AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede trein man!

die 230 is beltless? nice gast. je bent teringbuff.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.044
haha :p
Harde training, medley was epic om te zien :D
tnx man - volgende keer verzin ik er weer één
Hele harde training sjaak top
:D
leuk dat je d'r was
die 230 is beltless? nice gast. je bent teringbuff.
nee man, belt zit onder m'n trui - tnx man haha, je refereert volgens mij naar t clipje van de Sushi Meet ;)
"Like a Boss!!!" :D

die 108log SWEET

Lekkere training hoor! Die deadlift deed je nog aardig makkelijk, zit dus wel een 250kg in op een goede dag..

idd mooie deadlift man - kleine hitch maar
light weights zou big ron zeggen

Wat is je geheim Sjaak...soja soep:D

Mooie deadlift van 1,5cm blocks Sjaak :devil:

j/k :D echt een nette lift met mooie snelheid. Zag er nog easy uit. Dit jaar de 240 nog proberen?

Wat een beestige trainingen en filmpjes weer! Echt bruut om te zien en goed motiverend!:D

echt een beest hier. erg sterke trainingen!!

Beest

• #4.055
tnx mensen!

Lekkere training hoor! Die deadlift deed je nog aardig makkelijk, zit dus wel een 250kg in op een goede dag..
mwhoa...ik vind dat wel erg makkelijk klinken, zoals jij het zegt. 250 zal wel gaan sneuvelen, maar ik heb geen haast. voor het eind vh jaar wil ik de 240 pakken en dan zien we wel weer.
Wat is je geheim Sjaak...soja soep:D
soja soep! :p
als ik toch antwoord moet geven, dan gaan mijn credits uit naar m'n vaste trainingsmaat Mr. Intensity en ook naar Mr. Inspiration. En ikzelf
Mooie deadlift van 1,5cm blocks Sjaak :devil:

j/k :D echt een nette lift met mooie snelheid. Zag er nog easy uit. Dit jaar de 240 nog proberen?
haha...ik voel me genoodzaakt om er even op in te gaan. 1,5cm blocks en ik stond op een 0,5cm mat met schoenen aan ;) dan blijft er ong 0,5 cm over, aangezien ik normaal op sokken lift. ik zal 240 de volgende keer van de grond trekken op sokken marc, zodat ook jij tevreden bent ;)

Laatst bewerkt:
Was meer mijn interpretatie van het filmpje. Maar je hebt groot gelijk het op deze manier aan te pakken!

Damn, in die trui ben je helemaal een beest:) Dikke loglift man!

• #4.058
Was meer mijn interpretatie van het filmpje. Maar je hebt groot gelijk het op deze manier aan te pakken!
omdat mijn techniek nog niet optimaal is bij max-attempts max ik gewoon sporadisch eens, als ik weet dat het erin zit.
Damn, in die trui ben je helemaal een beest:) Dikke loglift man!
haha, tnx man!

Fullbody

wat doe je de tweede dag na een slopende training van 4 uur bij RPB? fullbody knallen en PRs zetten ;)

Beltless Squats
high bar
8x60
8x60
5x80
5x90
5x100
3x110
3x120
2x130
2x135
2x140 PR
nice!

Standing bb Neck Press
8x40
8x40
6x50
5x60
3x70
3x70
3x70 (3x3x70=pr)

Sumo Deadlift
5x70
5x100
5x140
3x160
3x160
3x160 (3x3x160=pr)

hammer grip PullUps
5x10xbw

CGBP
10x60
8x100
6x110
5x120
10x100

Standing Calf raise
6x15xfullstack

Standing Rope Crunches
4x25x64

prima shizzle!

3van de 7oefeningen een pr top man! je blijft pr's na pr's breken onbegrijpelijk!! top man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven