MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker!
Altijd mooi om een pr te zetten.:D

Holy **** sjaak, zeer sterke incline man! T-Bar vind ik ook beestig, ookal vind jij het niet zwaar genoeg. t*fus man, sterk menneke benne gij :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Shoarma :D:D:D mmmmmmmmmmm Sjakie loves shoarma GroteSjaak:heart::heart:

Lekker getraind bikkel.
tnx Sjaak!

Shoarma was gruwelijk man! dik 300 gram shoarma vlees - 4 pita broodjes en een hoop supersterke knoflook saus :D bulk ftw

Lekker!
Altijd mooi om een pr te zetten.:D
zeker lekker!

Holy **** sjaak, zeer sterke incline man! T-Bar vind ik ook beestig, ookal vind jij het niet zwaar genoeg. t*fus man, sterk menneke benne gij :thumbs:
tnx Kwark! T-bar spreekt voor zich - 12 reps is teveel voor mijn huidige doelen. maar was eerste UB-2 dus even aftasten mag ik als smoes gebruiken :P

Goed bezig kerel! Nette incline! Die cgbp is anders ook niet mis!

Goed bezig kerel! Nette incline! Die cgbp is anders ook niet mis!

tnx SaSQch

woord vooraf
k*t om smorgens te trainen met één maaltijd achter de kiezen. 9 uur is gewoon te vroeg voor mij. daarnaastn voelde ik dus m'n hams en quads nog een beetje van dinsdag - vooral met DeadLiften had ik er last van...even wennen aan tweemaal per week Benen belasten.

tijd voor een training - vrijdagochtend (doe ik nooit meer, té vroeg voor mij)

LB-2

alleen werksets weergegeven

DeadLift (uiteraard met deadstop)
5x150
3x2x160
damn de allerlaatste herhaling van de laatste set was loodzwaar. duurde ook drie keer zo lang om boven te komen :P

Front Squat
2x5x80
2x3x85

Leg Extensions
15x84
12x91
10x98

Sissy Squats (super small stance)
3x25xbw

Standing Rope Crunches
3x15xfullstack

Liggende leg raise
3x25

commentaar
meeste is al gezegd in het woord vooraf. nog wat last van de beentjes bij aanvang training. hopen dat volgende week sneller herstelt. toch tevreden met de training. deadlift was technisch goed en dat is wel is anders geweest. ik kan wel zwaarder, maar wil geen singles maken voorlopig.

Xtra had trouwens gelijk - leg presses erbij is teveel van het goede, dus die vervallen vanaf nu.

voeding
815 - 100 ml melk - 75 gr havermout - 2 bruine boterhammen - 2 eieren - 4 eiwitten
900-1015 trainen
1015 - 50 gr whey - 2 scoops dextro
to be continued!

Volgende training - maandag: UB-1

gaat toch lekker.
die belasting ben je zo gewend, straks heb je helemaal geen spierpijn meer.

Ah jij was er ook lekker vroeg bij kerel! Hard gewerkt ook weer mooi man. Suc7 met de benen kerel!

En dan noemt die mij een uitslover :roflol:

Goed gewerkt kerel !

Netjes gewerkt beest!

DL gaat volgens mij ook gestaag omhoog erg netjes...

gaat toch lekker.
die belasting ben je zo gewend, straks heb je helemaal geen spierpijn meer.
klopt - ff doorbijten

Ah jij was er ook lekker vroeg bij kerel! Hard gewerkt ook weer mooi man. Suc7 met de benen kerel!
hehe - nooit meer ;)

En dan noemt die mij een uitslover :roflol:

Goed gewerkt kerel !
lach maar jij

Netjes gewerkt beest!

DL gaat volgens mij ook gestaag omhoog erg netjes...
tnx Xtra. DL gaat trouwens niet omhoog hoor :P kzit er een beetje mee te klooien. moet ff knopen doorhakken voor wat betreft opbouw reps en sets daarmee. ik kan de 180 wel liften trouwens, maar die 200 moet voor de jaarwisseling echt omhoog

hoezo? is toch lekkah vroeg traineh? Had je niks te doen vandaag ofzow?

hoezo? is toch lekkah vroeg traineh? Had je niks te doen vandaag ofzow?

ik ben juist heel druk vandaag, dus moest noodgedwongen vroeg trainen.

imo bagger om smorgens vroeg te trainen. kan voor de tijd maar één maaltijd naar binnen werken en dat is niet optimaal als

dat was vroeeeeeg.
maar lekker gewerkt kerel :)

muah, vreet je daarna gewoon lekkah je buikie vol :D Laatst was ik ook voor de verandering eens vroeg in da gym, ik vond het wel lekkah eigenlijk, alleen als ik poten zou moeten traineh vind ik het wel gaar als je de hele dag naar de klote bent door de training.

Nog netjes voor iemand die vroeg traint en het niet fijn vind..

Ik train vrijwel altijd sochtens.. Laat in de ochtend, dat wel.. Ongeveer om half 11

Daarvoor nog 2 maaltijden.. 1 om 7:00 en 1 om 9:30

dat was vroeeeeeg.
maar lekker gewerkt kerel :)
haha tnx Marvin!

muah, vreet je daarna gewoon lekkah je buikie vol :D Laatst was ik ook voor de verandering eens vroeg in da gym, ik vond het wel lekkah eigenlijk, alleen als ik poten zou moeten traineh vind ik het wel gaar als je de hele dag naar de klote bent door de training.
daarna uiteraard...maar als ik 3 a 4 maaltijden heb voor ik train is er meer energie aanwezig. I'm dependent on carbs bro :cool:
en wat je zegt - benen, pff. borst training of schouder zal nog wel lukken, maar zo'n LB workout, met DL en Front Squat, neeej

Nog netjes voor iemand die vroeg traint en het niet fijn vind..

Ik train vrijwel altijd sochtens.. Laat in de ochtend, dat wel.. Ongeveer om half 11

Daarvoor nog 2 maaltijden.. 1 om 7:00 en 1 om 9:30
haha tnx Spank. half elf is opzich prima. mijn favoriete tijdstippen zijn 1300 of 1500 ofzo.

Heb even een paar pagina's door genomen.
op 100KG zit je nu al..mooie vooruitgang je bent begonnen dit jaar met 83, netjes!
sterke deadlift, en kort samen gevat mooie training

Heb even een paar pagina's door genomen.
op 100KG zit je nu al..mooie vooruitgang je bent begonnen dit jaar met 83, netjes!
sterke deadlift, en kort samen gevat mooie training

Hoi Keun,

welkom in m'n log, gezellig dat je komt buurten!

kheb inderdaad in minder dan een jaar enorme progressie geboekt. die 83 kilo heb ik volgens mij een aantal weken later toegevoed, toen ik mijn openingspagina nog wel eens aanpaste - daarna niet meer gedaan :P na mijn weten woog ik eind januari 78 kilo...maargoed de progressie is er ja.

tnx voor je comment man! DL moet omhoog ;)

extraatje
omdat KEUN iets aankaarte over m'n progressie ben ik voor de lol even wat vroegere pagina's uit m'n log doorgebladerd. best leuk om sommige oefeningen te zien stijgen op gebied van kracht.

CGBP van 8x50 in februari en nu 4x105 haha
SQ met moeite 5x80 in februari en nu 1x130 als PR
BP is redelijk gelijk, omdat ik die half jaar niet gedaan heb ofzo
Incline BP van 5x80 naar 3x105
ach zo zijn er nog wel meer dingen, maar dit was wel noemenswaardig.

nu weer terug naar de orde van dit log - buffelen en progressie maken!

Lekker vooruitgegaan in kracht! Hoe zit het met lengte ,gewicht en bf%?

Goede training btw!

Lekker vooruitgegaan in kracht! Hoe zit het met lengte ,gewicht en bf%?

Goede training btw!

ik ben geen centimeter gegroeid :P

gewicht stond er dus net al, van ongeveer 80 naar 100

bf is licht gestegen - maar ik geef geen inschatting, omdat dat een vertekend beeld geeft. 1 procent maakt al een groot verschil. zit ook in de bulk nu, dus is niet noemenswaardig :)

tnx voor je comment!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven