Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx Sjaak!Shoarmammmmmmmmmmm Sjakie loves shoarma GroteSjaak
Lekker getraind bikkel.
bulk ftwzeker lekker!
tnx Kwark! T-bar spreekt voor zich - 12 reps is teveel voor mijn huidige doelen. maar was eerste UB-2 dus even aftasten mag ik als smoes gebruikenHoly **** sjaak, zeer sterke incline man! T-Bar vind ik ook beestig, ookal vind jij het niet zwaar genoeg. t*fus man, sterk menneke benne gij![]()

Goed bezig kerel! Nette incline! Die cgbp is anders ook niet mis!

klopt - ff doorbijtengaat toch lekker.
die belasting ben je zo gewend, straks heb je helemaal geen spierpijn meer.
hehe - nooit meerAh jij was er ook lekker vroeg bij kerel! Hard gewerkt ook weer mooi man. Suc7 met de benen kerel!

lach maar jijEn dan noemt die mij een uitslover
Goed gewerkt kerel !
tnx Xtra. DL gaat trouwens niet omhoog hoorNetjes gewerkt beest!
DL gaat volgens mij ook gestaag omhoog erg netjes...
kzit er een beetje mee te klooien. moet ff knopen doorhakken voor wat betreft opbouw reps en sets daarmee. ik kan de 180 wel liften trouwens, maar die 200 moet voor de jaarwisseling echt omhooghoezo? is toch lekkah vroeg traineh? Had je niks te doen vandaag ofzow?
haha tnx Marvin!
daarna uiteraard...maar als ik 3 a 4 maaltijden heb voor ik train is er meer energie aanwezig. I'm dependent on carbs bromuah, vreet je daarna gewoon lekkah je buikie volLaatst was ik ook voor de verandering eens vroeg in da gym, ik vond het wel lekkah eigenlijk, alleen als ik poten zou moeten traineh vind ik het wel gaar als je de hele dag naar de klote bent door de training.

haha tnx Spank. half elf is opzich prima. mijn favoriete tijdstippen zijn 1300 of 1500 ofzo.Nog netjes voor iemand die vroeg traint en het niet fijn vind..
Ik train vrijwel altijd sochtens.. Laat in de ochtend, dat wel.. Ongeveer om half 11
Daarvoor nog 2 maaltijden.. 1 om 7:00 en 1 om 9:30
Heb even een paar pagina's door genomen.
op 100KG zit je nu al..mooie vooruitgang je bent begonnen dit jaar met 83, netjes!
sterke deadlift, en kort samen gevat mooie training
na mijn weten woog ik eind januari 78 kilo...maargoed de progressie is er ja.
Lekker vooruitgegaan in kracht! Hoe zit het met lengte ,gewicht en bf%?
Goede training btw!