AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
en dan de training van zojuist

Benen en niets anders dan Benen

kapot gaan zeg - de t*ring - minimaal 8 reps!

Squat
10x60
5x80

2x8x100
5x100 -> toen schoot er een pijnscheut door m'n rechter-quad, dus set niet afgemaakt
2x15x60

Leg Press - plate loaded
10x200
2x8x240
verdomme wat zwaar was dat, echt niet normaal

Leg Extensions (plate loaded) ss Leg Curls (plate loaded)
3x 15x40 ss 15x30

walking db lunges
2x16stappenx20s

sissy squats - small stance
1x30xbw
en toen flikkerde ik om en ging kapot van de zuurheid in m'n benen, alle mensen wat heb ik ze kapot gemaakt vandaag

commentaar
lijkt me duidelijk - kheb me benen echt kapot gemaakt vandaag, ze doen nu nog pijn, pff. Ik merk ook dat het de derde training in drie dagen is en morgen staat er ook nog is een schoudertraining op het programma. Daarna is het kerst en train ik drie dagen niet en dan de dbb meet in utrecht haha - zal wat worden :P

voeding
1230 - 2 hele eieren - 5 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen - koffie
1330-1445 trainen
1445 - XXL MegaGrow
1515 - 50 gr Whey
1545 - 2 runderburgers - 100 gr pasta
1800 - 300 gr kipfilet - 100 gr rijst
2000 - 300 gr kipfilet - 120 gr sperziebonen
2200 - ?
0000 - ?

morgen: schouders!

Laatst bewerkt:
Respect voor deze training

Lekkere gym heb jij Sjaak! Alles plate loaded! Like it should be!:D

Goed gebeukt offcourse!:rocknana:

Lekker gewerkt Sjakie!

• #1.045
Fijne kerstdagen Sjaak! ;) Dat we maar flink wat biefstuk op ons frame mogen plakken!

tnx man

hehe, maandag kapot gaan ouwe!

is er al een tijdstip bekend ofzo?

tnx kwark
Iedereen zegt steeds maakt niet uit...maar denk dat het wel degelijk uitmaakt...al komt namelijk de 1 om 18:00 en de ander om 20:00 loop je mekaar vreselijk mis..

Ik persoonlijk ben een voorstander van tussen 19:30 en 20:00, maar anderen die dichterbij wonen willen vast eerder..ik moet namelijk uit oudewater komen..:rolleyes:

• #1.048
Iedereen zegt steeds maakt niet uit...maar denk dat het wel degelijk uitmaakt...al komt namelijk de 1 om 18:00 en de ander om 20:00 loop je mekaar vreselijk mis..

Ik persoonlijk ben een voorstander van tussen 19:30 en 20:00, maar anderen die dichterbij wonen willen vast eerder..ik moet namelijk uit oudewater komen..:rolleyes:

t feit dat jij als enige van vrij ver moet komen geeft je ook wel enigzins recht om invloed uit te oefenen op de tijd Marvin...

1930 sounds fine be me... (geldt voor iedereen die wil komen trouwens)

sowieso pak ik Borst en Rug die dag, omdat ik op de dag van de meet al vier dagen niet getraind heb hehe :P

Laatst bewerkt:
jammer dat jullie allemaal zo ver woonde anders kwam ik ook, volgende x meet in limburg::roflol:

jammer dat ik moet werken de hele middag en avond :(
volgende keer beter.

t feit dat jij als enige van vrij ver moet komen geeft je ook wel enigzins recht om invloed uit te oefenen op de tijd Marvin...

1930 sounds fine be me... (geldt voor iedereen die wil komen trouwens)

sowieso pak ik Borst en Rug die dag, omdat ik op de dag van de meet al vier dagen niet getraind heb hehe :P
Borst EN rug..:eek::o

Wordt niet echt superdude ben ik bang...wie zijn home gym is het eigenlijk die all in..?

En al enig idee wat er op het programma staat qua oefeningen of wordt het go with the flow?:D

• #1.056
Wordt niet echt superdude ben ik bang...wie zijn home gym is het eigenlijk die all in..?

En al enig idee wat er op het programma staat qua oefeningen of wordt het go with the flow?:D

ikzelf train normaal gesproken bij All-in...

programma boeit niet zoveel denk ik, doe lekker je ding...kijken of er wat te combineren valt!

voeding vandaag
1120 - 50 gr Whey
1145 - 1 ei - 7 ei-eiwitten - 100 gr havermout - 100 ml melk
1345 - 100 gr zilvervlies rijst - 130 gr tonijn
1600 - 100 gr zilvervlies rijst - 200 gr kip/kalkoen
1815 - 100 gr pasta - 200 gr Biefstuk
1930 --> trainen en dat zal wat langer duren dan gebruikelijk
dan nog: post workout shake
post workout meal
500 gr kwark --> en dan tukken

voeding ziet er goed uit sjaakie,
maar even een vraag, wat voor effect heeft megagrow bij jou gedaan, ik wil namenlijk een trainingsstack halen bij xxl met onder andere EAS,unleash v2, en megagrow, en zoals ik lees zitten er genoeg stoffen in de megagrow zoals crea,bcaa, en nog meer, de noodzakenlijke, wat zou jij me aanraden, ken het hele product niet, maar het ziet er goed uit.

voeding is wederom strak kerel ;)

• #1.059
voeding ziet er goed uit sjaakie,
maar even een vraag, wat voor effect heeft megagrow bij jou gedaan, ik wil namenlijk een trainingsstack halen bij xxl met onder andere EAS,unleash v2, en megagrow, en zoals ik lees zitten er genoeg stoffen in de megagrow zoals crea,bcaa, en nog meer, de noodzakenlijke, wat zou jij me aanraden, ken het hele product niet, maar het ziet er goed uit.

tnx Keun.

Op dit moment gebruik ik nog steeds MegaGrow...maar ik neem het alleen op trainingsdagen. De oplaadfase heb ik wel gedaan en toen ben ik overgegaan naar alleen trainingsdagen.

Bij mij werkt het erg lekker, qua kracht ben ik toch wel flink op vooruit gegaan +10 op BP, DL en SQ - serieus. Daarnaast bevat het toch wel alles wat je post-workout zou kunnen gebruiken. Qua vocht vasthouden - wat ik normaal met crea mono wel heb - merk ik niets...dus dat is ideaal.

De trainingsstack van XXL is natuurlijk een mooie combi van producten -een soort ideaal scenario, maar wel prijzig natuurlijk. Als je een pre-workout nodig hebt, dan is die Unleash prima, kheb zelf de v1 toen genomen, alleen die pot ging zo hard. verder is megagrow ideaal en EAS...tja, ik weet niet of dat nou zo noodzakelijk is. Op Megagrow ga je sowieso al gainen.

Zelf heb ik altijd erg veel supplementen genomen, dan was ik elke training bezig met al die poeders en shit...ben ik helemaal klaar mee :P

even hoe ik het eerst deed en hoe nu:

half jaar terug
45 min Pre - 50 gr Whey
15 min Pre - Unleash
5 min Pre - 4 BCAA's
direct Post - 2 scoops Dextro - 2 scoops crea mono - 4 BCAA's
30 min Post - 50 gr Whey

nu
klein uur Pre - maaltijd + kopje koffie
post - MegaGrow
30 min post - 50 gr Whey

hopelijk heb je hier wat aan :P

voeding is wederom strak kerel ;)

tnx Rob!

tnx Keun.

Op dit moment gebruik ik nog steeds MegaGrow...maar ik neem het alleen op trainingsdagen. De oplaadfase heb ik wel gedaan en toen ben ik overgegaan naar alleen trainingsdagen.

Bij mij werkt het erg lekker, qua kracht ben ik toch wel flink op vooruit gegaan +10 op BP, DL en SQ - serieus. Daarnaast bevat het toch wel alles wat je post-workout zou kunnen gebruiken. Qua vocht vasthouden - wat ik normaal met crea mono wel heb - merk ik niets...dus dat is ideaal.

De trainingsstack van XXL is natuurlijk een mooie combi van producten -een soort ideaal scenario, maar wel prijzig natuurlijk. Als je een pre-workout nodig hebt, dan is die Unleash prima, kheb zelf de v1 toen genomen, alleen die pot ging zo hard. verder is megagrow ideaal en EAS...tja, ik weet niet of dat nou zo noodzakelijk is. Op Megagrow ga je sowieso al gainen.

Zelf heb ik altijd erg veel supplementen genomen, dan was ik elke training bezig met al die poeders en shit...ben ik helemaal klaar mee :P

even hoe ik het eerst deed en hoe nu:

half jaar terug
45 min Pre - 50 gr Whey
15 min Pre - Unleash
5 min Pre - 4 BCAA's
direct Post - 2 scoops Dextro - 2 scoops crea mono - 4 BCAA's
30 min Post - 50 gr Whey

nu
klein uur Pre - maaltijd + kopje koffie
post - MegaGrow
30 min post - 50 gr Whey

hopelijk heb je hier wat aan :P
Ik begin sinds vandaag met een nieuwe schema, ik wil me nu concentren op massa vooral, want ik vond zelf dat ik achteruit ging, en ik was de split even zat, dus heb ik nu een en ander verandert aan me trainings schema (staat ook in me log, maar daar staan 3 indeling, en ik heb altijd 4 gedaan, moet even kijken wat ik precies ga doen, 4 dagen lijkt me persoonlijk fijner)
om me schema even samen te vatten dit is de rep opbouw ongeveer 8,10,12 in omgekeerde pyramide opbouw.
en ja ik ben weer toe aan creatine binnekort, en megagrow leek me daar wel een goede vervangen van omdat er zowiezo al creatine in zit.
ik heb hiervoor Crea-Force Capsules van XXL genomen (had ze wel verkeerd ingenomen, dosering te weinig!) toch 7KG gegained, en droog gebleven, en bij de megagrow staat dus hetzelfde dat je er ''droge massa'' mee opbouwt. en dat wil ik komende weken dus doen.

EAS heb ik eerst altijd gebruikt, maar door geld gebrek (nog steeds) heb ik dit even achterwege gelaten maar me herstel is een stuk minder geworden, heb gewoon 4 a 5 dagen spierpijn in me rug gehad afgelopen dagen en me voeding is nog altijd in orde.
Unleash v2 wil ik nemen voor dagen dat ik wat extra's kan gebruiken, maar ik zal met dit nieuwe schema zowiezo niet veel meer maxen, misschien dat ik 1x in de 3 weken ga maxen.

Dus als het zo slim is een stack te gaan halen met een booster, is nu eigenlijk een 2e vraag, ivm me nieuwe schema, maar het is wel weer een stuk goedkoper dan als ik de producten apart koop.

zelf deed ik dit altijd voor me training:

45-60min Pre - 2 a 3 ei-eiwitten,boterhammen(kipfilet), chocomelk. +crea capsule
15min Pre - 10 a 20gr EAS (dit doe ik nu al 2 maanden niet meer)
Post - 20gr EAS+20gr dextro, NU is het 250ml water+40gr whey +20gr dextro (is ook al leeg)
30min Post - maaltijden met vis/kip of dergelijke

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven