XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

tnx again kwark!

training maandag 7-9-09

Rug en Biceps

alleen werksets weergegeven

DeadLift
5x150
3x5x155
5x160
oke...ik ga stap terug doen volgende keer. 5x160 komt de uitvoering niet tengoede en een goede uitvoering en krachtwinst is juist wat ik wil bereiken met 5x5. ik acht mijzelf wel instaat op met een slimme opbouw 190 van de grond te trekken, maar dat wil ik niet nu. dus volgende week 5x5x150, daarna zien we verder.

Pullups
5x8xbw
T-Bar Rows
12x80
12x80
2x8x90
wat meer reps dan normaal, voelde lekker!

Reverse-grip lat pulldown
15x76
10x91
7x105
dat waren de getallen van steekgewicht, geen idee of t klopt

standing alternating db curls
10x18s (10xL+10xR)
8x20s
7x22s

Seated isolation curls
8x16s
2x10x14s
leeeeeeg en vol :P

commentaar:
die deadlift ga ik dus onderhanden nemen! verder ging het lekker en ben ik tevreden. heb pullups één oefening opgeschoven zodat ze gelijk na DL aan de beurt zijn, dit vanwege mijn toenemende lichaamsgewicht en daardoor meer kracht voor pullups nodig. T-bar en BOR blijf ik in switchen.

voeding
9.00 - 200 ml melk + 100 gram Brinta
10.45 - 200 ml melk + 100 gram havermout + 20 gram whey
13.00 - 4 volkoren boterhammen + 100 gram kipfilet + pindakaas
14.45 - 2 volkoren boterhammen + 130 gram tonijn
16.45 - 2 volkoren boterhammen + 100 gram kipfilet
17.30 - 40 gram Whey + 50 gram Brinta
1800-1915 trainen
19.15 - 2 scoops dextro + 2 scoops creatine
19.45 - 50 gram whey
20.15 - 100 gram rijst + 150 gram kipfilet + eetlepel chilisaus + handje cashewnoten
22.15 - nog te verzinnen
00.00 - 500 gram magere kwark

volgende training: woensdagavond (denk ik) - Schouders, traps en onderarmen

Pak je je onderarmen niet hard genoeg aan met deadlifts dat je ze ook nog eens extra trained ?

Even over je voeding;

Het is behoorlijk eenzijdig dat is ongezond om diverse redenen.
Probeer ook eens biefstuk, zalm, haring,makreel, kalkoen en eieren als andere bronnen voor alleen kipfilet valt mijn nu pas op. Dit moet je echt aanpassen.....

Training;
niks op aan te merken je gaat retehard en traint als een beest!

Damn..nog die pull-ups kunnen doen na zware DL's..mooi vriend!

Voor de rest ben je gewoon gruwelijk sterk..maar dat weet je wel;)

Pak je je onderarmen niet hard genoeg aan met deadlifts dat je ze ook nog eens extra trained ?

ik moet mijn laatste twee a drie sets DL vaak met straps doen, wegens gebrek aan gripkracht. daarom train ik onderarmen los.

daarnaast heb ik fikse bovenarmen (al zeg ik t zelf :P) en wil geen dunne stokjes onder m'n elleboog :P

Even over je voeding;

Het is behoorlijk eenzijdig dat is ongezond om diverse redenen.
Probeer ook eens biefstuk, zalm, haring,makreel, kalkoen en eieren als andere bronnen voor alleen kipfilet valt mijn nu pas op. Dit moet je echt aanpassen.....

Training;
niks op aan te merken je gaat retehard en traint als een beest!

voeding klopt, ik probeer avondmaaltijden vooral te rouleren, maar had paar dagen terug voor drie dagen kip klaargemaakt en omdat het overdag opschool praktisch is om kipfilet met brood te eten, doe ik dat...maar je hebt wel gelijk dus...moet meer rouleren :P

training, tnx ouwe :) ik doe m'n ding en het gaat uitstekend!

Damn..nog die pull-ups kunnen doen na zware DL's..mooi vriend!

Voor de rest ben je gewoon gruwelijk sterk..maar dat weet je wel;)

DL na pullups heb ik ook tijdje gedaan, maar haalt kracht weg van de DL en dat is toch wel de lekkerste rugknaller voor mij :P

tnx maat!

Brutale voedings steeds.. Zeer nette T-Bars.. Is dit een machine? Of me losse BB.. Tel je de BB al mee?

harde t bar dan!!

Je T-bar en DL zijn heel netjes Sjaak!

Lekker gebikkeld kerel !

Je T-bar en DL zijn heel netjes Sjaak!

dank heren!

T-bar is ook gewoon een harde oefening :P

kogel door de kerk :P
ik ga een lichte aanpassing maken.
Dat deadlift gezeik heb ik al vaker gehad. daarnaast heb ik na de rug training zulke volle onderarmen, dat ik met biceps trainen alleen maar m'n onderarmen voel exploderen.

dit houdt in dat ik de conventionele DL even in de kast fl**ker en een Romanian/SLDL-variant ga doen voor de hams en onderrug.

schema voorheen:
Borst - triceps - buik
Rug - biceps
Benen - kuiten
Schouders - onderarmen

schema vanaf nu:
Rug en Hams
PullUps 5xfailure
BOR 4x5-8
T-Bar 4x5-8
ReversePulldown 3x6-10
Rom-DL 4x5-8
Leg Curls 4x8-12

Borst - Triceps - Buik
Incline BP 5x5
Flat db Press 4x5-8
Incline Flyes 3x6-10
CGBP 3x6-10
SkullCrushers/BenchDips 3x6-10

Quads en Kuiten

Squat 5x5
FrontSquat 5x4-10
LegPress 4x6-12
Calf Raise 6x8-15

Schouders - Traps - Biceps
dbPress/MP 4x4-6
Side lateral 4x8-12
Reverse PD 4x8-12
Shrugs 4x8-12
BBCurls 4x6-10
dbCurl 3x6-10

Schoudertraining lijkt veel, maar gaat altijd super vlug. kheb sterke schouders, dus maak me daar verder ook geen zorgen om.

Zodra er een Squatrack in onze gym staat (en ik dus niet meer naar een andere gym hoef voor m'n been training), ga ik UB/LB doen, daarover dus nog meer!

GEWICHT!
op dit moment weeg ik 98,5 stabiel. Vanwege dit gewicht heb ik mijn doelen bijgesteld tot de jaarwisseling. namelijk niet meer 100 kilo, maar 105...dus op naar de 105 :P

vanaf eind januari begin ik langzaamaan met cutten, deze zomer wél droog!

Laatst bewerkt:
voeding van vandaag:
8.30 - 40 gram Whey - 150 ml melk - 100 gram havermout
11.00 - 2 bruine boterhammen - 2 grote plakken kaas - 2 hele eieren - 3 ei-eiwitten
13.15 - 4 bruine boterhammen - 100 gram kipfilet - pindakaas (veel!)
15.45 - 100 gram rijst - 130 gram tonijn - handje cashewnoten - eetlepel chilisaus
18.15 - 150 gram gekruide scholfilet - 125 gram gebakken krieltjes - witte bonen
21.15 - 100 gram rijst - 130 gram tonijn - handje cashewnoten - scheutje soyasaus
23.00 - 500 gram magere kwark of 2 scoops nightprotein (afhankelijk van eetlust straks)

totaal: ongeveer 4000

matig dagje van mij dit :P

Laatst bewerkt:
Pak je deadlift mixed grip???

Met romanian deadlift leg je meer het accent op je hamstrings zou die oefening beter bij je benen doen dan bij je rug!
Ik zou gewoon conventioneel deads blijven pakken is alleen maar goed een beetje power in je onderarmen kweken misschien dit een idee?
Rug + triceps
Benen
Borst + biceps
Schouders

ziet er veelbelovend uit sjaak! Ik hou je in de gaten bro ;)

Pak je deadlift mixed grip???

Met romanian deadlift leg je meer het accent op je hamstrings zou die oefening beter bij je benen doen dan bij je rug!
Ik zou gewoon conventioneel deads blijven pakken is alleen maar goed een beetje power in je onderarmen kweken misschien dit een idee?
Rug + triceps
Benen
Borst + biceps
Schouders

ja mixed grip man...power in de onderarmen wordt laatste tijd al veel aandacht aan besteed. maar die DL switc heeft niets met odnerarmen te maken verder...meer met m'n uitvoering, stijfheid, niet goed kunnen zakken, rug niet netjes. dat komt mede door mijn zwakke benen (in verhouding met UB)...eerste deel van de lift heb ik moeite mee.

ik begrijp het idee van de romanian deadlift ook wel. dit is het probeersel gewoon, rug met hams pakken...is niet zo'n rare combi volgens mij.

wat jij aangeeft vind ik niet fijn, schouders na borst werkt m'n schouder press movements zwaar tegen.

ik zal ff over nadenken nog hoe of wat. maar de split die ik nu gebruik is altijd mijn basis geweest, dus een kleine wisseling leek me geen gek idee eigenlijk :P

straks als UB/LB schema komt (nieuwe gym), dan komt de reguliere DL sowieso weer terug.

ja mixed grip man...power in de onderarmen wordt laatste tijd al veel aandacht aan besteed. maar die DL switc heeft niets met odnerarmen te maken verder...meer met m'n uitvoering, stijfheid, niet goed kunnen zakken, rug niet netjes. dat komt mede door mijn zwakke benen (in verhouding met UB)...eerste deel van de lift heb ik moeite mee.

ik begrijp het idee van de romanian deadlift ook wel. dit is het probeersel gewoon, rug met hams pakken...is niet zo'n rare combi volgens mij.

wat jij aangeeft vind ik niet fijn, schouders na borst werkt m'n schouder press movements zwaar tegen.

ik zal ff over nadenken nog hoe of wat. maar de split die ik nu gebruik is altijd mijn basis geweest, dus een kleine wisseling leek me geen gek idee eigenlijk :P

straks als UB/LB schema komt (nieuwe gym), dan komt de reguliere DL sowieso weer terug.
Oké ja ik geef ook maar een suggestie! ;)
Succes verder man met deze split je gaat als een gek dus gewoon lekker doorgaan dan!

ziet er veelbelovend uit sjaak! Ik hou je in de gaten bro ;)

veelbelovend - veeleisend :P
tnx man!

Oké ja ik geef ook maar een suggestie! ;)
Succes verder man met deze split je gaat als een gek dus gewoon lekker doorgaan dan!

haha, no offence natuurlijk - alleen niet mijn ding. ik snap ook niet dat mensen biceps een dag voor rug kunnen trainen...is voor mij gewoon niet weggelegd (ik aim op borst voor schouders;))

deze split is tijdelijk maat, dat zei ik net :P en ik twijfel ook hoor...ik roep wel stoer: kogel door de kerk, maar het is meer een geweer laden nog. DL ja of nee...kweet niet, misschien moet ik gewoon stapje terug doen in gewicht - 5x5x150 twee weken lang doen, en dan stapje erbij ofzo.

ik sta te popelen om aan UB/LB te beginnen en m'n benen lekker op hun fl**ker te geven, want dat verdienen ze! nog even geduld

veelbelovend - veeleisend :P
tnx man!

haha, no offence natuurlijk - alleen niet mijn ding. ik snap ook niet dat mensen biceps een dag voor rug kunnen trainen...is voor mij gewoon niet weggelegd (ik aim op borst voor schouders;))

deze split is tijdelijk maat, dat zei ik net :P en ik twijfel ook hoor...ik roep wel stoer: kogel door de kerk, maar het is meer een geweer laden nog. DL ja of nee...kweet niet, misschien moet ik gewoon stapje terug doen in gewicht - 5x5x150 twee weken lang doen, en dan stapje erbij ofzo.

ik sta te popelen om aan UB/LB te beginnen en m'n benen lekker op hun fl**ker te geven, want dat verdienen ze! nog even geduld

ook wel een leuke keus UB/LB. ikvind het tot nu toe ook erg leuk om te doen

of het leuk is weet ik nog niet :P maar m'n benen lopen achter - quads qua vorm en gehele benen qua kracht

daar heb ik ook last van dat lb hard achterloopt op ub. daarom vind ik het ook wel tof om te doen. wel zwaar 2 keer in de week lb maarjah :p
je moet er iets voor over hebben.

en ik vind ook altijd dat je wel een redelijke pomp in de meeste spieren hebt na een ub training

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven