XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geniet van de rust vandaag! Je had het weer verdiend~:thumbs: Echt weer een dikke training vol met PR's en brute gewichten!:D

mooie PR's weer man

dikke rack pull ook ondanks je het maar niets vond :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.083
Squats is going UP! Rek poels komen wel, gewoon even wat vaker doen. Kan je missnog wel wat tips geven.
minimaal 2xp/w zwaar squatten werpt nu al z'n vruchten af :D misschien kan ik dit jaar alsnog iets geks neerzetten op de squat. Voor die RekPoels wil ik graag wat technische tips ja...maar dat doen we wel een keer in de gym als we de oefening uitvoeren.
Rack pulls is idd lastig. Had ik laatst ook toen ik em deed. Even lastig met de positie vinden, maar gewoon vanalles proberen.
ik heb ze al vrij vaak gedaan en merk dat ik opzich veel gewicht omhoog kan krijgen, alleen voelt het nogal verkeerd zegmaar. liftoff is extreem traag en vanaf de knie is het BAM easy omhoog. opzich hoef ik ze niet te doen om m'n zwakke punt te versterken ofzo, zoals anderen, want dan zou ik meer deficits moeten doen
Geniet van de rust vandaag! Je had het weer verdiend~:thumbs: Echt weer een dikke training vol met PR's en brute gewichten!:D
dat doe ik zeker man :D heb nu alweer zin om morgen te gaan knallen als een bezetene ! tnx
mooie PR's weer man

dikke rack pull ook ondanks je het maar niets vond :D
tnx Rob! Vanuit een logisch oogpunt zou m'n rackpull sterker moeten zijn dan deadlift, maar dat voelde niet zo en dan vind ik het dus niks :p hehe

Morgen weer lekker knallen, ga je weer RPB?
Vanaf volgende week ga ik ub/lb doen gebaseerd op jouw schema hehe.

• #4.085
Events @ RPB

warming up
beetje joggen door de zaal, wat squats met lege barbell, wat chins en wat boxjumps met m'n lompe lijf :p leuk!

Axle Clean & Press
1e rep continental clean
5x53
5x53
5x73
3x83
2x93 3F - vaag
Fx103 - fail op clean
Fx98 - fail op clean
zat totaal niet in de groove. even stapje terug gedaan, m'n hoofd opfrissen en wat handige techniek tips tot mij genomen
2x93
2x93
2x98
2x103
3x108 PR
Fx111

one-arm fat db press
alleen met rechts, want met links sloeg nergens op
paar fails met 50kg
3x3x50
2x55 3F
2x55 3F
2x55 3F

Yoke
15m 150
15m 200
15m 250
15m 300 (1 drop)
2m 320 :p
opzich een PR met de 300, want vorige week liep ik hem voor het eerst met 3 drops ofzo

Farmer holds
100kg 41sec
90kg 44sec
stront

Stones
om de één of andere reden lukte echt helemaal niets met de stones vandaag. echt geen idee waarom. heb van alles geprobeerd. volgende Events training weer prio-1 voor stones en farmers!

BTN Jerk
5x70
5x100
1x122,5
Fx132,5
was erg chagrijnig en uit m'n doen door de stones en wilde dit gebruiken om af te reageren, maar leek ook niet echt te lukken ofzo. hierna even relaxed gaan zitten en weer wat positieve energie verzameld :D

Tireflips
4x380
8x380 (om-en-om met gijs)
4x380

Loading Race
2x@1.30: 65 bierfust + 75 natuursteen + ? boomstam

al met al toch tevreden! toffe dag gehad!

Sterk herpakt op die 1ste oefening man.

Soms heb je maar 1 tip nodig en wat focus en BAM!

Ik vond die timber hold niet zo heel slecht Kevin, vergeleken met paar weken terug iig. Wat is voor jou wel een acceptabele tijd dan?

• #4.090
Sterk herpakt op die 1ste oefening man.
tnx man
Soms heb je maar 1 tip nodig en wat focus en BAM!
of "één broodje haring met uitjes....BAM!" ;)
maar inderdaad, 1 tip was genoeg.
Ik vond die timber hold niet zo heel slecht Kevin, vergeleken met paar weken terug iig. Wat is voor jou wel een acceptabele tijd dan?
dat klopt ook zeker hoor, maar ik vind om de één of andere reden dat ik rond de minuut hoor te zitten (vanuit een referentiekader wat ik zelf verzin)
Prima training toch, met wederom een PR.
het was ook een prima training en er waren wel meer PRs, alleen ik noem niet altijd alles :p

axle was hard nadat je de groove weer te pakken had. Goed herpakt, ervaring zal je leren om nog beter aan te voelen hoe je je dagelijkse trainingstrategie moet vormen.

hard gewerkt gisteren!

Mooi herpakt op de axle. Volgende keer misschien de stones als eerste of 2e oefening doen?

108 - mooi man
ik ben wel benieuwd naar de tip van de dag dan

ey sjaak hoeveel weeg je eigenlijk als ik vragen mag ?

• #4.096
axle was hard nadat je de groove weer te pakken had. Goed herpakt, ervaring zal je leren om nog beter aan te voelen hoe je je dagelijkse trainingstrategie moet vormen.
klopt, tnx
:D
Mooi herpakt op de axle. Volgende keer misschien de stones als eerste of 2e oefening doen?
volgende keer begin ik zeker met stones.
108 - mooi man
ik ben wel benieuwd naar de tip van de dag dan
tip vd dag was keihard de ellebogen naar voren duwen als de axle van de riem naar de schouder gaat.
ey sjaak hoeveel weeg je eigenlijk als ik vragen mag ?
wisselt, maar meestal rondom de 95/96

Damn mooie PR Sjaak!:D

• #4.098
UB

viel al in slaap tijdens de busreis naar de gym...nuff said

seated db press
10x14s
10x14s
10x22s
10x28s
10x36s
9x40s
14x32s

Reverse grip BOR
no straps
10x60
10x100
10x100
5x120
5x120

one-arm machine rows
10x (10L + 10R)
10x
10x
10x
steeds 2 blokjes zwaarder

High Incline Smith Press
gewicht zijn de schijven
10x40
10x60
8x70
6x80
3x90 + 4x80 + 15x40 dropset

reverse high cable flyes - achterkant schouder
20x18 per kant
20x18 per kant
20x18 per kant

Pushdowns
10x82
10x82 + 6x68 + 8x55 dropset

Powercleans
5x60
1x80
1x80
1x80

Push ups
30x
20x

alles in een uurtje

Laatst bewerkt:
Hing echt een anti-focus sfeer man ??? Waar had je trouwens dat verrekte pinnetje gelaten van die oldskool machine row shit? :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven