Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onbegrijpelijk is het niet hoor3van de 7oefeningen een pr top man! je blijft pr's na pr's breken onbegrijpelijk!! top man
gewoon keihard beuken
ik voelde me uitstekend, maar had dit ook niet echt verwachtSterk Kevin na afgelopen zaterdag, me=jelly op je herstelvermogen!

je praat alsof je al langer op dit forum zit dan sinds nov 2011. typische Team Intensity uitspraak van je hahaHerstelvermogen is overrated, gewoon doorheen beuken.
haha...ik voel me genoodzaakt om er even op in te gaan. 1,5cm blocks en ik stond op een 0,5cm mat met schoenen aandan blijft er ong 0,5 cm over, aangezien ik normaal op sokken lift. ik zal 240 de volgende keer van de grond trekken op sokken marc, zodat ook jij tevreden bent
![]()

haha
240 dit jaar nog zou wel echt sweet zijn. Dan heb je mijn doel voor dit jaar te pakken![]()
ik wil niet al te vaak maxen zoals ik al eerder aangaf, maar als ik mij sterk genoeg voel doe ik het zeker. jij haalt je doel ook wel man, je hebt nog een maand...
beetje rustig opbouwen met deads en dan in de laatste training pak je die 240. "Team Baard" is gonna do some damage in Biest next year! 
hahaik wil niet al te vaak maxen zoals ik al eerder aangaf, maar als ik mij sterk genoeg voel doe ik het zeker. jij haalt je doel ook wel man, je hebt nog een maand...
beetje rustig opbouwen met deads en dan in de laatste training pak je die 240. "Team Baard" is gonna do some damage in Biest next year!
![]()
Nice.Normaliter:.
Sjaak, jij volgt ub/lb principe toch 4x per week?
Hoe heb je dit normaliter verdeelt?
Ma UB1.
Di LB1.
Do UB2.
vrijdag LB2.(zaterdag als je RPB gaat...)
Zo?
Normaliter:
Ma: UB1 (schouders, triceps en upper back)
Wo: LB1 (Squat focus + DL-variant/goodmorning)
Do: UB2 (borst, chins, achterkant schouders, biceps)
Za: Events of LB2
Heb weer split geprobeerd, vind het maar k*t. Op ub/lb gain ik veel beter
.als ik LB2 doe dan deadlift focus met een zware squat variant (low box squats, paused squats...) en natuurlijk assistance.En waar ligt de focus met LB2 op?
Ga dit ook eens proberen,alleen dan Ma/di/do/za.Heb weer split geprobeerd, vind het maar k*t. Op ub/lb gain ik veel beter
.
Thanks voor de input.
verdorie
jouw jaloezie is wel op z'n plaats jaSjezuss man absurd man jaloers op je herstelvermogen.
OT nice train.

ben voor m'n gevoel veel slapper dan bij een normale DL. heb ook geen idee hoe ik hier spanning moet opbouwen voor ik ga liften.
squats gaan heerlijk de laatste tijd. ik merk dat ik motorisch ook wat beter word. morgen lekker rust en zaterdag weer events!elke week hoor...lichaam leert eraan te wennenjou lichaam krijgt heel wat te verduren in zon week lekker bezig
deze week maar 3 trainingen, dus 2xFB @ gym en één keer events @ RPBLekker man, elke training PR's.
Vanwaar ineens de fullbody training?