MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
potverdomme die kwark is het board aan het floaden op zoek naar karma hehehehe was je al om 4 uur opgestaan voor je karmahunt?

netjes gewerkt kerel en bedankt voor de tip ik ga het ook eens om en om proberen;)

potverdomme die kwark is het board aan het floaden op zoek naar karma hehehehe was je al om 4 uur opgestaan voor je karmahunt?

netjes gewerkt kerel en bedankt voor de tip ik ga het ook eens om en om proberen;)

whahaha, speciaal me wekkertje gezet :D And it pays off, ik sta op 2 :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training Sjaak. Es een keer wat anders met de schouders zie ik ! Je t**ten blijven sterk makker ;) Maar beware... kwarkie komt eraan!

:D
haha, kwarkie komt eraan ja, maar straks is de vergelijking niet meer eerlijk heh kerel ;)
en deze schouders manier loopt lekker, tnx!

Damn yeah :)

haha, kwark is en blijf karmageil!

tnx man en die tip...tja het voelt gewoon een stuk beter zo. misschien heb je ook wel is dat je de traps inschakeld als je zwaardere side laterals doet. wanneer je om en om gaat toch beter gebruik van de zijkop! try it!

yeah buddy... maar het duurt nog dik een maand, je moest eens weten wat er in die tijd allemaal gebeurt :eyebrow: hehehe

woord vooraf
vandaag gehoord dat ik een kamer heb in Utrecht! dus binnenkort verhuizen en daar een nieuw leventje beginnen... ik zal gaan trainen bij all-in fitness trouwens - mood: HAPPY!

mid-week training - woensdag

Benen + Deadlift variant

alleen werksets weergegeven

Squat
1x110
6x85
1x115
6x90
1x120
6x95
24x50
auwwwwwww :P

Sumo Deadlift
15x60
12x80
10x100
8x120
eerste keer sumo-deadlift - heerlijke variant :) gewicht is nog niet denderend, was even techniek checken e.d.

Leg Curls
18x70
15x77
12x84

Leg Extensions
15x98
12x115
10x122 + 8x84 + 8x54 (dropset)

Calf Raise in Smith
3x12x195

One leg calf press
15x?
12x?
10x?

bw(100) sissy squats
4x25
zuuuuhuuuur

commentaar
goede beentraining, na mijn maatstaven :)

voeding
1100 - 3 hele eieren - 1 bruine boterham - 1 plak kaas - 150 ml melk - 100 gr havermout
1300 - 150 gr gerookte zalm - eetlepel paturain - volkoren bol - 1 bruine boterham - 50 gr kipfilet
1445 - 40 gr Whey - 75 gr brinta
trainen: 1530 - 1630
1630 - 2 scoops dextro - 50 gr whey
1715 - 80 gr zilvervliesrijst - 230 gr Biefstuk
to be continued

volgende training: vrijdag - arms & traps

Hoe kan het nou bro ik weet nog dat je zat te worstelen met de 100 kg squats een tijd geleden nu al 115--> netjes bro duidelijke progressie!

Alleen poten lopen wel achter heb ik het idee bij de oersterke andere delen van je lichaam of zie ik dat nou verkeerd?

Gaat lekker sjaak..........

traint LOO&TIGER niet bij ALL INN? dat zou echt vet zijn

Hoe kan het nou bro ik weet nog dat je zat te worstelen met de 100 kg squats een tijd geleden nu al 115--> netjes bro duidelijke progressie!

Alleen poten lopen wel achter heb ik het idee bij de oersterke andere delen van je lichaam of zie ik dat nou verkeerd?

Gaat lekker sjaak..........

traint LOO&TIGER niet bij ALL INN? dat zou echt vet zijn

yo moss!
ik heb idd lang geworsteld, heb veel dingen geprobeerd - lang 5x5 aangehouden waarmee ik veel kracht heb gewonnen. heb nu een PR van 130 staan.

daarnaast heb je gedeeltelijk gelijk. benen lopen namelijk achter, maar alleen qua kracht - in massa perspectief haarfijn gelijk met m'n UB

Loo had mij al aangegeven dat ik ff moest laten weten wanneer ik bij All-in zou gaan trainen, dan zouden hij en tiger ff langs komen - dat wordt pas echt hard beuken :D

t*ring dat gaat rammen worden Sjaak volgens mij is die gym hardcore en jij ook dus 100% gainen daar hehehehe

hardcore gym + hardcore sjaak = hardcore gains :P

Gehehe gekke training makker... rare setjes op de squat, maar wel gezonde gewichten maat, lekker branden met die zooi!

Vreten gaat ook redelijk zie ik, nice Sjaak!

training gister, vrijdag

Arms & Traps

BB curl
10x45
3x8x50

CGBP
12x80
10x90
5x100 + 3x100
4x105 PR! + 2x105

seated alternate db curls
3x10x18s

SkullCrushers
3x12x45

db shrugs
5x12x48s

Crunches
3x30
Leg raise
3x20

commentaar
none

volgende training: zondag - rug

UPDATE

besloten om met een nieuw schema te starten. onlangs ben ik geswitched, maar dit is het toch niet echt. ik split al sinds ik train, dus nu tijd voor iets heel anders: UB/LB

doelen
krachtwinst! ik merk dat ik op kracht en fysiek gebied het meeste progressie boek met lage rep schema's. dat ga ik nu dus ook doen. de flat BP is weer terug, na een half jaar ofzo, dus dat zal weer bikkelen worden :P
krachtdoelen voor de jaarwisseling
DL 1x180 -> 1x200
Incline BP 5x100 -> 5x115
flat BP -> terug brengen naar oude niveau eerst = 6x110
SQ 1x130 -> 1x150
MP 6x70 (geloof ik) -> 1x90

reps en sets zijn afhankelijk van de oefening - buik bij LB dagen - cardio 3-4 x p/w 30 min

NIEUW SCHEMA

UB-1
Bench Press 4x4-8
Military Press 3x5-8
PullUps 3xbw-failure
BOR 3x6-10
Side laterals 3x8-10
seated db curls 3x6-10

LB-1
Squat 1/6/1/6/1/6/20+
Romanian DL / Sumo DL 4x4-10
Leg Curls 3x10-12
Calf Raise 3x10-15
Calf Press 3x10-15

UB-2
PullUps 3xbw-failure
T-Bar Rows 3x6-10
Incline BP 4x4-8
Chest Dips 3x6-10
CGBP 3x4-8
Db Shrugs 3x8-10

LB-2
DeadLift 4x3-8
Front Squat 4x4-10
Leg Press 4x6-10
Leg Extensions 3x10-12
Sissy bw squats (super-small stance) 3xfailure

schema is gebaseerd op waar ik het best op heb gereageerd tot nu toe, qua oefeningen en reps.

commentaar is meer dan welkom!

Laatst bewerkt:
Damn bro ziet er heel goed uit!

Ik zou alleen uit LB2 die legpress eruit halen is denk ik to much eerst, squat vervolgens fronsquat en daarna legpress.

Gaat lekker sjaak.

je hebt een brute mp. weet je zeker dat dat geen PP is:P?

Damn bro ziet er heel goed uit!

Ik zou alleen uit LB2 die legpress eruit halen is denk ik to much eerst, squat vervolgens fronsquat en daarna legpress.

Gaat lekker sjaak.

tnx Moss!

Misschien wel een goed idee van die leg press eruit. Na DL en Front SQ zal dat weinig meer uitrichten.

misschien een extra setje op de Front SQ erbij dan

je hebt een brute mp. weet je zeker dat dat geen PP is:P?

tnx!
overhead heb ik veel kracht. het is een staande MP, zonder leg drive - geen PP dus. overhead heb ik veel kracht, dat komt terug in de MP en db shoulder presses. MP heb ik sinds juli niet meer in een schema opgenomen, dus ik zal even terug moeten knokken naar de 6x70 kilo, vandaar uit weer verder naar de 80 en hopen op die 1x90 hehe!

voeding vandaag
800 - 30 gr whey - 200 ml melk - 100 gr havermout
1000 - 3 hele eieren - 3 ei-eiwitten - 2 plakken kaas - 2 bruine boterhammen - eetlepel ketchup
1215 - 2 home-made boordjes hamburger: 2 runderburgers (totaal 230 gr) - komkommer - augurk - 2 volkoren bollen - 2 eetlepels ketchup
1415 - 100 gr zilvervlies rijst - 130 gr tonijn
1500-1630 --> trainen + cardio
1630 - 50 gr whey - 2 scoops dextro
1800 - brocolli/kip schotel met aardappelpuree uit de oven (150 gr kipfilet)
enz
enz
enz
:P

Laatst bewerkt:
Veel succes met dit schema, ziet er nice en zwaar uit!

Goed bezig beest, lekkere zaterdagtraining met die curlzzz op 50 en die cgbp's!

Veel succes met dit schema, ziet er nice en zwaar uit!
tnx man!

Goed bezig beest, lekkere zaterdagtraining met die curlzzz op 50 en die cgbp's!
hehe :D

training van vandaag, maandag

UB-1

BP
9x90
8x95
6x100
5x105
op één of twee keer voor de lol na heb ik weer is vlak gebankt na een half jaar :P - nu op naar de 110 en 120 (komt goed)

MP
10x60
8x65
5x70
zelfde verhaal als de BP, alleen hier al bijna gelijk een evenaring van m'n oude PR - dus er valt nog veel te halen

PullUps
10xbw
8xbw
7xbw

BOR
12x90
8x110
6x120
ronnie coleman style ;)

db Side laterals (om en om)
12x16s
10x18s
8x20s

seated alternate db curls
10x18s
8x20s
6x22s

commentaar
leuke ervaring UB in één training. BP viel me mee, MP was opvallend hoog - dus dit gaat weer dikke progressie worden komende tijd!!!

volgende training, morgen (dinsdag) - LB-1

Bruute training sjaak! Een zeer sterke MP na al dat banken!

Damn gozer errrrug lekkere training. Ik zou die Bor wel iets stricter doen als je niet aan de aas zit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven