AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hahah nice training Sjaak. En Marvin zei al ongeveer hetzelfde over dexaprine. Zal wel een lekkere stimulant geweest zijn! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.982
Whaha, geneeskunde feest in dit geval ;)
oooh oke, dan snap ik je :p
Grote Sjaak, je hebt mij grootste respect verdient bro, omdat je koolvis eet.
Ik krijg het niet door mijn strot....blehhh...guuwwwtt tuuuu :D:D
tnx ibo - roeien met de riemen...koolvis is cheap
6 x 120 fullsquat is al deftig te noemen kerel. Mooi te zien dat je legs serieus sterker geworden zijn al!
dank je bart...maaruh, het is wel paused heh - dat maakt het in jouw terminologie iets deftiger lijkt me :cool:
Hahah nice training Sjaak. En Marvin zei al ongeveer hetzelfde over dexaprine. Zal wel een lekkere stimulant geweest zijn! :D
tnx man. ik zou er nooit een potje van aanschaffen, maar zo als sample was het best leuk

• #3.983
UB met frank

incline db press
10x22s
10x28s
10x36s
6x44s
7x52s PR
9x48s
props naar Little Big Frenk die de 48s nu ook op reps deed!

Chins
weinig rust
6x5xbw+15
volgende keer 8x5 of 6x6

incline BP
10x60
6x100
5x100
9x90
chest was al op ofzo...

reverse peckdeck superset straight arm pulldown
15x71 ss 15x55
10x84 ss 10x64
10x84 ss 12x59

seated incline db curls
8x18s
8x22s
4x26s PR

bb curls superset cable crossover
12x40 ss 15x32
12x40 ss 12x36

prima DE/RE training - smerig gepompt :cool:
zaterdag weer het zware werk @ RPB!

Laatst bewerkt:
Tjre sterk sjaak top die chins op top gedaan

uhh Sjaak.. die 52s deed je 7x hoor :)

Lompe DB presses :o

strong presses are strong !

• #3.989
het mooie is dat de nieuwe 56 kilo dbs onderweg zijn :D
not strong enough!

gisteren naar Immortals geweest, which was nice! Lekkere testo film weer en één vd mooiste billen shots die ik ooit in een goede film gezien heb :D Hele zaal ging ook plat toen die kerel vol met die hamer in z'n zak geslagen ging worden hehe. Verder zal ik niets zeggen, voor hen die nog willen gaan. Net even een schoolopdrachtje gefikst, dus ga nu even een shake maken, twee uurtjes slapen en dan begint m'n rustdag echt. morgen RPB!!!

Erg sterke dumbelpress! Op naar de 60kg!:D

Succes alvast morgen bij RPB, wordt weer gruwelijk afzien denk!:thumbs:

gisteren naar Immortals geweest, which was nice! Lekkere testo film weer en één vd mooiste billen shots die ik ooit in een goede film gezien heb :D Hele zaal ging ook plat toen die kerel vol met die hamer in z'n zak geslagen ging worden hehe. Verder zal ik niets zeggen, voor hen die nog willen gaan. Net even een schoolopdrachtje gefikst, dus ga nu even een shake maken, twee uurtjes slapen en dan begint m'n rustdag echt. morgen RPB!!!

Nice, wel de moeite waard dus? Bij de posters had ik iets van OWYEAH en bij de trailer iets van MWEH. Pak ze morgen. Is t niet takkekoud in die toko met dit weer?

• #3.992
Erg sterke dumbelpress! Op naar de 60kg!:D

Succes alvast morgen bij RPB, wordt weer gruwelijk afzien denk!:thumbs:
tnx, tnx!
Nice, wel de moeite waard dus? Bij de posters had ik iets van OWYEAH en bij de trailer iets van MWEH. Pak ze morgen. Is t niet takkekoud in die toko met dit weer?
jawel, het is wel de moeite waard. als je de film thuis kijkt dan zal het sowieso minder vet zijn. het zal morgen inderdaad wel takkekoud zijn en daar zie ik ook wel tegen op :p maargoed, dik aankleden en de intensiteit gewoon iets omhoog gooien - the job has to be done!

succes morgen man! verwacht weer een dikke training

• #3.994
gisteren: Events @ RPB

het was Social Saturday (trainen, koffie drinken bij de één, verjaardag bij de ander, enz...;)) en vandaag gelijk ****ed Up Sunday (weinig slaap en hele dag werken...klote mist op de snelwegen en shit) dus kan nu pas loggen :p

Farmers
80kg p/h 30m 1 turn
80kg p/h 30m 1 turn
90kg p/h 30m 1 turn
100 kg p/h 28m 1 turn
110 kg p/h 12m 1 turn
80kg p/h 60m 3 turns
zwakste onderdeel krijgt prioriteit!

Log
black mamba
5x63
3x83
3x93
3x98 PR
3x98 4F
2x103 PR - 3F
nice! voelde erg steady allemaal. 3-tje had moeten lukken, maar had m'n handen niet goed waardoor ik m kwijt raakte en moest droppen. binnenkort m'n 1RM eens aanscherpen

Yoke
met belt
150kg 30m 1 drop-turn
200kg 30m 1 drop-turn
250kg 30m 1 drop-turn
270kg 30m 1 drop en 1 drop-turn
300kg 15m 4 drops
ook al deed ik 4 drops was ik enorm blij met de 300 - voor t eerst :D voelde niets in m'n onderrug ofzo en dat is zo'n chill gevoel voor mij. daarnaast totaal geen moeite meer met uitpakken, wat voorheen een drama was.

Stones
3x1x90 @ 1.68
3x1x110 @ 1.32 (ook 1 fail tussendoor)
3x1x110 @ 1.44 PR
2x0x110 @ 1.44 - leeg
1x90 @ 1.80 op film
eindelijk met de 110 een stap vooruit gemaakt...was vooral techniek. de 90 @ 1.80 maar eens laten filmen, aangezien er alleen fails van mij online staan
http://www.youtube.com/watch?v=vYBxPwaiG7g

Tire Flips
380 tire
4x
ik wist dat het onbegonnen werk was aangezien de band nat was, maar aangezien ik dit ook op m'n wedstrijd had wilde ik toch even een paar flips maken.

Snatch
3x42,5
Fx62,5 nadrukken
1x62,5
Fx67,5 nadrukken
voor de lol en ik bleek het technisch nog te kunnen ook :p

erg geslaagde training voor mij. veel basic shizzle en goed volume. verder was er een topsfeer!

Is dat nou een bloedplek op je elleboog of is dat hars oid?

• #3.996
Ow nice, dacht al :D

Mooi man! Je begint al meer en meer richting de mannengewichten te gaan met je yoke! Maar dat kon ook niet anders met die harde progressie op de squat laatste tijd.

(en ja ik ben weer vroeg wakker ;) )

m'n benen lopen achter, omdat ik ze simpelweg té weinig getraind heb. Maar wees gerust, ik ga m'n uiterste best doen om te knallen en die squat zo znel mogelijk maar respectabele hoogte te brengen!!

voor mij precies hetzelfde verhaal, heb heel lang me benen niet getraint of af en toe slecht.. het gaat steeds beter, maar heb ook erg last van mijn onderrug gehad dus als ik boven de 140 kilo ga dan voelt dat niet goed. Maar dat is gewoon een kwestie van blijven doen!

Succes met trainen kerel :lifter:

• #4.000
Mooi man! Je begint al meer en meer richting de mannengewichten te gaan met je yoke! Maar dat kon ook niet anders met die harde progressie op de squat laatste tijd.

(en ja ik ben weer vroeg wakker ;) )
goed om te horen maat, tnx! wat ben je weer vroeg wakker man - het is je vrije dag...
voor mij precies hetzelfde verhaal, heb heel lang me benen niet getraint of af en toe slecht.. het gaat steeds beter, maar heb ook erg last van mijn onderrug gehad dus als ik boven de 140 kilo ga dan voelt dat niet goed. Maar dat is gewoon een kwestie van blijven doen!

Succes met trainen kerel :lifter:
aan je stats is wel te zien waar je prioriteit heeft gelegen de laatste jaren :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven