Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+10000harde squat500kg op de grote 3 zou wel insane zijn
![]()
het was ook aardig bikkelen Rob
dat is wel het doelHarde squat500kg op de grote 3 zou wel insane zijn
![]()
en ik dan?
hahah gastHey Sjaak doe ff rustig aan man anders kom ik helemaal niet bij Al In trainen.
Ik kom alleen een keer meetrainen als ik gegarandeerd alles zwaarder pak dan jou.

) en dan schouders aanpakken!volgens mij vind Loo het prettig om als underdog te komen en mij dan te vernederenKnalse Sjaak ! Hahaha, LOL @ die opmerking van Loo...
Sja, dat word een uitdaging om van Sjakie te winnen![]()

kracht wederom aanwezig!

Gaat lekker eh Sjaak, je bent weer helemaal terug! Mooi man.
Die MP's zijn heel netjes, maja, dat ben ik ook van je gewend, sterke schouders
Prettig weekend beest!
GOed gebeukt met die wielen! Maar waar blijft nu die foto..je zei de 28e november dat die een week erna zou komen en we zien nog niks..
Kommop sjaak post die muscles![]()
de dag dat ik samen met m'n maatje wilde schieten was het licht uitgevallen in de gym...nu heb ik het uitgesteld (zie m'n laatste post) tot m'n trainings-meet met Loo en eventueel kornuitenVolgens mij heb ik je die squatsessie zien maken. Weet nog dat ik bij je 1x120 dacht: gaaast, maak dan nog een paar reps, dat was easy
Je bent wel een grote mofo dan.
Sorry sjaak, was blijven plakken op de een na laatste pagina toen ik ging reageren! Maar nog even geduld nog! Helaas ben ik te slap anders kwam ik ook wel even meeten!tnx marvin!
maar....gast! beter lezende dag dat ik samen met m'n maatje wilde schieten was het licht uitgevallen in de gym...nu heb ik het uitgesteld (zie m'n laatste post) tot m'n trainings-meet met Loo en eventueel kornuiten
Sorry sjaak, was blijven plakken op de een na laatste pagina toen ik ging reageren! Maar nog even geduld nog! Helaas ben ik te slap anders kwam ik ook wel even meeten!
Hey man ik ontdek je log nu pas, gelijk Abbo genomen op dit log. Damn als ik die krachtstats vergelijk van pagina 1 met pagina 50. Echt goede vooruitgang, sterke motha****a ben je![]()

wederom sterke trainingen baas, goddamn zit je te kuren ofzo je blijft sterker worden!
keep up the good work!
maar ik zet de spuit alleen op trainingsdagen, anders zijn die ampulen zo snel leeg ziet er leuk uit die opbouw op de DL, 200 is al in zicht, zie je hem al?
succes morgen met je 120 bench, beest!
die 15x140 was echt zooo killing, maar achteraf wel heerlijk.