XXL Nutrition

van grotesjaak naar grootstesjaak

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
squats zorgenkindje ja, maar benen gelukkig niet :P
Dit kan ik enkel en alleen bevestigen! Monsterkuiten ook IMO:mad:

Toch aardige ochtend gewichten! Wel frustrerend dat je dan altijd kg's mag gaan droppen op alles..:(

Voor mij ook liever een avond workout!:D

Pics zien er goed uit (athans laten we het maar niet over de kwaliteit hebben), genoeg beef! (en een beetje spek natuurlijk ;) )

Post eens een goede foto van je kuiten, ik moet motivatie hebben. :D

Damn kerel, flink wat filet op dat lichaam van je ;)

Al een cut in de planning?
Als je je bf te hoog op laat lopen krijg je alleen maar meer troubles in een cut. Maar die wijsheid heb jij wel denk ik ;)

buff! als je er belangstelling naar hebt kan ik je foto's lichter maken zodat er lijkt dat je gewoon licht aan hebt. (heb ik zelf wel net gedaan, dikke armen!)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
In dit geval was je beter afgeweest met ook al een dosis megagrow in de ochtend ;)
Als je 's ochtends traint gewoon zien dat je snelle kh & trage kh hebt. Vergezeld met idem eiwitten.

Brute pics, k*t belichting :p

En natuurlijk ook wel leuk getraind ;)
hehe tnx Rob - je hebt trouwens een goed punt vwb snelle kh in de ochtend - al train ik wel vaak om 10 uur en dan gaat prima. maar morgen zal ik is wat toevoegen aan m'n pre-workout ontbijt

Dit kan ik enkel en alleen bevestigen! Monsterkuiten ook IMO:mad:

Toch aardige ochtend gewichten! Wel frustrerend dat je dan altijd kg's mag gaan droppen op alles..:(

Voor mij ook liever een avond workout!:D
tnx voor je support marvin hehe

Pics zien er goed uit (athans laten we het maar niet over de kwaliteit hebben), genoeg beef! (en een beetje spek natuurlijk ;) )

Post eens een goede foto van je kuiten, ik moet motivatie hebben. :D
hahah tnx Loo - kuiten zijn wat ingekakt, doordat ik ze drie weken terug keihard verrekt heb. vanaf volgende week ga ik ze weer maximaal trainen, dus dan trek ik ze in een week of drie terug op grootte en dan schiet ik voor jou een pic ervan, zodat je motivatie hebt!

spek komt goed :P

Damn kerel, flink wat filet op dat lichaam van je ;)

Al een cut in de planning?
Als je je bf te hoog op laat lopen krijg je alleen maar meer troubles in een cut. Maar die wijsheid heb jij wel denk ik ;)
haha filet? dat is in vergelijking met de term 'beef' toch wat minder vettig :P maar cut staat zeker in de planning, maar nu nog niet - m'n bf blijft op dit niveau steken en ik hoop zo kilo's te pakken tot en met eind maart - daarna langzame en lange cut richting juli - resultaat: 95 kilo - 10%

buff! als je er belangstelling naar hebt kan ik je foto's lichter maken zodat er lijkt dat je gewoon licht aan hebt. (heb ik zelf wel net gedaan, dikke armen!)

ik ben wel blij dat ze donker zijn, want dan blijf ik nog enigzins anoniem. dus laat maar hangen Keun - wel bedankt voor het aanbod. Er komen binnenkort wel een keer goede foto's!

update vandaag
gisteren de brede buffel uitgehangen in het Tikibad, was lachen...wel wat slecht gegeten, maar goed gemaakt met twee en een halve sparerib en een garnalencocktail in de avond :P ook aardig wat wijn achter m'n kiezen - maja dat is nou eenmaal niet anders hehe

voeding vandaag
1200 - 2 hele eieren - 5 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen
1430 - 150 gr brinta (best veel hehe) - 50 gr Whey
1700 - 2 magere runderburgers - 120 gr zilvervliesrijst
1900 - nog onbekend
2130 - nog onbekend
0000 - 500 gr magere kwark

morgen - Rug en kuiten!

slechte foto`s, goede massa!
ga zo door man

• #1.187
slechte foto`s, goede massa!
ga zo door man
dank u

training van vanmorgen

Rug en Kuiten

damn...beetje brak van gisteren (biertjes gedronken). daardoor een training vol p*ssy-excercises ;) maar geen p*ssy gewichten uiteraard

Reverse Grip lat pulldown
12x86
3x10x91

Seated Cable Rows
3x10x105

db Pullover (cross-bench)
3x12x40

Machine Rows
2x12xfullstack
10xfullstack en knap zei de kabel - machine kapot :P

straight arm rope pulldown
4x12x47

Back extensions
3x12xbw
goede contractie bovenin - zure onderrug :P

seated calf-raise -plate loaded
3x15x110

standing calf raise
3x15xfullstack

commentaar
rackpulls en BORs zaten er simpelweg niet in vandaag - daarom p*ssy-pomp-highrep-oefeningen.

morgen - schouders en buik

Ook wel eens goed om ff te pompen.
Die rug is sterk zat van jou dus een keertje heavy pulls overslaan is niet erg.

Biertjes drinken op woensdag??? K*tstudentenleven...

toch lekker getraind wederom

damn, ik mag er niet aan denken moest er bij mij een cable overschieten :p

• #1.190
Ook wel eens goed om ff te pompen.
Die rug is sterk zat van jou dus een keertje heavy pulls overslaan is niet erg.

Biertjes drinken op woensdag??? K*tstudentenleven...

khad eigenlijk een preek van je verwacht ;)

maar het was idd wel lekker zo pompen - kzit eraan te denken om elke week 1 van m'n trainingen volledig anders te doen dan normaal en op die manier een beetje sleur doorbreken.

toch lekker getraind wederom

damn, ik mag er niet aan denken moest er bij mij een cable overschieten :p

tja..het was wel even schrikken. gelukkig zit er zo'n kussen tegen m'n borst - dus ik kan mezelf amper pijn doen. mensen van de sportschool waren wel wat verbaast haha

Kerel ik heb niks aan te merken op je training hoor! Moet zelfs zeggen dat ik een oefening als bijvoorbeeld reverse grip pulldowns juist heerlijk vind!

Uiteraard ook heel veel suc6 weer morgen!

khad eigenlijk een preek van je verwacht ;)

maar het was idd wel lekker zo pompen - kzit eraan te denken om elke week 1 van m'n trainingen volledig anders te doen dan normaal en op die manier een beetje sleur doorbreken.

De boog kan niet altijd gespannen staan, soms voel je dat het een k*ttraining gaat worden dus gooi je het roer ff helemaal om door high reps te maken of in dit geval veel cable-werk. En zo maak je er toch nog wat van. Beter dan thuis zitten...

• #1.194
waarschijnlijk van je fysiek;)

beter iets dan niets trainen
haha

Kerel ik heb niks aan te merken op je training hoor! Moet zelfs zeggen dat ik een oefening als bijvoorbeeld reverse grip pulldowns juist heerlijk vind!

Uiteraard ook heel veel suc6 weer morgen!
morgen is overmorgen (vandaag dus) geworden - uitleg volgt :P

De boog kan niet altijd gespannen staan, soms voel je dat het een k*ttraining gaat worden dus gooi je het roer ff helemaal om door high reps te maken of in dit geval veel cable-werk. En zo maak je er toch nog wat van. Beter dan thuis zitten...
klopt helemaal!

intro
de bedoeling was om gisteren dus schouders te pakken en weekend rust te nemen...maar dat liep iets anders hehe. donderdagavond klein feestje gehad bij een maat van me. om 3 uur was ik nogal lam en kwam op het geniale idee om van utrecht naar ijsselstein te fiesten, daar woont m'n nieuwe vriendin namelijk :P dus toen ben ik een uur gaan fietsen, keihard op m'n bek gegaan en kletsnat in ijsselstein aangekomen. uiteraard gecrasht daar en volgende dag laaaat wakker geworden. naja - voor straf dus weer teruggefietst - al met al, goede cardio gehad.

training dus verplaatst naar vandaag!

Schouders en armpomp

andere sportschool geprobeerd - "new style" hebben drie locaties in utrecht

seated db press
12x36s
2x8x40s
yes...de 40s weer :D

db side laterals om-en-om
12x20s
12x22s
10x24s
10x24s

Face Pulls
4x12x56

BB Shrugs
15x150
12x170
10x190
10x190

standing MP
3x8x60
sloeg nergens meer op natuurlijk

machine crunches
3x15xfullstack
Leg Raise
3x15

Triceps Pushdown
3x10x86

db Hammer Curls
12x20s
10x24s
8x26s
oei - zwaar

commentaar
sportschool is 3 minuten fietsen - ideaal. wel erg klein, wat opzich niet uitmaakt, maar toen ik bb shrugs deed waren wel bijna alle schijven op. ze hebben nog 2 locaties en als ik 1 abo neem kan ik overal trainen. dus maandag ga ik die andere, die op 8 min fietsen ligt ff checken.

trainen ging heerlijk. schouders weer eens los gepakt en dat doet me altijd erg goed. db presses weer is met 40s, lekker! ff paar maandjes erop focussen en dan ga ik Loo proberen in te halen ;)

maandag: Benen

Wahahaha die sjaak... Lam op de fiets :p

wel lekker geknalt man. Die db presses ben ik jaloers op... Dat kan met mijn schouder gewrichten (nog) niet... Prettig weekend beest!

Enneh... Volgende keer helm op eh?

dat is wel ideaal 3 locaties van de zelfde firma in de buurt!
lekkere schouder training, die side laterals blijven hun werk doen he:D

Damn, sommige mensen hebben nog nooit van de gloeilamp gehoord ofzo.

Voor wat ik kan zien ziet het er wel ****ing buff uit.

• #1.199
Wahahaha die sjaak... Lam op de fiets :p

wel lekker geknalt man. Die db presses ben ik jaloers op... Dat kan met mijn schouder gewrichten (nog) niet... Prettig weekend beest!

Enneh... Volgende keer helm op eh?
haha helm op :P

tnx man - jouw schoudertijd komt wel ;)

dat is wel ideaal 3 locaties van de zelfde firma in de buurt!
lekkere schouder training, die side laterals blijven hun werk doen he:D
ja opzich zou dat ****ing bruut zijn - ik heb soms ff een andere locatie nodig voor de motivatie en dan kan ik m'n trainingen afstemmen op beschikbare spullen e.d.

side laterals om-en-om is de uitvinding vd eeuw!

Damn, sommige mensen hebben nog nooit van de gloeilamp gehoord ofzo.

Voor wat ik kan zien ziet het er wel ****ing buff uit.
haha. ik schiet aan het eind van m'n bulk nieuwe foto's - hopelijk op 104 kilo. misschien tussendoor nog iets als er een gelegenheid toe is - zoals jou tegenkomen in de gym

of led-lampen van de postcode loterij:roflol:
:rolleyes:

De tieves, 40-ers voor schouders? Brutale actie om dat te doen! :bow:
Gooi je ze zelf omhoog of laat je ze aangeven?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven