The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
potverdomme die kwark is het board aan het floaden op zoek naar karma hehehehe was je al om 4 uur opgestaan voor je karmahunt?
netjes gewerkt kerel en bedankt voor de tip ik ga het ook eens om en om proberen![]()
And it pays off, ik sta op 2 
haha, kwarkie komt eraan ja, maar straks is de vergelijking niet meer eerlijk heh kerelMooie training Sjaak. Es een keer wat anders met de schouders zie ik ! Je t**ten blijven sterk makkerMaar beware... kwarkie komt eraan!
![]()
Damn yeah

haha, kwark is en blijf karmageil!potverdomme die kwark is het board aan het floaden op zoek naar karma hehehehe was je al om 4 uur opgestaan voor je karmahunt?
netjes gewerkt kerel en bedankt voor de tip ik ga het ook eens om en om proberen![]()

gewicht is nog niet denderend, was even techniek checken e.d.
Hoe kan het nou bro ik weet nog dat je zat te worstelen met de 100 kg squats een tijd geleden nu al 115--> netjes bro duidelijke progressie!
Alleen poten lopen wel achter heb ik het idee bij de oersterke andere delen van je lichaam of zie ik dat nou verkeerd?
Gaat lekker sjaak..........
traint LOO&TIGER niet bij ALL INN? dat zou echt vet zijn

Damn bro ziet er heel goed uit!
Ik zou alleen uit LB2 die legpress eruit halen is denk ik to much eerst, squat vervolgens fronsquat en daarna legpress.
Gaat lekker sjaak.
je hebt een brute mp. weet je zeker dat dat geen PP is?

tnx man!Veel succes met dit schema, ziet er nice en zwaar uit!
heheGoed bezig beest, lekkere zaterdagtraining met die curlzzz op 50 en die cgbp's!

- nu op naar de 110 en 120 (komt goed)