- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha

tnx man - volgende keer verzin ik er weer één

leuk dat je d'r was
nee man, belt zit onder m'n trui - tnx man haha, je refereert volgens mij naar t clipje van de Sushi Meetdie 230 is beltless? nice gast. je bent teringbuff.

"Like a Boss!!!"

nee man, belt zit onder m'n trui - tnx man haha, je refereert volgens mij naar t clipje van de Sushi Meet![]()
mwhoa...ik vind dat wel erg makkelijk klinken, zoals jij het zegt. 250 zal wel gaan sneuvelen, maar ik heb geen haast. voor het eind vh jaar wil ik de 240 pakken en dan zien we wel weer.Lekkere training hoor! Die deadlift deed je nog aardig makkelijk, zit dus wel een 250kg in op een goede dag..
soja soep!

haha...ik voel me genoodzaakt om er even op in te gaan. 1,5cm blocks en ik stond op een 0,5cm mat met schoenen aanMooie deadlift van 1,5cm blocks Sjaak
j/kecht een nette lift met mooie snelheid. Zag er nog easy uit. Dit jaar de 240 nog proberen?
dan blijft er ong 0,5 cm over, aangezien ik normaal op sokken lift. ik zal 240 de volgende keer van de grond trekken op sokken marc, zodat ook jij tevreden bent 
omdat mijn techniek nog niet optimaal is bij max-attempts max ik gewoon sporadisch eens, als ik weet dat het erin zit.Was meer mijn interpretatie van het filmpje. Maar je hebt groot gelijk het op deze manier aan te pakken!
haha, tnx man!Damn, in die trui ben je helemaal een beestDikke loglift man!