MuscleMeat

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whahaha, achterlijke idioot die je d'r bent!

Damn, wat een DL sessie man! Moest je niet accuut aan de beademing ofzow?
LOL @ spuit zetten op trainingsdagen whahaha

Na de kuur ga ik ook maar aan de megagrow, ik hoor er wel erg veel goeie dingen over...

wow sjaak, wat ben jij goed bezig kerel.
ook deze meneer gaat maandag 4 januari aan de megagrow. :D

Kijk aan keiharde deads man! Gruwelijke rugsessie in z'n geheel...

Maarre wanneer gaan jullie meeten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Whahaha, achterlijke idioot die je d'r bent!

Damn, wat een DL sessie man! Moest je niet accuut aan de beademing ofzow?
LOL @ spuit zetten op trainingsdagen whahaha

Na de kuur ga ik ook maar aan de megagrow, ik hoor er wel erg veel goeie dingen over...

op megagrow ga je harder dan op test

wow sjaak, wat ben jij goed bezig kerel.
ook deze meneer gaat maandag 4 januari aan de megagrow. :D

nice man

Kijk aan keiharde deads man! Gruwelijke rugsessie in z'n geheel...

Maarre wanneer gaan jullie meeten?

waarschijnlijk tussen kerst en nieuwjaar, zou wel tof zijn als je komt chillen man!

• #1.005
PR - time! training van vanmorgen

Borst - triceps - kuiten

weinig slaap + verslapen + 1 maaltijd achter de kiezen = top training!

Bench Press
10x60
5x80
2x100
1x110
Fx120
1x120 PR!!!
8x100
8x100 + 20x60 (dropset)
YEAH!!! lekker :) die dropset was trouwens echt onvoorstelbaar zwaar.

Incline db press
3x8x38s

Incline db flyes
10x22s
2x8x24s

Pushdown
10x86
2x8x91

Bench Dips (gewicht = schijven op schoot)
4x10x+80

Seated Calf Raise - plate loaded
3x12x120

standing calf raise
3x12xfullstack+20

commentaar
uiteraard tevreden vanwege PR! eerst een faal, maar daarna alsnog gelukt - ik wist ook dat het er in zat. dit brengt m'n totaal op de grote 3 op 450. die bench dips blijven gruwelijk met een stapel schijven op schoot. Pomp in triceps is echt abnormaal trouwens.

vrijdag wordt er weer getraind - Beentjes!

dikke presses kerel !

zou wel denken dat je DB press toch +40 zou zijn

• #1.008
dikke presses kerel !

zou wel denken dat je DB press toch +40 zou zijn
sowieso haal ik door m'n gebench (incl. ME BP) een hoop kracht weg voor de db presses rob. als ik vier reguliere setjes bench draai is het een ander verhaal. daarnaast zijn er in de gym geen 40+ en op dit moment slechts maar één 40-er. dus door dat vermoeien kan ik mooi sets op 38 draaien.

paar maanden terug in m'n ouwe gym (andere woonplaats) draaide ik flat, incline en shoulder presses met 40kgs voor meerdere sets en variërend van 6-10 reps. dus ik zou t ook wel kunnen :P
hehe

lekker TietTraining pr man!

Lekker gebankt trouwens sjakie ! Volgende week ga ik ook weer ff maxen kep er al zin in
comgrats kerel!

Sterke bench sessie man, lekker die 120 en die dropset er achteraan!

Apart dat je eerst failt op 120 en hem dan alsnog haalt.
Die fail zat de eerste poging dus tussen je oren, volgende keer beter oppeppen voor je set!

• #1.013
In de avond of ochtend en waar gaat het mogelijk plaatsvinden?:D

OT: Nice PR weer op de bench!:D
datum en tijdstip staat nog niet vast, moet ff met Loo overhebben nog. maar daar krijg je wel inspraak op als je serieus wilt komen :P het gaat sowieso plaatsvinden bij All-in Fitness te Utrecht!

tnx mike!

Lekker gebankt trouwens sjakie ! Volgende week ga ik ook weer ff maxen kep er al zin in
comgrats kerel!
max jij maar onnozel test-beest

Sterke bench sessie man, lekker die 120 en die dropset er achteraan!

Apart dat je eerst failt op 120 en hem dan alsnog haalt.
Die fail zat de eerste poging dus tussen je oren, volgende keer beter oppeppen voor je set!
zeker lekker

die failure was niet heel verassend vond ik eigenlijk. Ik lifte de barbell uit de bench en hield hem toen te lang statisch vast voordat ik hem liet zakken. ik ben van mening dat je de stang eruit moet duwen en gelijk laten zakken...en dat ik de tweede keer wel en KABOEM!

voeding update
even een korte uitleg hoe dit op het moment gaat. zoals sommige loglezer zich misschien herinneren at ik tot op een maand of drie terug als een malle. meestal 8 maaltijden per dag, ongeveer 4500-5000 kcal. nu ben onlangs flink gezakt in carbs en ook in maaltijden...ga ik achteruit is dan de vraag? nee helemaal niet! het feit dat ik niet meer na elke maaltijd gelijk een nieuwe sta te maken doet me goed :) daarnaast woon ik sinds kort op kamers, dus financieel wordt het ook moeilijker. anyways...ik wilde dus even posten wat ik vandaag naar binnen hebt gewerkt. ik heb geen vast schema meer qua voeding, ik eet ongeveer elke 3 uur nu ipv elke 2 uur.

vandaag:
930 - 2 hele eieren - 5 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen
1030-1145 trainen
1145 - XXL Megagrow
1215 - 50 gr Whey
1300 - 2 tosti's - totaal: 4 bruine boterhammen - 200 gr kipfilet - 3 plakken kaas - ketchup
1600 - 500 gr magere kwark
1830 - 100 gr pasta - 250 gr mager rundergehakt - wat groente - pure tomatensaus
2130 - 4 rijstewafels - 150 gr kipfilet - pindakaas
2345 - 500 gr magere kwark

dat wilde ik nog ff kwijt :P

Laatst bewerkt:
Wel lekker af en toe totaal van voedsel regiem af! Maar ziet er toch goed uit sjaak!:D

• #1.015
Wel lekker af en toe totaal van voedsel regiem af! Maar ziet er toch goed uit sjaak!:D

als ik eerlijk ben was dat toch wel een erg goede dag :rolleyes:

training van vandaag!

Benen - kuiten

vannacht om 3 uur thuisgekomen, volledig de weg kwijt - veel junkfood achter m'n kiezen. vandaag pas rond 3 uur m'n nest weer uit - één maaltijd achter de kiezen en dan de Benen marteling ondergaan (wederom een succesvolle training!!!)

Squat
10x60
6x80
4x100

3x3x120
2x8x100
laatste twee sets met pijn en moeite

Front Squat (small stance)
5x80
3x3x90
dat was weer eens lang geleden

Romanian DL
15x60
2x10x100
2x8x120

seated calf raise - plate loaded
3x12x120
kuiten liepen hier al helemaal vol

standing calf raise
3x15xfullstack+20
wat een pomp...ze barstte uit elkaar

commentaar
beentraining is meestal hetzelfde: squat, curls en extensions. Maar ik dacht, laat ik nou gewoon alleen maar met het echte ijzer bezig blijven, dus mezelf gepijnigd met de front squat en RDL als vervanging. Misschien blijf ik dat voorlopig wel doen op benen dag.

voeding (beschamend gewoon, maar juist daarom maar even posten)
12.00-14.00 anderhalve liter halfvolle melk (nadorst)
15.30 2 hele eieren - 5 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen
1630-1730 trainen
1730 XXL Megagrow
1800 50 gr Whey
1900 - 450 gr kipfilet - 150 gr sperziebonen
2100 - 450 gr kipfilet - 150 gr sperziebonen
daarna zien we wel verder

morgen: SCHOUDERS :D

Laatst bewerkt:
je voeding is nog wel acceptabel hoor,
serieuze training heb je daar neergezet en dat met een maaltijd, ik zelf presteer dan meestal ook minder goed, maar er zijn uitzonderingen

Lekker gebuffelt, zeker als je je voeding daarbij in oogaanschouw neemt (en dat latertje eh?) Nice makker.

Goed weekend.

Zeker goed bezig nog hoor sjaak!:D

• #1.019
je voeding is nog wel acceptabel hoor,
serieuze training heb je daar neergezet en dat met een maaltijd, ik zelf presteer dan meestal ook minder goed, maar er zijn uitzonderingen
tnx Keunis! in principe presteer ik ook minder als ik slecht eet, wat logisch is, maar toch kan mijzelf dermate ver pushen en diepgaan dat ik noemenswaardige trainingen neerzet, naar mijn eigen standaard of course.
Maar op een ME dag dan zeker 2 a 3 maaltijden vooraf

Lekker gebuffelt, zeker als je je voeding daarbij in oogaanschouw neemt (en dat latertje eh?) Nice makker.

Goed weekend.
haha, tnx man! dat latertje...damn hakte er wel in, maja - part of the plan ;)

Zeker goed bezig nog hoor sjaak!:D
tnx marvin - kom je nou nog naar utrecht binnenkort?

update
vandaag opgestaan...m'n hele rug voelt beurs aan. onderrug voelt wat pijnlijk ook. schoudertraining van vandaag helaas niet mogelijk. even bijkomen dit weekend en dan maandag weer buffelen als een malle (hoop ik dus)

ik blijf de winter soort van bulken en ga geen kcals tellen en shit. ik doe m'n ding, ken m'n lichaam redelijk goed nu. zodra het nodig is ga ik over op een strikt regime. waarschijnlijk ergens in januari, pak ik een alcohol-loze maand ofzo, dan zit ik gelijk weer over de 100kg heen.

dat was het voor nu, maandag dus weer trainen - borst geloof ik :)

Wat rust is nooit slecht :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven