AndroidHealthClinic

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb jou een tijdje niet meer in de gaten gehouden maar wat een extreme kracht heb jij gekregen. En volgens mij train jij niet eens specifiek op kracht.

Hangen er hier ook wat pics rond? Ben wel benieuwd naar je fysiek en gains. Ga zo door.

Hoe laat ga je trainen?
ben er vandaag rond een uur of 18.30 denk ik. Benen..blegh.

Heb jou een tijdje niet meer in de gaten gehouden maar wat een extreme kracht heb jij gekregen. En volgens mij train jij niet eens specifiek op kracht.

Hangen er hier ook wat pics rond? Ben wel benieuwd naar je fysiek en gains. Ga zo door.

Ik heb grotesjaak wel in de gaten gehouden, elke training; die baas is bruut vooruit gegaan de laatste maanden!
Fysiek is ook goed.

Netjes man, ff zo doorknallen en voor de zomer nog een cut invoeren en je staat er bruut bij!

Echt heerlijke training neergezet Sjaak!:D

Ik heb grotesjaak wel in de gaten gehouden, elke training; die baas is bruut vooruit gegaan de laatste maanden!
Fysiek is ook goed.

Netjes man, ff zo doorknallen en voor de zomer nog een cut invoeren en je staat er bruut bij!

Dat willen we zien natuurlijk :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.147
en robuust

die inclines zijn insane broeder ;) Nice!!!
hehe tnx kwark!

Wanneer ga je meedoen met wedstrijden?
Niet normaal hoe sterk jij bent...neem aan dat bijv. zoals die bors allemaal niet echt gecontroleerd is anders zou het insane zijn.
wat voor wedstrijden sjaak? :P

die BORs zijn idd geen Pendlay Rows haha, maar ze blazen m'n rug op als een malle. SkaterMarvin en Loo kunnen bevestigen dat mijn BORs echt geen halve Shrugs zijn ofzo hehe

Megagrow is toch gewoon creatine?
nee

van de XXL site:
Creatine zorgt voor een toename van explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en spiervolume.
Dextrose vult de door een zware training uitgeputte glycogeendepots snel aan.
L-Glutamine houdt het lichaam in een anabole staat, versterkt het immuunsysteem en
reguleert de spieropbouw.
BCAA's deze essentiele aminozuren gaan de afbraak van spiermassa tegen en zijn onmisbaar voor de aanmaak van nieuw spierweefsel. Elke Dosering geeft 5 gram BCAA's
Taurine bevordert de omzetting van glycogeen in glucose. Dit is de belangrijkste brandstof voor de spieren en de hersenen. Daarnaast bevordert Taurine je stofwisseling en verbetert het je uithoudingsvermogen.
Vitaminen en Mineralen zorgen voor de ondersteuning en versterking van de eerder genoemde stoffen.

Wanneer heb je update pics Sjaak?
als ik langer dan een maand geen vraag om update pics krijg :cool:

en dan nu dames en heren de training van zojuist

Pull

energie als een malle, motivatie aanwezig, focus present - dus knallen maar!

Rack Pulls
8x140
8x180
6x190
5x200 PR!!!
vorige PR was 1 of 2 x 200 - dus een dikke verbetering. ik hoopte op 4 reps, maar heb de alles uit de kast gehaald en er 5 van weten te maken

BOR
8x100
9x120
7x130
7x130

PullUps
8x
8x
7x
7x

hammer grip pullups
7x
6x
6x

BB Curls
12x40
2x8x50

Seated cable rows
8x86 + 8x? + 8x? + 8x? + 8x?
dropset - steeds drie blokken omhoog - dus geen idee wat de gewichten waren POMPEN JWT :cool:

Calf Rehab - seated calf raise plate loaded
3x15x80
easy going

Machine Crunches
3x12xfullstack

commentaar:
geweldige training. zweten me helemaal kapot - dat heb ik vaak als m'n carbs omhoog gaan, dus is een goed teken. kheb tentamenweek nu, dus dat betekend - studeren - eten - trainen --> ideaal om te gainen voor mij, want ik stress niet :D

de t*ring wat staat m'n rug in de fik van deze training echt gruwelijk. 5x200 was heerlijk, machtig en fijn :D morgen staat er Benen op t programma, ik moet nog ff kijken hoe ik die training ga indelen, zullen wel Front Squats, romanian DL, Leg Press en p*ssy weight squats worden.

update over dat foto geneuzel :P
ik vind het leuk dat mensen erom vragen en shit, maar ik post wanneer ik denk dat ik er goed genoeg bij sta voor een foto + de gelegenheid moet zich voordoen om een goede te schieten. Daarnaast doe ik sowieso mee met de dbb-contest dit jaar --> daar train ik ook naartoe. maar er verschijnt heus wel wat binnenkort

training morgen - Benen!

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

ja ik verbaas me zelf ook man - dat meen ik. opzich heb ik wel redelijk kracht specifiek getraind, maar dan meer in de zin van lage reps dan van uitgebalanceerde opbouw schema's enzo :P

over de pics heb ik zojuist gezegd dat ze heus wel komen hehe - laatste aanwezige foto is een vakantie foto, die zal ik voor de lol nog is posten - maar heb je niets aan.

Hoe laat ga je trainen?
ben er vandaag rond een uur of 18.30 denk ik. Benen..blegh.
ik ben dus al geweest. daarnaast heb ik zo'n -tot 18.00 abo. Morgen zal het denk ik uurtje of 4 worden

Fysiek is ook goed.

Tnx Loo!
m'n plan is uitgestippeld - heb ik laatste gepost. vanaf april begin ik langzaampjes aan al en in juni ben ik een baas ;)
Echt heerlijke training neergezet Sjaak!:D
heeeeerlijk was het ook, maar die van vandaag was nog lekkerder man!

Dat willen we zien natuurlijk :P
lees m'n post :P

Megagrow is toch gewoon creatine?
in die categorie zou je hem wel kunnen plaatsen ja, megagrow bevat ook nog andere ingredienten zoals;
BCAA's, Dextro, L-glutamine en meerdere vitamines.
(ben zelf ook ooit eens van plan een potje aan te schaffen)

EDIT; iemand had het al gepost.

OT; wat een brute workouts!!

Laatst bewerkt:
Rackpulls en Bors zijn echt ****ing bruut.
Vanaf hoe laag pak je de rackpulls?

• #1.150
in die categorie zou je hem wel kunnen plaatsen ja, megagrow bevat ook nog andere ingredienten zoals;
BCAA's, Dextro, L-glutamine en meerdere vitamines.
(ben zelf ook ooit eens van plan een potje aan te schaffen)

EDIT; iemand had het al gepost.

OT; wat een brute workouts!!
tnx Keun

Rackpulls en Bors zijn echt ****ing bruut.
Vanaf hoe laag pak je de rackpulls?
hehe :)

net onder de knie

Hmm creatine lijkt me het enige product waar je sterker van kan worden, maar zo veel sterker toch ook niet, een klein beetje misschien.. Btw goeie training

Potverdomme sjaak, 130kg bor's :D niceeeee

BOEM! goede training Sjaak!!

Vanaf welke hoogte pak je rackpulls?

Weer een brute training!
Wat vindt je het verschil met rackpull > deadlift; welke spieren voel je bij welke oefening meer of minder?

• #1.156
Hmm creatine lijkt me het enige product waar je sterker van kan worden, maar zo veel sterker toch ook niet, een klein beetje misschien.. Btw goeie training
tnx man
en over crea en megagrow...ik ga altijd prima op creatine, maar met megagrow ging ik echt een stuk harder

Potverdomme sjaak, 130kg bor's :D niceeeee
hehe

BOEM! goede training Sjaak!!

Vanaf welke hoogte pak je rackpulls?

hij pakt ze van onder zijn knie..

sterke training weer sjaakmans. insane bors
tnx man
Weer een brute training!
Wat vindt je het verschil met rackpull > deadlift; welke spieren voel je bij welke oefening meer of minder?
dat vroeg je vorige week ook Loo :P anyways...ik doe vaak rackpulls, omdat ik meestal benen dag na pull/rug heb. bij rackpulls voel ik keihard m'n hele rug gewoon - echt insane

update
eigenlijk morgen rustdag en vandaag benen, maar heb het omgewisseld, dus morgen benen pakken.

voeding vandaag - beetje bagger:
800 - 2 hele eieren - 4 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen
1000 - 2 bruine boterhammen - 100 gr kipfilet
1130 - 2 bruine boterhammen - 100 gr kipfilet
1300 - 4 hele eieren - 2 bruine boterhammen
1500 - 200 gr tonijn - eetlepel mayo - 1 ui
1800 - 3 rundertartaars - 150 gr aardappels - 150 gr brocolli
2100 - 4 rijstewafels - 150 gr kipfilet - pindakaas
2330 - 500 gr magere kwark

Laatst bewerkt:
:eek: sorry voor het vragen stellen die al gesteld zijn (nog wel op dezelfde pagina ook:mad:)

• #1.158
potverdomme - k*t SPORTSCHOLENBELEID

serieus...wat een schijt zooi. plan was om vanavond bij een andere gym te gaan trainen, omdat ik een daluren abo heb bij m'n eigen gym en anders ben ik 10 euro kwijt - beetje zonde. Dus ik ging naar de nieuwe, spotgoedkope en enorme sportschool Fit For Free...zegt die kneus achter de balie dat ze niet aan dagkaarten doen "kan niet...we zijn al zo goedkoop en doen alleen aan jaarcontracten". Sorry maar dat vind ik echt bullshit.

anyways - geen training dus verdomme. m'n schema gaat zo helemaal overhoop, dus morgen moet ik gewoon een stap inhalen - het zal dus een compound training Benen + Borst worden :P

dan ga ik nu maar ff chillen en blijven eten!

Godver, wat een hoerenzooi zeg!:mad: Echt om te janken is dat!

Maar goed dubbel suc6 morgen dan maar! Dat wordt beesten Sjaak:fire::fire:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven