is cheapGrote Sjaak, je hebt mij grootste respect verdient bro, omdat je koolvis eet.
Ik krijg het niet door mijn strot....blehhh...guuwwwtt tuuuu![]()
dank je bart...maaruh, het is wel paused heh - dat maakt het in jouw terminologie iets deftiger lijkt me6 x 120 fullsquat is al deftig te noemen kerel. Mooi te zien dat je legs serieus sterker geworden zijn al!
tnx man. ik zou er nooit een potje van aanschaffen, maar zo als sample was het best leukHahah nice training Sjaak. En Marvin zei al ongeveer hetzelfde over dexaprine. Zal wel een lekkere stimulant geweest zijn!![]()

sorry hendrie...maar van die post snap ik geen hout

haha, tnx man - heb t aangepast. op naar de 10 reps!
het mooie is dat de nieuwe 56 kilo dbs onderweg zijn
not strong enough!
Hele zaal ging ook plat toen die kerel vol met die hamer in z'n zak geslagen ging worden hehe. Verder zal ik niets zeggen, voor hen die nog willen gaan. Net even een schoolopdrachtje gefikst, dus ga nu even een shake maken, twee uurtjes slapen en dan begint m'n rustdag echt. morgen RPB!!! gisteren naar Immortals geweest, which was nice! Lekkere testo film weer en één vd mooiste billen shots die ik ooit in een goede film gezien hebHele zaal ging ook plat toen die kerel vol met die hamer in z'n zak geslagen ging worden hehe. Verder zal ik niets zeggen, voor hen die nog willen gaan. Net even een schoolopdrachtje gefikst, dus ga nu even een shake maken, twee uurtjes slapen en dan begint m'n rustdag echt. morgen RPB!!!
tnx, tnx!Erg sterke dumbelpress! Op naar de 60kg!
Succes alvast morgen bij RPB, wordt weer gruwelijk afzien denk!![]()
jawel, het is wel de moeite waard. als je de film thuis kijkt dan zal het sowieso minder vet zijn. het zal morgen inderdaad wel takkekoud zijn en daar zie ik ook wel tegen opNice, wel de moeite waard dus? Bij de posters had ik iets van OWYEAH en bij de trailer iets van MWEH. Pak ze morgen. Is t niet takkekoud in die toko met dit weer?
maargoed, dik aankleden en de intensiteit gewoon iets omhoog gooien - the job has to be done!
) en vandaag gelijk ****ed Up Sunday (weinig slaap en hele dag werken...klote mist op de snelwegen en shit) dus kan nu pas loggen 
voelde niets in m'n onderrug ofzo en dat is zo'n chill gevoel voor mij. daarnaast totaal geen moeite meer met uitpakken, wat voorheen een drama was.
ik heb van die enkelverstevigers om m'n armen zitten en daar zit een gat in waar normaliter je hak in zit. gebruik je het voor je armen, dan past je elleboog er mooi inIs dat nou een bloedplek op je elleboog of is dat hars oid?
m'n benen lopen achter, omdat ik ze simpelweg té weinig getraind heb. Maar wees gerust, ik ga m'n uiterste best doen om te knallen en die squat zo znel mogelijk maar respectabele hoogte te brengen!!

goed om te horen maat, tnx! wat ben je weer vroeg wakker man - het is je vrije dag...Mooi man! Je begint al meer en meer richting de mannengewichten te gaan met je yoke! Maar dat kon ook niet anders met die harde progressie op de squat laatste tijd.
(en ja ik ben weer vroeg wakker)
aan je stats is wel te zien waar je prioriteit heeft gelegen de laatste jarenvoor mij precies hetzelfde verhaal, heb heel lang me benen niet getraint of af en toe slecht.. het gaat steeds beter, maar heb ook erg last van mijn onderrug gehad dus als ik boven de 140 kilo ga dan voelt dat niet goed. Maar dat is gewoon een kwestie van blijven doen!
Succes met trainen kerel![]()