- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zoek gewoon een reden voor dat pijntje en dan ga je naar dingen als je w-up kijken. had het idee dat ik daar iets meer had moeten doen, maarja. gaat nu gelukkig allemaal prima. die speed was inderdaad chill. zondag denk ik 230 trekkenik vind je w-up niet verkeerd eigenlijk - maar de ene keer valt hij beter dan de andere keer
hoop dat het meevalt sjaak
nice speed-deadlifts met 130 - dat is winst
valt zeker meeDas idd schrikken kerel, gelukkig valt het mee. Opwarmen is gewoon erg belangrijk en iets wat ik ook niet genoeg doe, moet er toch maar eens meer waarde aan gaan hechten.
Nette training en top dat je bent doorgegaan.
tnxde eerste twee sets waren full, maar dan maak ik een lichte butt wink zegmaar, dus heb er bij de 10x100 voor gekozen om gewoon below par te squatten, diep zat dusMooi hoor die PR op paused squats! Zijn die full overigens..want dat maakt het nog wat lekkerder!
Ook die speeddeads zien er mooi uit! Vind dat een fijne oefening om je lift-off te versterken..al heb ik geen idee of het ook daarvoor is!
Hoe zijn de 50 chin-ups gegaan trouwens?![]()

ongelijk....balen. props naar frank, dat wel

moest even herpakken en daardoor bovenin een mini shrug maken. anders was het een clean pull geweest, maarja.tnx boys!