- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van de xxl site.Creatine Monohydraat, L-Glutamine, Taurine, BCAA's, Carb Loading, Vitaminen en Mineralen in één product.
Heb jou een tijdje niet meer in de gaten gehouden maar wat een extreme kracht heb jij gekregen. En volgens mij train jij niet eens specifiek op kracht.
Hangen er hier ook wat pics rond? Ben wel benieuwd naar je fysiek en gains. Ga zo door.
Ik heb grotesjaak wel in de gaten gehouden, elke training; die baas is bruut vooruit gegaan de laatste maanden!
Fysiek is ook goed.
Netjes man, ff zo doorknallen en voor de zomer nog een cut invoeren en je staat er bruut bij!

en robuust
hehe tnx kwark!
wat voor wedstrijden sjaak?Wanneer ga je meedoen met wedstrijden?
Niet normaal hoe sterk jij bent...neem aan dat bijv. zoals die bors allemaal niet echt gecontroleerd is anders zou het insane zijn.
nee
als ik langer dan een maand geen vraag om update pics krijg

morgen staat er Benen op t programma, ik moet nog ff kijken hoe ik die training ga indelen, zullen wel Front Squats, romanian DL, Leg Press en p*ssy weight squats worden.
ja ik verbaas me zelf ook man - dat meen ik. opzich heb ik wel redelijk kracht specifiek getraind, maar dan meer in de zin van lage reps dan van uitgebalanceerde opbouw schema's enzoHeb jou een tijdje niet meer in de gaten gehouden maar wat een extreme kracht heb jij gekregen. En volgens mij train jij niet eens specifiek op kracht.
Hangen er hier ook wat pics rond? Ben wel benieuwd naar je fysiek en gains. Ga zo door.
ik ben dus al geweest. daarnaast heb ik zo'n -tot 18.00 abo. Morgen zal het denk ik uurtje of 4 wordenHoe laat ga je trainen?
ben er vandaag rond een uur of 18.30 denk ik. Benen..blegh.
Tnx Loo!Ik heb grotesjaak wel in de gaten gehouden, elke training; die baas is bruut vooruit gegaan de laatste maanden!
Fysiek is ook goed.
Netjes man, ff zo doorknallen en voor de zomer nog een cut invoeren en je staat er bruut bij!
heeeeerlijk was het ook, maar die van vandaag was nog lekkerder man!
lees m'n post

in die categorie zou je hem wel kunnen plaatsen ja, megagrow bevat ook nog andere ingredienten zoals;
tnx Keunin die categorie zou je hem wel kunnen plaatsen ja, megagrow bevat ook nog andere ingredienten zoals;
BCAA's, Dextro, L-glutamine en meerdere vitamines.
(ben zelf ook ooit eens van plan een potje aan te schaffen)
EDIT; iemand had het al gepost.
OT; wat een brute workouts!!
heheRackpulls en Bors zijn echt ****ing bruut.
Vanaf hoe laag pak je de rackpulls?

BOEM! goede training Sjaak!!
Vanaf welke hoogte pak je rackpulls?
tnx manHmm creatine lijkt me het enige product waar je sterker van kan worden, maar zo veel sterker toch ook niet, een klein beetje misschien.. Btw goeie training
hehe
BOEM! goede training Sjaak!!
Vanaf welke hoogte pak je rackpulls?
tnx manhij pakt ze van onder zijn knie..
sterke training weer sjaakmans. insane bors
dat vroeg je vorige week ook LooWeer een brute training!
Wat vindt je het verschil met rackpull > deadlift; welke spieren voel je bij welke oefening meer of minder?
anyways...ik doe vaak rackpulls, omdat ik meestal benen dag na pull/rug heb. bij rackpulls voel ik keihard m'n hele rug gewoon - echt insane