In dit geval was je beter afgeweest met ook al een dosis megagrow in de ochtend

Als je 's ochtends traint gewoon zien dat je snelle kh & trage kh hebt. Vergezeld met idem eiwitten.
Brute pics, k*t belichting
En natuurlijk ook wel leuk getraind
hehe tnx Rob - je hebt trouwens een goed punt vwb snelle kh in de ochtend - al train ik wel vaak om 10 uur en dan gaat prima. maar morgen zal ik is wat toevoegen aan m'n pre-workout ontbijt
Dit kan ik enkel en alleen bevestigen! Monsterkuiten ook IMO
Toch aardige ochtend gewichten! Wel frustrerend dat je dan altijd kg's mag gaan droppen op alles..
Voor mij ook liever een avond workout!
tnx voor je support marvin hehe
Pics zien er goed uit (athans laten we het maar niet over de kwaliteit hebben), genoeg beef! (en een beetje spek natuurlijk

)
Post eens een goede foto van je kuiten, ik moet motivatie hebben.
hahah tnx Loo - kuiten zijn wat ingekakt, doordat ik ze drie weken terug keihard verrekt heb. vanaf volgende week ga ik ze weer maximaal trainen, dus dan trek ik ze in een week of drie terug op grootte en dan schiet ik voor jou een pic ervan, zodat je motivatie hebt!
spek komt goed
Damn kerel, flink wat filet op dat lichaam van je
Al een cut in de planning?
Als je je bf te hoog op laat lopen krijg je alleen maar meer troubles in een cut. Maar die wijsheid heb jij wel denk ik
haha filet? dat is in vergelijking met de term 'beef' toch wat minder vettig

maar cut staat zeker in de planning, maar nu nog niet - m'n bf blijft op dit niveau steken en ik hoop zo kilo's te pakken tot en met eind maart - daarna langzame en lange cut richting juli - resultaat: 95 kilo - 10%
buff! als je er belangstelling naar hebt kan ik je foto's lichter maken zodat er lijkt dat je gewoon licht aan hebt. (heb ik zelf wel net gedaan, dikke armen!)
ik ben wel blij dat ze donker zijn, want dan blijf ik nog enigzins anoniem. dus laat maar hangen Keun - wel bedankt voor het aanbod. Er komen binnenkort wel een keer goede foto's!
update vandaag
gisteren de brede buffel uitgehangen in het Tikibad, was lachen...wel wat slecht gegeten, maar goed gemaakt met twee en een halve sparerib en een garnalencocktail in de avond

ook aardig wat wijn achter m'n kiezen - maja dat is nou eenmaal niet anders hehe
voeding vandaag
1200 - 2 hele eieren - 5 ei-eiwitten - 2 bruine boterhammen
1430 - 150 gr brinta (best veel hehe) - 50 gr Whey
1700 - 2 magere runderburgers - 120 gr zilvervliesrijst
1900 - nog onbekend
2130 - nog onbekend
0000 - 500 gr magere kwark
morgen - Rug en kuiten!