AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie zet om de deadlift te verplaatsen!
Mooie trainingen komen hier telkens weer voorbij, nice.

Gaat hard hierzo zeg! Dat BW van je stijgt als een malle. Lekker doorgaan zo! Hoe zit het met je BF bro?

• Topic Starter Topic Starter
Goeie zet om de deadlift te verplaatsen!
Mooie trainingen komen hier telkens weer voorbij, nice.
ben benieuwd wat het oplevert
tnx man!

Gaat hard hierzo zeg! Dat BW van je stijgt als een malle. Lekker doorgaan zo! Hoe zit het met je BF bro?
keihard beuken heh ;)
BF - check de nieuwe optie sinds vandaag --> ? bij mij
ik heb werkelijk waar geen idee - zelf vind ik dat het ietsje te veel is, dus ik ga beginnen met tweemaal p/w ochtendcardio te pakken.

er komen foto's zodra ik denk dat het volstaat

Damn, goed hoor die 100kg..maar ook geen schatting van je bf? Bij mij is ook maar een schatting..;)

Sterke rugtraining kerel ... je kan je deadlift ook gewoon naar het einde van je rug training
verplaatsen. Kan je minder gewicht nemen maar dan wordt je uitvoering wel strakker en
kan je wat meer reps maken.

stevige training weer sjaak
goeie bbrows
vooral omdat je net de tbar ervoor deed
gebruik je deze als een zelfstaande oef
of als w-up voor de bb rows
omdat ik hem laag vind in gewicht
vergeleken met de bb row

Damn, goed hoor die 100kg..maar ook geen schatting van je bf? Bij mij is ook maar een schatting..;)
godver die BF vraag steeds :P oke ik zeg max 20 dan maar - binnekort laten meten, want moet me steeds verantwoord op dbb ;)

Sterke rugtraining kerel ... je kan je deadlift ook gewoon naar het einde van je rug training
verplaatsen. Kan je minder gewicht nemen maar dan wordt je uitvoering wel strakker en
kan je wat meer reps maken.
ja heb je ook gelijk in, maar m'n lats hebben erg veel werk nodig in vergelijking met dikte, dus daarom toch even die prioriteit switch.

stevige training weer sjaak
goeie bbrows
vooral omdat je net de tbar ervoor deed
gebruik je deze als een zelfstaande oef
of als w-up voor de bb rows
omdat ik hem laag vind in gewicht
vergeleken met de bb row
tnx Ove!
haha t-bars als warmup? gast ik deed 100 kilo T-bars dat is excl stang, vind ik toch aardig zwaar hoor. meestal zijn met BORs rond de 120, maar nu meer op uitvoering. ik zie de vergelijking die jij trekt niet zo haha, toch bedankt voor de comment :)

Nette training sjakie, op naar de grootste.:D

godver die BF vraag steeds :P oke ik zeg max 20 dan maar - binnekort laten meten, want moet me steeds verantwoord op dbb ;)

ja heb je ook gelijk in, maar m'n lats hebben erg veel werk nodig in vergelijking met dikte, dus daarom toch even die prioriteit switch.

tnx Ove!
haha t-bars als warmup? gast ik deed 100 kilo T-bars dat is excl stang, vind ik toch aardig zwaar hoor. meestal zijn met BORs rond de 120, maar nu meer op uitvoering. ik zie de vergelijking die jij trekt niet zo haha, toch bedankt voor de comment :)

ik ben zelf sterker met de t bar dan met de bb row
vandaar
100 kg t bars is netjes ;)

Sjaak is een beescht :P

Nette training sjakie, op naar de grootste.:D
hehe zeker op naar grootste - ik weet zo gauw eigenlijk geen grotere sjaak dan ik maja :P

ik ben zelf sterker met de t bar dan met de bb row
vandaar
100 kg t bars is netjes ;)
ooh oke, knap van je kerel! - dan zou ik 130/140 kg minimaal op t-bars moeten doen dat is dan toch zowat 7 schijven van 20 t*ring - ronny deed t-bars met 13...hehe

en jij weet t kwark! tnx man!

woord vooraf
potverdomme, één rug training met focus op de lats achter de rug (wat een woordkeuze) en een spierpijn in m'n lats die ik nog nooit gevoeld heb, serieus nog nooit. top! :D

training van vandaag (maandag)

Borst (12w-sets) en voorkant schouders (4w-sets)alleen werksets weergegeven

Incline BP
12x80
10x85
8x90
lekker

flat db press
11x36s
8x38s
6x40s

Dips
15xbw (100kg)
2x10xbw+15

Cable Crossover
3x12x?

db Front Raise
15x16s
12x18s
10x20s
8x22s
burn baby!

Crunches
3x25
hanging knee raise

3x20

commentaar
gruwelijke lekker chest training - goede uitvoering, pecs goed aangespannen steeds. incline bp was zonder spotter, maar ben toch heel diep gegaan.

zonder creatine
ondanks dat ik nu m'n tweede week zonder creatine zit, ervaar ik geen kracht verlies en ook geen gewicht verlies. vanaf deze week twee ochtend in de week cardio op lege maag - bf onder controle houden

bf
ik krijg steeds de vraag over m'n bf - mensen ik weet het niet en vind schatten moeilijk, omdat ik vaak foto's zie van mensen op bepaalde bf's die na mijn mening te ver uit elkaar liggen, klopt vaak geen hout van. daarom binnenkort ergens een meting laten doen - voor jullie ja! :P

voeding
900 - 30 gr whey - 200 ml melk - 100 gr havermout
1100 - 1 heel ei - 4 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen
1315 - 2 bruine boterhammen - 100 gr kipfilet
1430 - 2 bruine boterhammen - pindakaas
1530 - 2 bruine boterhammen - 100 gr kipfilet
1715 - 40 gr whey - 2 bananen
trainen 1745 - 1845
1845 - 2 scoops dextro - 40 gr whey
1930 - 2 koppen bospaddestoelensoep :P - 2 volkoren crackers - 120 gr kipfilet
2130 - nader te bepalen
2330 - 500 gr magere kwark

volgende training: woensdagochtend - Benen + Deadlift

haha! Meesterlijk weer Sjaak! Ik mag wel gaan gas geven. want je haalt me in met schouder training maat, en da kan nie eh? ;)

Die t**ten van jou zijn ook sickening sterk! I hate to say it, maar ik leg het tegen je af makker!

Lekkere training Sjaak!!

idd goeie tette training. schouders ook goed aangepakt

Sterk beest! Netjes bezig.

haha! Meesterlijk weer Sjaak! Ik mag wel gaan gas geven. want je haalt me in met schouder training maat, en da kan nie eh? ;)

Die t**ten van jou zijn ook sickening sterk! I hate to say it, maar ik leg het tegen je af makker!
kwark...ik doe tegenwoordig geen losse schoudertraining, dus neem aan dat je na de raises verwijst :P

tnx man! niet vergelijken met andere, gewoon beuken voor jezelf!

dank robert, ik doe m'n best!

idd goeie tette training. schouders ook goed aangepakt
:D

beest vind ik altijd een fijn woord om te horen

Da's wat ik bedoel ja :D Beestig!

dinsdag

voeding
845 - BCAA's
850 - 920 cardio spinning bike
930 - 30 gr Whey
1000 - 200 ml melk - 100 gr havermout
1230 - 130 gr gerookte zalm - 2 eetlepels kruidenboter - 2 volkoren bollen
1500 - 100 gr zilvervlies rijst - 200 gr rundertartaar
nog te consumeren:
1700 - tonijn of shake
1900 - garnalen met citroentagiatelle
2130 - tonijn of shake of crackers pindakaas
2300 - 500 gr magere kwark

tonijn of shake.... hmmmm....

Als je maar niet doet wat sarge heeft gedaan: Tonijn shake! :kots:

:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven