- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whahaha, achterlijke idioot die je d'r bent!
Damn, wat een DL sessie man! Moest je niet accuut aan de beademing ofzow?
LOL @ spuit zetten op trainingsdagen whahaha
Na de kuur ga ik ook maar aan de megagrow, ik hoor er wel erg veel goeie dingen over...
wow sjaak, wat ben jij goed bezig kerel.
ook deze meneer gaat maandag 4 januari aan de megagrow.![]()
Kijk aan keiharde deads man! Gruwelijke rugsessie in z'n geheel...
Maarre wanneer gaan jullie meeten?
die dropset was trouwens echt onvoorstelbaar zwaar.op megagrow ga je harder dan op test
nice man
waarschijnlijk tussen kerst en nieuwjaar, zou wel tof zijn als je komt chillen man!

sowieso haal ik door m'n gebench (incl. ME BP) een hoop kracht weg voor de db presses rob. als ik vier reguliere setjes bench draai is het een ander verhaal. daarnaast zijn er in de gym geen 40+ en op dit moment slechts maar één 40-er. dus door dat vermoeien kan ik mooi sets op 38 draaien.dikke presses kerel !
zou wel denken dat je DB press toch +40 zou zijn

hehe
In de avond of ochtend en waar gaat het mogelijk plaatsvinden?waarschijnlijk tussen kerst en nieuwjaar, zou wel tof zijn als je komt chillen man!

datum en tijdstip staat nog niet vast, moet ff met Loo overhebben nog. maar daar krijg je wel inspraak op als je serieus wilt komenIn de avond of ochtend en waar gaat het mogelijk plaatsvinden?
OT: Nice PR weer op de bench!![]()
het gaat sowieso plaatsvinden bij All-in Fitness te Utrecht! tnx mike!
max jij maar onnozel test-beestLekker gebankt trouwens sjakie ! Volgende week ga ik ook weer ff maxen kep er al zin in
comgrats kerel!
zeker lekkerSterke bench sessie man, lekker die 120 en die dropset er achteraan!
Apart dat je eerst failt op 120 en hem dan alsnog haalt.
Die fail zat de eerste poging dus tussen je oren, volgende keer beter oppeppen voor je set!
daarnaast woon ik sinds kort op kamers, dus financieel wordt het ook moeilijker. anyways...ik wilde dus even posten wat ik vandaag naar binnen hebt gewerkt. ik heb geen vast schema meer qua voeding, ik eet ongeveer elke 3 uur nu ipv elke 2 uur.
Wel lekker af en toe totaal van voedsel regiem af! Maar ziet er toch goed uit sjaak!![]()

tnx Keunis! in principe presteer ik ook minder als ik slecht eet, wat logisch is, maar toch kan mijzelf dermate ver pushen en diepgaan dat ik noemenswaardige trainingen neerzet, naar mijn eigen standaard of course.je voeding is nog wel acceptabel hoor,
serieuze training heb je daar neergezet en dat met een maaltijd, ik zelf presteer dan meestal ook minder goed, maar er zijn uitzonderingen
haha, tnx man! dat latertje...damn hakte er wel in, maja - part of the planLekker gebuffelt, zeker als je je voeding daarbij in oogaanschouw neemt (en dat latertje eh?) Nice makker.
Goed weekend.

tnx marvin - kom je nou nog naar utrecht binnenkort?