sodeknetter gek! Niet een beetje te zwaar dit? Let wel op dat je herstel goed blijft gaan eh...

man wat sterk!
nee man...ik doe minder werksets dan voorheen en ga nu steeds voor 12 reps. gewichten zijn dus ook lichter, herstel is in orde man!
tnx!
Erg sterke training weer sjaak!
tnx Marvin!
whehehe ... van 5 naar 12 reppers is gewoon puffen
Sterk maar weer van je kerel.
Persoonlijk zou ik mij niet wagen aan 12 reppers op DL. Je gebruikt er veel gewicht en 12 reps maken als
werkset kost fakkin veel energie. Gaat je techniek niet ten goede komen en loeren er blessures om de
hoek imo.
puffen is het goede woord Rob
ik lees je comment nu, net na m'n rugtraining pas

het kost inderdaad erg veel energie 12 reps op DeadLift, maar eerlijk gezegd voelde het juist super goed in m'n rug. vanwege het lichtere gewicht en steeds een deadstop, ben ik in staat m'n techniek zeer goed onder controle te houden. de pomp was ziekelijk! ik zal je commentaar wel in overweging nemen, maar de training die ik zo ga posten ging toch wel erggg lekker.
training van vandaag (maandag) 12-reppers!
Rug & Biceps
alleen werksets weergegeven
PullUps
4x8xbw
ik ga max op deze, dus 12 reps is nog niet haalbaar
DeadLift (met deadstop)
3x12x120
voelde het erg goed in m'n rug...veel beter dan met loodzware gewichten en weinig reps. gewicht maakt het mogelijk om techniek te perfectioneren. ging conditioneel wel KAPOT hier 
BOR
12x100
2x12x110
inschattingsfoutje op eerste set...moet kunnen in eerste week 12-reppers
Reverse Grip Pulldown
3x12x?
steekgewicht
seated db curls
3x12x16s
Isolation db curls
3x12x14s (per arm natuurlijk)
laatste set 10 reps, gevolg door 2 negatieven
commentaar
tweede training van deze nieuwe fase - 12reppers - ik ben erg enthousiast. iets nieuws is altijd leuk. in dit geval erg zwaar, met die hoge reps en ik denk conditioneel hier ook wat winst op te pakken. daarnaast hoop ik gewoon op dikke gains

hehe.
aan de ene kant lijkt het frustrerend om 120 kilo te deadliften ipv 5x160 of PR pogingen te doen op 190, maar het geeft toch een goede voldoening, vooral de pomp is grandioos

dus ego moet echt thuis blijven.
GEWICHT UPDATE
dames en heren...het is gelukt! ik heb (stabiel) de
100 kilo bw bereikt! (daarom is het optrekken en dippen ook zo godgruwelijk zwaar op dit moment

)
voeding
2 hele eieren + 3 ei-eiwitten + 1 plak kaas + 2 bruine boterhammen
200 ml melk + 100 gram havermout
2 bruine boterhammen + 100 gram kipfilet
2 bruine boterhammen + veel pindakaas
2 bruine boterhammen + 100 gram kipfilet
40 gram whey + 1 scoop dextro + 75 gram Brinta (half uur voor trainen)
2 scoops dextro + 2 scoops creatine (direct na trainen)
50 gram Whey (half uur na trainen)
150 gram spaghetti + 200 gram rundergehakt + groente
2 volkoren crackers + pindakaas
500 gram magere kwark
volgende 12-rep training -> woensdagochtend - BENEN