MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoi Keun,

welkom in m'n log, gezellig dat je komt buurten!

kheb inderdaad in minder dan een jaar enorme progressie geboekt. die 83 kilo heb ik volgens mij een aantal weken later toegevoed, toen ik mijn openingspagina nog wel eens aanpaste - daarna niet meer gedaan :P na mijn weten woog ik eind januari 78 kilo...maargoed de progressie is er ja.

tnx voor je comment man! DL moet omhoog ;)

extraatje
omdat KEUN iets aankaarte over m'n progressie ben ik voor de lol even wat vroegere pagina's uit m'n log doorgebladerd. best leuk om sommige oefeningen te zien stijgen op gebied van kracht.

CGBP van 8x50 in februari en nu 4x105 haha
SQ met moeite 5x80 in februari en nu 1x130 als PR
BP is redelijk gelijk, omdat ik die half jaar niet gedaan heb ofzo
Incline BP van 5x80 naar 3x105
ach zo zijn er nog wel meer dingen, maar dit was wel noemenswaardig.

nu weer terug naar de orde van dit log - buffelen en progressie maken!
Je lange termijn doel was 90KG en daar zit je nu al ver overheen!
En je kracht is ook goed verbeter met nadruk op de CGBP die springt eruit

Wanneer van plan om te cutten? Lente? of door bulken

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer van plan om te cutten? Lente? of door bulken

aankomende zomer wil ik wel op 10% staan eigenlijk en deelnemen aan de dbb foto contest :cool: aangezien ik heel lang niet meer droog ben geweest, ga ik vrij geleidelijk en lang cutten. dus ik gok februai / maart al beginnen en dan stap voor stap

aankomende zomer wil ik wel op 10% staan eigenlijk en deelnemen aan de dbb foto contest :cool: aangezien ik heel lang niet meer droog ben geweest, ga ik vrij geleidelijk en lang cutten. dus ik gok februai / maart al beginnen en dan stap voor stap
ook beter geleidelijk als verlies je misschien te veel massa, ik ben benieuwd!
op welke pagina staat een foto van je fysiek trouwens ben benieuwd naar die 100KG

100 kg foto is er niet :) in m'n album staat nog een most muscular op 90 kilo ofzo...moet je maar ff kijken

alleen die MM is op 90 kilo, de rest van de foto's zijn out dated

tnx Xtra. DL gaat trouwens niet omhoog hoor :P kzit er een beetje mee te klooien. moet ff knopen doorhakken voor wat betreft opbouw reps en sets daarmee. ik kan de 180 wel liften trouwens, maar die 200 moet voor de jaarwisseling echt omhoog

5x5 draaien op 75-85% 1rm en elke week verhogen ook al is het met maar 2,5 kg

smal taille heb je op die 100KG

heb ik paar maanden geleden ook al is geprobeerd - misschien nog maar ene poging wagen ja.

ik zal volgende week beginnen met 5x5x140 - daarna zien we verder

dude, ik zeg net dat er geen foto's zijn van 100 kg :P jij bedoelt waarschijnlijk de MM op 90 kilo.
ach ja die 10KG scheelt ook niet zoveel, je bent 20+ gegained:roflol:
typ foutje dus

Sjaakmans, hoe istie hierzow makker? Ben je ff aan het uitpuffen van die monstertrainingen van je? ;)

hee mensen! Internet ligt er al een paar dagen uit en dat zal nog even duren voorlopig. Dit is vanaf m'n mobiel. Ik deze week toetsen en drie rustige trainingen. Volgende week verhuizen en actieve deload, daarna weer knallen!

succes met alles Sjaak!

succes sjaakie, gaat goed komen

je krijgt al verhuizingskarma

yo!!! ik ben er weer :)

internet is back on track. deze week verhuizen, dus heb nog een soort van halve deload in de planning.

vorige week heb ik drie keer getraind:
borst-triceps
rug-biceps
schouders-benen

bij alle oefening steeds maar 1 werkset gedaan.
deze week net zoiets denk ik...

vanaf volgende week nieuwe sportschool, nieuwe woning, nieuw leven en nieuwe kilo's!

hahaha LOL @ je spoiler! :D

Lekker Sjaak, congrats kerel! En nu weer knallen maat! Want ik kom gevaarlijk dichtbij nu! :fire:

Suc6 met al dat nieuws Sjaak! komt helemaal goed...

Ps:
Kwark haalt je toch niet in;)

hahaha LOL @ je spoiler! :D

Lekker Sjaak, congrats kerel! En nu weer knallen maat! Want ik kom gevaarlijk dichtbij nu! :fire:

haha tnx man! komt helemaal goed...na deze week gaan er stangen breken. je kan dan wel meer squatten en deadliften maat, maar mij fysiek inhalen mag je bewaren tot je kuur ;)

Suc6 met al dat nieuws Sjaak! komt helemaal goed...

Ps:
Kwark haalt je toch niet in;)
tnx marvin!

+1

ghehehe, maak je borst maar nat kerel, ik groei als kool :D En de kuur moet nog beginnen! ;)

here we GO - een on the spot verzonnen FullBody workout, gisteren - compounds only - low reps - puur op gevoel getraind - deze week nog geen schemapoep

alleen werksets weergegeven

BP
3x100
1x110
1x115 PR
Fx120
2x4x100
zit veeeeel meeeeer in, maar goed beetje onnozel ook om na soort van deload week te gaan knallen voor een PR hehe :cool: 120 zit er sowieso in

Squat
3x6x100

DL (vanuit rack)
2x4x160
2x180
niet bij eerste rep van de grond, had ik geen zin in - touch en go dus. let the haters come :)

MP
8x70
5x75
1x80 PR!!!
KABOEMMM! wel ****ing dizzy erna, heb de barbell letterlijk in het rack geflikker en moest snel iets vastpakken - maarja, who cares? 80 kg MP yeah buddy! ouwe PR was trouwens 5x70, dus heb in alle sets me PR gebroken

BOR
3x6x120

nog wat buik gezeik - setje of vijf

commentaar
best lekkere training. grappig om ineens PR's te zetten en shit. deze week nog twee trainingen en dan pak ik weer fullbody denk ik, wel wat andere oefeningen, maar ik vind het wel vermakelijk zo :P zodra ik gesettled ben in m'n nieuwe kamer in Utrecht en de nieuwe sportschool eenmaal bezocht heb ga ik weer volgens schema's werken.

na zo'n, redelijk, rustige week als gisteren was ik dus serieus echt op m'n volst en grootst sinds een maand gisteren :) toch altijd fijn

voeding
sjakie houdt van eten:
ontbijtje van net: 3 hele eieren - 3 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen - 2 plakken kaas - eetlepel ketchup - italiaanse kruiden + kopje koffie

volgende w-w-w-workout, woensdagochtend denk ik - fullbody impro :)

Pittig man fullbody, ik word al moe als ik er aan denk.

Knalse, in December pakken we ff een training bij All Inn bro, dus ff doorbikkelen he ik heb geen zin om iedere keer schijven te wisselen. Yo.

low rep shizzle ftw :p

Sterke gewichten kerel !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven