MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ooh rare trend is dat dan...

naja, eerst maar es ff boodschappen doen en vanaaf maar weer eens een keertje trainen, want ik begin te ontbinden hahaha

training vandaag - woensdagochtend

DeadLift + Benen + zijkant schouder

alleen werksets weergegeven

DeafLift
1x130
1x160
Fx200
Fx190
2x170
4x150
k*tzooi...ik wilde toppen, maar helaas - er zaten nog wat reps sets op 100 kilo voor trouwens. nu sta ik weer met beide benen op de grond en is het tijd om volgens een schema te gaan deadliften, want ik moet en zal die 200 halen voor het einde van het kalenderjaar

Squat
1x100
6x80
1x110
6x85
1x115
6x90
24x50 laatste 6 breath-style
volgens het 1/6/1/6/1/6 principe. gisteren beetje bestudeerd, zag er interessant uit. dit blijf ik voorlopig doen bij de Squat. volgende keer start ik iets hoger

Leg Curls
2x15x77
2x12x84

Leg Extensions
2x15x91
2x12x98

db side laterals
3x12x18s

cable side laterals
3x10x?

Calf Press
4x20xfullstack + alle opzetstukken + 15kilo

bwSquats
3x25

commentaar:
aan het einde viel ik om - leeg

jammer van de deadlift, maar ik moet gewoon ff volgens een goed lopend schema de deads gaan aanpakken, niet steeds aanklote - dan weer hoog in reps - dan weer laag - ineens willen toppen, werkt gewoon niet.

1/6/1/6/1/6 afgekeken uit 3XL's rodedraad schema, even de link doorgelezen en vond het wel interessant die theorie. dus vandaag mee aan de slag gegaan en voelde verdomd lekker.

al met al super lekker training als ik de DL sessie niet mee tel :P

voeding
930 - 1 ei - 5 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen - 150 ml jus d'orange
1015-1130 trainen
1130 - 2 scoops dextro - 50 gr whey
1200 - volkoren broodje met paturain en 120 gr gerookte zalm (LEKKER)
1430 - 130 gr tonijn - komkommer - tomaat
1630 - 100 gr zilvervliesrijst - 200 gr rundertartaar
de rest weet ik nog niet :P

volgende training: vrijdag - armen en traps

Aaah, de magische 200 ... ik failde ook net op 195kg ... niets aan te doen, volgende keer dan maar ;)

Training ziet er stevig uit !

die deadlift gaat je nog wel lukken jonge!
en ben benieuwd wat dat met je squats gaat doen dat 6 breath-style..

Aaah, de magische 200 ... ik failde ook net op 195kg ... niets aan te doen, volgende keer dan maar ;)

Training ziet er stevig uit !

naja niet volgende keer dus haha - ik ga nu even nadenken hoe ik t aan ga pakken, tijdje niet toppen in ieder geval. tnx Rob

die deadlift gaat je nog wel lukken jonge!
en ben benieuwd wat dat met je squats gaat doen dat 6 breath-style..
komt idd wel goed Mike, gewoon geduld. dat breath-style staat los van de 1/6/1/6/1/6 trouwens, dat heeft te maken met hoge reppers en dan bij laatste aantal reps als je kapot zit bovenin even drie a vier keer rustig adem halen en weer wat reps eruit, nogmaals rustig ademen - tot je dood zit. ik deed die laatste zes in 3 keer ofzo.

Nette training, die 200 moet te doen zijn als je hard blijft beuke.:D

maak niet zulke grote stappen man. Je ziet dat de 2x170 er wel in zit, ga dan ook ff rustig trapsgewijs omhoog, en loop niet als een olifant in een porselijn kast te knallen. Concentreer je, FOCUS!

Volgende week pak je um :fire:

Nette training, die 200 moet te doen zijn als je hard blijft beuke.:D
tnx man, komt goed!

maak niet zulke grote stappen man. Je ziet dat de 2x170 er wel in zit, ga dan ook ff rustig trapsgewijs omhoog, en loop niet als een olifant in een porselijn kast te knallen. Concentreer je, FOCUS!

Volgende week pak je um :fire:
is een bewuste keuze kwark - als ik na de 1x160 ook nog de 170 en 180 1x pak, dan is al m'n kracht weg voor de PR poging op 200. ik heb voor de gewichten die ik heb genoteerd ook nog wat rep-sets op 100 kilo gedaan, dus was over na gedacht :P

volgende week ga ik hem juist niet pakken - ik ga er rustig naar toe trainen vanaf volgende week, beter een slimme aanpak kiezen, dan pak ik hem straks sowieso!
tnx voor je comment

whouw wat een gewichten.. die 200 zit er zeker wel in!

Nee, die 200 gaat je helaas niet lukken ben ik bang.
tuurlijk wel, die 200kg is een eitje voor jou bink!

Ik het het in de gaten iig Sjaak... Morgen ben ik aan de beurt met de DL, ben benieuwd wat ik er van bak...

Pff, weer een bere sterke training Sjaak! Is het niet verrot nog te squaten na je deads?

whouw wat een gewichten.. die 200 zit er zeker wel in!
komt tijd :P komt 200

Nee, die 200 gaat je helaas niet lukken ben ik bang.
tuurlijk wel, die 200kg is een eitje voor jou bink!
hee kerel! jij weer is hier :P tnx voor je comment

Ik het het in de gaten iig Sjaak... Morgen ben ik aan de beurt met de DL, ben benieuwd wat ik er van bak...
ik zal is checken wat je d'r van gebakken hebt kwark

Pff, weer een bere sterke training Sjaak! Is het niet verrot nog te squaten na je deads?
tnx marvin - ik vind t wel meevallen vanwege het volume verschil, maar ik pas het wel aan vanaf volgende week

training van vandaag, vrijdag

Arms & Traps

alleen werksets weergegeven

BB Curls
12x45
3x10x50
oei pittig

CG-BP
12x80
10x90
8x100 PR!!!
5x100 + 2x100
ik kan me niet voorstellen dat ik dit ooit eerder heb gedaan, dus moet het een PR zijn :P

seated alternate db curls
10x18s
2x8x20s
pff, ging erg zwaar die laatste set

SkullCrushers
16x45
12x50
10x55
eerste set verkeerd ingeschat, dus alles tikje meer rep gedaan, maar wel tot falen

Hammer Curls
8x28s
5x26s + 6x18s + 6x14s (dropset)

db Shrugs (strict)
4x15x48s

crunches
3x25
hanging knee raise
3x20
bar twists
3 minuten

cardio
30 minuten - low intensity

commentaar
heerlijke arm training :P traps stonden ook in de fik door die stricte uitvoering van de shrugs. half uurtje cardio gedaan, brengt het totaal op anderhalf uur cardio in deze eerste cardio-week.

volgende training - zondag: Rug

pff brutale training man, die cgbp is echt hard

Jezus, idd dikke cgbp!!!:D

sodeknetter, beescht!

Ik pak mijn koffer, ik zie het niet meer zitten :sad:

haha, had je gedacht! UR ass is mine! :evil2:

Nice training man, no shit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven