- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice DL sjaak... en die BOR maar, maar, maar.... als je um 10x120 doet vraag ik je ten huwelijk
![]()

Gruwlijke hoor 100kg schoon aan de haak!!
Sterke training weer!

tnx!
moet je doen man...ik heb er past 2 trainingen op zitten met die schema, maar het voelt echt gruwelijk, goede switch.Heavy shit hoor die 12 reppers! Binnenkort ook een een paar weekjes proberen!
Hoe is je split momenteel?

het is wel goed dat je meer conditioneel bezig bent op de poten. Kan je behoorlijk winst mee boeken. Wordt je ook sterker mee man! Toch nog wel werk aan de winkel sjaak, maar je lunges zijn sterk vind ik!Netjes gap!
Lekker hoog volume zeg! Merk je er ook progressie bij? Vast en zeker wel goed voor je spierconditie!![]()

ik heb wel het idee dat dit me gaat helpengewoon een prima basis schema...ik groei er nog steeds op
zeker werk aan de winkel kwark...maar volgens mij als ik droger zou staan heb ik echt fikse benen (het is vooral de kracht waar het aan schort), ben vandaag broeken wezen kopen - wat een hel. ik pas ****ing niks, krijg de meeste dingen niet eens m'n benen in, laat staan over m'n squat-reet.

Ik daarentegen heb niet zulke grote poten, (nu 36/34) maar een stuk groter dan het was: 32/34 
Ergens ben ik ervan overtuigd dat je op elk schema groeit mits je niet overtraind en de belangrijkste: GOED EET.

zeer zekers!lekkere training
komt goed met squats als je die 12 reppers volhoud, dan zijn die low reps straks een eitje
dat zal ik niet tegenspreken - ik begrijp alleen niet waarom je hier ineens over begint, maarja - ik groei sowiesoErgens ben ik ervan overtuigd dat je op elk schema groeit mits je niet overtraind en de belangrijkste: GOED EET.
, ben blessed met goede genen 
dat zijn statements die jij daar maakt mike...ik ben er ook van overtuigd als je kuurt dat je van alle oefeningen die je in de gym doet groeit, als je maar goed eet![]()
zeer zekers!
dat zal ik niet tegenspreken - ik begrijp alleen niet waarom je hier ineens over begint, maarja - ik groei sowieso, ben blessed met goede genen
dat zijn statements die jij daar maakt mike...