MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
aan je stats is wel te zien waar je prioriteit heeft gelegen de laatste jaren :p
haha het is niet zo dat ik elke dag zat te bankdrukken hoor, maar iedereen heb wel iets waar hij sterker in is als de rest.. schouders gaat ook prima en rug (behalve onderrug *kudt deadlift*)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.002
...maar iedereen heb wel iets waar hij sterker in is als de rest...
haha - je bankt 180 terwijl je dead en squat op respectievelijk 140 en 150 zitten. dan kun je zeggen wat je wilt, maar dan zijn je stats gewoon compleet uit verhouding. zelfs mijn stats zijn uit verhouding met een 2x140 bank en 1x160 squat... No offence of course, want een 180 bank is insane sterk natuurlijk!

orde van de dag: UB training met frank

nog wat stijf van zaterdag, maarja...ook vandaag moeten er PRs gezet worden ;)

Push Press
8x40
5x60
3x80
3x90
3x100 PR
3x100
3x100 (3x3x100=PR)
2x110 PR
oude PRs waren 2x100 en 1x105 hehe :P ik had dit al een tijdje niet gedaan, maar met de huidige progressie op presses en ook op technische gewenning wist ik dat er wat te halen was

T-bar rows met deadstop
pendlay stijl - strikte shizzle
10x60
8x75
6x90
6x90
6x90
6x90
nice

seated db press
8x30s
8x38s
8x38s
8x38s
de rek is er even uit met dit volume, dus ga volgende week even switchen.

v-handle pulldown
7x86
7x86
7x86
7x86 (4x7x86=PR)

Dips
8xbw+30
8xbw+40

plate side laterals
15x10s
15x10s

Standing calf raise
als superset met de vorige twee oefeningen
6x15xfullstack
insane pomp

dikke training zo op de maandag. met de db press wil ik langzaam toewerken naar 3x10x40s, maar weet na vandaag dat ik het verhogen op reps even moet laten wachten. laatste weken schoot het omhoog allemaal, maar moet nu even een switch maken. zo doe ik het trouwens met de meeste oefeningen. frank, tnx voor de pre-w maaltijd!

np m8! Training was goood shit! Hopelijk wil de heup woensdag ook squatten voor een opperbaas-training.

sweet nice stones!

• #4.005
np m8! Training was goood shit! Hopelijk wil de heup woensdag ook squatten voor een opperbaas-training.
zeker good shit man! woensdag wordt weer pittig voor mij - onderrug voelt erg goed, dus moet weer aan de 5x5 :p Bij jou moeten we gewoon ff zoeken wat goed voelt...high rep misschien of paused ofzo - komt in orde!
tnx man!

voeding vandaag:
1. 50 gr whey - 100 gr havermout - 1 banaan - 1 activia
2. 5 eieren
3. 1 hamburger - 1 tartaar - 3 broodjes - beetje ketchup en wat komkommer en tomaat
train - postW dextro en bcaa's
4. 50 gr whey - 100 gr havermout
5. 200 gr tartaar - 100 gr rijst - 150 gr doperwten
6. 500 gr kwark - eetlepel pindakaas

mooie pushpress sjaak - nice work man

Log gaat hard! 110 moet kunnen

Goed bezig met het op de fl**ker geven van de rug de dag na stones :D

brutaal gewoon !

Erg dikke pushpresses Sjaak! Dat is een mooie verhoging op jew PR! Die deadstop T-bars ga ik ook eens proberen denk! Lijkt me een fijne oefening!:D

Natuurlijk afgelopen weekend ook nog een mooie training neergezet @RPB! Sjaak gaat maar door!!:thumbs:

Sicke training weer Sjaak! :D

• #4.012
mooie pushpress sjaak - nice work man
dank je john!
Log gaat hard! 110 moet kunnen
gelukkig is log niet meer t enige wat vooruit gaat :p 110 ga ik zeker binnenkort pogen!
Goed bezig met het op de fl**ker geven van de rug de dag na stones :D
er zat een dag tussen heh :D dat scheelt alweer
:D
Erg dikke pushpresses Sjaak! Dat is een mooie verhoging op jew PR! Die deadstop T-bars ga ik ook eens proberen denk! Lijkt me een fijne oefening!:D

Natuurlijk afgelopen weekend ook nog een mooie training neergezet @RPB! Sjaak gaat maar door!!:thumbs:
tnx man. ik had flinke spierpijn van die t-bar variant, give it a try!
aah yeah

Still making steady progress, gaat lekker Sjaak!

• #4.014
tnx koen

LB met frank

tegenvallertje en meevallertje in één

Squats
low bar - beltless
5x60
5x60
5x80
5x100
2x120
belt om
3x135
1x150
2x150
1x155 - AUW
knie.....dat was het enige wat ik voelde: pijn in m'n linkerknie. kon er ineens niet meer op leunen, geen kracht meer mee zetten - niets. frank verbaast, ik pissig. vervolgens een beetje masseren op de plek...beetje strompelen, extreem lichte leg extensions zonder gewicht en zowaar zakte het weer iets. toen besloten om te pogen om high rep, paused nog iets te doen.

Paused Squats
beltless
10x60
10x80
10x100 - beltless paused PR
frank zei dat er 12 in zaten wat opzich ook wel zo was, maar het was het risico niet waard na wat er een kwartier eerder gebeurde.

Speed DL
3x100
2x120
8x2x130
nice! maak duidelijk progressie hierop, want de speed blijft goed terwijl ik verzwaar.

Lying Leg Curl
10x60
6x70
12x60
20x50

one-leg extensions
voor de knie
L: 20x25 R: 20x25
L: 15x35 R: 15x35
L: 10x45 R: 10x45

Lying Leg raise
15x
10x+5
10x+5
10x+8
6x+10

even kijken hoe de knie morgen voelt, maar op dit moment voel ik vrij weinig. ik schrok wel moet ik eerlijk zeggen, want was echt bang dat ik weer één of ander iets ernstigs had opgelopen. achteraf heb ik slecht opgewarmd met de squats, dus dat doen we sowieso niet meer op deze manier :p Morgen UB inclusief heavy bench :D

Nice train ondanks je knie. Paused squats en speed deads gaan nice, heb je veel profijt van die speeddeads?

Gelukkig viel het mee met de knie. Soms heb je van die dagen... goed herpakt iig!

Knie naar binnen geknikt dan tijdens een rep ofzo?

Enfin, beetje opletten in ieder geval :)

Paused squats zijn netjes man!

Succes met UB vandaag! Kraken die barbell :)

• #4.019
Nice train ondanks je knie. Paused squats en speed deads gaan nice, heb je veel profijt van die speeddeads?
profijt denk ik wel, aangezien ik de laatste twee zware deadlift sessie een PR heb gezet. Kan me techniek langer goed houden en gebruik m'n benen meer bij de liftoff...is uiteraard niet allemaal te danken aan de speed deads, maar helpen doet het wel.
Gelukkig viel het mee met de knie. Soms heb je van die dagen... goed herpakt iig!
vanmorgen voelde ik het heel licht, maar meer ook niet. tnx
Knie naar binnen geknikt dan tijdens een rep ofzo?

Enfin, beetje opletten in ieder geval :)
bij de tweede rep op de tweede set met 150 zakte ik iets teveel naar voren en tijdens het omhoog komen kwamen de knieën licht naar binnen. normaal heb ik daar trouwens geen last van. beter opletten en zorgvuldiger opwarmen scheelt al een hoop
Paused squats zijn netjes man!

Succes met UB vandaag! Kraken die barbell :)
tnx man. gaat helemaal goed komen vandaag!

ik vind je w-up niet verkeerd eigenlijk - maar de ene keer valt hij beter dan de andere keer
hoop dat het meevalt sjaak
nice speed-deadlifts met 130 - dat is winst

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven