Sasquatch
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwd wat het oplevertGoeie zet om de deadlift te verplaatsen!
Mooie trainingen komen hier telkens weer voorbij, nice.
keihard beuken hehGaat hard hierzo zeg! Dat BW van je stijgt als een malle. Lekker doorgaan zo! Hoe zit het met je BF bro?

godver die BF vraag steedsDamn, goed hoor die 100kg..maar ook geen schatting van je bf? Bij mij is ook maar een schatting..![]()
oke ik zeg max 20 dan maar - binnekort laten meten, want moet me steeds verantwoord op dbb 
ja heb je ook gelijk in, maar m'n lats hebben erg veel werk nodig in vergelijking met dikte, dus daarom toch even die prioriteit switch.Sterke rugtraining kerel ... je kan je deadlift ook gewoon naar het einde van je rug training
verplaatsen. Kan je minder gewicht nemen maar dan wordt je uitvoering wel strakker en
kan je wat meer reps maken.
tnx Ove!stevige training weer sjaak
goeie bbrows
vooral omdat je net de tbar ervoor deed
gebruik je deze als een zelfstaande oef
of als w-up voor de bb rows
omdat ik hem laag vind in gewicht
vergeleken met de bb row

godver die BF vraag steedsoke ik zeg max 20 dan maar - binnekort laten meten, want moet me steeds verantwoord op dbb
ja heb je ook gelijk in, maar m'n lats hebben erg veel werk nodig in vergelijking met dikte, dus daarom toch even die prioriteit switch.
tnx Ove!
haha t-bars als warmup? gast ik deed 100 kilo T-bars dat is excl stang, vind ik toch aardig zwaar hoor. meestal zijn met BORs rond de 120, maar nu meer op uitvoering. ik zie de vergelijking die jij trekt niet zo haha, toch bedankt voor de comment![]()

hehe zeker op naar grootste - ik weet zo gauw eigenlijk geen grotere sjaak dan ik maja
ooh oke, knap van je kerel! - dan zou ik 130/140 kg minimaal op t-bars moeten doen dat is dan toch zowat 7 schijven van 20 t*ring - ronny deed t-bars met 13...heheik ben zelf sterker met de t bar dan met de bb row
vandaar
100 kg t bars is netjes![]()
en jij weet t kwark! tnx man!

- 2 volkoren crackers - 120 gr kipfiletkwark...ik doe tegenwoordig geen losse schoudertraining, dus neem aan dat je na de raises verwijsthaha! Meesterlijk weer Sjaak! Ik mag wel gaan gas geven. want je haalt me in met schouder training maat, en da kan nie eh?
Die t**ten van jou zijn ook sickening sterk! I hate to say it, maar ik leg het tegen je af makker!

dank robert, ik doe m'n best!
idd goeie tette training. schouders ook goed aangepakt

beest vind ik altijd een fijn woord om te horen
tonijn of shake.... hmmmm....
Als je maar niet doet wat sarge heeft gedaan: Tonijn shake!![]()