- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unstoppable ben je kerel! ****ing nice!
BTW: Die T-Bars vind ik dus nie leuk meer eh, ik ga mijn best doen je ownen haha![]()
onthoud dat ik jou volgende week ook weer own
t*ring Sjaak welke hulpmiddelen spuit je nou weer in je reet?
Bruut sterk kerel!
En je voeding is echt belachelijk goed ongelooflijk..

Da's juist ut mooie Sjaak! De battle maakt beesten van ons![]()
Sodemieters!
Je gaat keihard man!
Zeer goede trainingen, gewoon keihard, lekker zwaar! En voeding is 200%, damn wat een hoop werk jij weg op een dag. Heb je nooit kotsneigingen ofzo? Hahaha damn bro, ik heb soms de neiging om beoven de plee te hangen terwijl ik volgens mij rond de 3500kcal zit. Kan je nagaan als ik moet eten wat jij eet. Je hebt gewoon een maag van een olifant
Go for it maatje.
avondeten na de training is altijd een plezier, want dan lust ik echt veel hehe.

training woensdag 02-09-09
voeding
9.30 - 3 hele eieren + 2 ei-eiwitten + 3 volkoren boterhammen + 2 plakken kaas
12.00 - 40 gram Whey + 100 gram Brinta + 1 scoop dextro
1230-1345 trainen
13.45 - 2 scoop dextro + 2 scoop creapure
14.15 - 50 gram Whey
14.45 - nog te eten
16.30 - nog te eten
18.30 - nog te eten
21.00 - nog te eten
23.30 - nog te eten
Pfft..heerlijke training makker! Je hebt al een paar pittige benen volgens mij..
Ooit al eens supersets geprobeerd? Echte branders![]()

goed bezig sjaak. Maar dit is natuurlijk een logisch gevolg: Je vreet goed, doet nooit stout (zover ik weet), en beukt er stevig op los. Kan niet anders dan dat er resultaat voor terug komt eh?
wtf zeker gediciplineerd! Die voeding, toppie! Is 100 gram gewogen of ongewogen?

maar opzich prima. heb met moeite toch alles naar binnen geduwt. 
lekker hard de schouders aangepakt sjaak, goed gedaan gap! Niet strict neem ik aan die raises?Je lijkt mij wel hehehe
![]()
Het gaat inderdaad erg goed bij jou..Incline DB flyes zijn echte branders vind ik zelf
Hoeveel kcal heb je ongeveer binnen met je voeding? Misschien bij de laatste maaltijd nog een paar noten of gebroken lijnzaad toevoegen voor de vertraagde opname + wat extra vetten?![]()