Fitness Seller

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jezus!:eek: Wat een gewichten weer! Wel nice 2 hard PR's in 1 training..is die MP seated of standing?

• Topic Starter Topic Starter
Pittig man fullbody, ik word al moe als ik er aan denk.

Knalse, in December pakken we ff een training bij All Inn bro, dus ff doorbikkelen he ik heb geen zin om iedere keer schijven te wisselen. Yo.
ik werd er ook best moe van :P

December klink goed man...moet ik wel flink aan de bak trouwens als je geen schijven wilt wisselen. komt in orde Loo

low rep shizzle ftw :p

Sterke gewichten kerel !
tnx Rob

Jezus!:eek: Wat een gewichten weer! Wel nice 2 hard PR's in 1 training..is die MP seated of standing?
hehe. MP is staand kerel

Gruwlijke PR op je MP kerel! Goeie training...

Nice going sjaak, jij hebt er zin in, meteen maxen op je BP hahaha
Die MP's zijn bruut makker, very nice :bow:

Schouders zijn nog altijd top Sjaak! Je bench mag er uiteraard ook wezen. Goed om te zien dat je zo lekker gaat laatste tijd

Gruwlijke PR op je MP kerel! Goeie training...
hehe tnx man. MP is dan ook m'n beste oefening :cool:

Nice going sjaak, jij hebt er zin in, meteen maxen op je BP hahaha
Die MP's zijn bruut makker, very nice :bow:
haha, ja sloeg nergens op man. zonder spotter ook nog, dus stang op de borst bij die fail :P

Schouders zijn nog altijd top Sjaak! Je bench mag er uiteraard ook wezen. Goed om te zien dat je zo lekker gaat laatste tijd
nogmaals welcome back en gelijk bedank voor je comment.
succes met jezelf weer motiveren, ik hou je in de gaten dus denk eraan dat je knallen gaat!

:roflol: zie het al voor me: Jij krijgt help! help! help, wurmt je onder die barbell vandaan ghahaha...

Wel hard gewerkt gappie ;)

t*ring hard getraind bro
grats met je pr's

touch and go is voor p*ssy`s:D

Lekker gewerkt en nog steeds bizar sterk gozer..

t*ring hard getraind bro
grats met je pr's
hehe tnx

touch and go is voor p*ssy`s:D

Lekker gewerkt en nog steeds bizar sterk gozer..
wel een Huge p*ssy ;)

ik weet man, maar had er gewoon zin in en dat is deze twee weken even mijn trainingssT, doen wat ik zelf graag wil :)

tnx!

ff snel training posten van zojuist - woensdag late-ochtend

FullBody Improvisatie Low Reps

alleen werksets weergegegeven

Incline BP
3x3x100

PullUps
3x8 (bw=100)

Front Squat
3x4x80

db shoulder press
3x7x40s

db pullovers
3x8x48

commentaar:
nu pas tijd voor wat commentaar :P
fullbody bevalt mij op dit moment prima. kheb ook helemaal geen zin in al die poepoefeningen voor bi's - tri's enzo...gewoon 5 compounds en knallen. vanwege de verhuisdrukte komt 3 x p/w wel goed uit. het is meer kracht-focus en massabehoud...over een tijdje leg ik mijzelf een keer kritisch onder de loep.

volgende buffelworkout is vrijdagochtend - fullbody again :P

Laatst bewerkt:
dikke shoulder press ... lekkere maaltijd in het verschiet :p

Goeie training zo vroeg in de middag.
Brutte MP en dat staand:eek:
en dan hebben we het nog niet eens over je BOR gehad 120KG t*ring!

Leuk dat iedereen je props geeft voor je db shoulder press, die verdien je ook hoor daar niet van. Maar zal je weer even terug op aarde zetten: die front squats moeten hoger. ;)

dikke shoulder press ... lekkere maaltijd in het verschiet :p

damn die gerookte zalm was gruwelijk met Paturain Light :) heerlijk

Goeie training zo vroeg in de middag.
Brutte MP en dat staand:eek:
en dan hebben we het nog niet eens over je BOR gehad 120KG t*ring!
hehe - tnx Keun, is normaal ook niet echt mijn tijdstip hoor :P

dumbbell shoulder press met 7 hh met 40 kg?
Wtf:eek:
haha

en dat nog na de incline bp.
sterkse schouders sjaak
daarom vind ik split trainen toch het geilst...dan kan ik tenminste volle bak op elke spiergroep steeds, maja

-1 voor t vloeken

thank you

Leuk dat iedereen je props geeft voor je db shoulder press, die verdien je ook hoor daar niet van. Maar zal je weer even terug op aarde zetten: die front squats moeten hoger. ;)

leuk heh? ik geniet er ook van man! ;)

maar jouw kritiek waardeer ik heel erg man, je hebt volkomen gelijk ook trouwens. het gekke is dat ik de laatste tijd met fronts niet meer diep kan zakken, waardoor ik maar weer met m'n hakken op 5 kilo schijven ben gaan staan, dit is opzich lekker, volledige focus op quad, maar houdt toch wat gewicht weg.

daarnaast kan ik niet echt rep-pen op de front, hoe ervaar jij dat? singles zijn wel te doen maja. m'n reguliere squat is trouwens wel met sprongen vooruit gegaan sinds jij weg bent gegaan :cool:

tnx man en andere mannen!

Front squats zijn klote om uit te voeren! Ik doe ze gewoon helemaal niet, want om mijn gewicht op de front squat wordt ik waarschijnlijk van het forum gebanned!:eek: :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Loo
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven