- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik was in een andere gym (fitness factory utrecht) dan gebruikelijk. mensen zijn daar niet zo gewend aan gasten die hard trainen. Ik was bezig met chest dips - ging kapot diep - en stap van dat ding af, ga ff zitten om uit te hijgen en beetje bij te komen, komt zo gast vragen of het wel goed gaat, omdat hij bang was dat ik flauw zou vallenwtf

hardcore mother****erslekker sick sjaak! heerlijk! Je bet zo lekker hardcore! I love it![]()

mooi toch hehe, tnx marvin!Hilarisch is dat idd! Maar zware presses en raises kerel!![]()
weet ik man - maar ik ging met een maatje trainen die daar altijd heen gaat, dus opzich maakt niet zoveel uit. als ik zelf in utrecht woon ga ik bij all-in trainenidd zwaar sjaak
borst goed aangepakt
sterk die incline hoor - my god
p.s je bent in verkeerde gym geweest in utrecht
overvecht zit een goeie
maar ook in nieuwegein zit een zware jongens gym
bulk gaat oke - iets cleaner nu - bw = 100 kg - vetpercentage weet ik niet man. het wel acceptabel nog, maar moet nu niet meer worden, daar ben ik mij bewust van.Lekker getraind man hoe gaat het met de bulk is je vetpercentage nog een beetje acceptabel?

mike! dankjelekkere complete training weer sjaak, nice front raise's

volume = een b*ch

dat is 3x lekker duslekker gekke training Sjaak, die squatjes hahaha, lekker branden makker!
Lekker sick man![]()
tnx mike!da snap ik da die laatste erg zwaar zijn, netjes hoor.
altijd fijn een dikke pomp

hahaha lekker eh?
Hoe vaak ik die in 1 zin kwijt kan, joh....

Tnx Loo!Sterke trainingen Sjaak, lekker aan het knallen!
Aparte indeling die schouders in je nieuwe schema, het zou niet mijn voorkeur hebben zo. Schouders kunnen toch nooit voorlopen in massa
Laat maar weten wanneer je fulltime bij All In aan het trainen bent dan komen tiger4evah en ik ook ff een training meepakken daar.
Ik ging er met kerst altijd naartoe als die van ons dicht was, leuke gym.
Beginnerbb traint er ook trouwens.
Keep up the good work.
en aan dat laatste houd ik je! eerst een kamer vinden, dan zullen we zien - als je nog tips hebt voor kamer moet je ff PM-en!
zal ik doen bro! tnx