- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Dan heb je er goed over nagedacht complimenten dat doet niet iedereen.
thx gijs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je er goed over nagedacht complimenten dat doet niet iedereen.

waar is frank als je m nodig hebt)haha - tnx manthe **** wat zijn die inclines sterk man!
Boss training!
Hopelijk valt mee met die handblessure... wat kan er nou zakken in je hand? peesje...
volume valt opzich mee...lijkt veel, maar een hoop is w-up of course. vanaf 10x36s/40s wordt het pas werken
haha - tnx maat!holy shit ouwe! Flink wat werk verzet... good shit!
ik ben niet zo snel tevreden3x5x+20kg pullups is helemaal zo slecht nog niet Sjaak. En die inc presses blijven beestachtig.
tnx beestdb press is nou eenmaal mijn beste oefening, alleen zo'n spotter is dan echt k*t.Sterke training Sjaak! Met name die dumbelpresses zijn echt ziek!!
Wel ****ed up van je hand..hoe is het daar nu mee?
tnx E!
bij BenchMarc a.k.a. JesusAh dan ga ik je mislopen. Pak ze. En waar kan ik solliciteren voor de mannen met baarden club? zag er best uit laatst![]()
hahavind het maar raar dat je aan rust toe bent.....
Harde trainerd!

tnx maat. maandag heb ik gewoon school, dus wordt ergens eind vd middag in mijn gevalMooi trainingkje Sjaak en goed om even gas terug te doen op die LB. Zie je maandag.. kun je 12-13 uur dan?