Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx marvin, het is wel zwaar nu in de cutTwee beste trainingen weer neergezet Sjaak! Damn 100kg CGBP!![]()
tnx len
balen man - volgende keer pak je hem. denk er dan maar aan dat ik hem wel hadSterk man die CGBP's!
Ik kwam er niet aan vrijdag, 2 reps te kort.![]()
dank je keuntwee brutale workouts, die skull-crushers mogen er ook wezen!
+1waarom geen pre workout, zodat je nog wel de max uit je trainingen haalt...?
edit: Wel benieuwd naar de voeding (en supps) btw!:d
ik zit idd na te denken over een pre workout ja - al gaat het opzich nog goed met de trainingenWaarom geen pre workout, zodat je nog wel de max uit je trainingen haalt...?
Edit: wel benieuwd naar de voeding (en supps) btw!![]()
geduld

opzich wel ja - als m'n conditie op termijn vooruit gaat zullen de gewichten wellicht iets stijgen
balen joh
opzich prima theorie koek, maar als je intensiteit verhoogte en in my case the rust verminderd kun je minder gewicht verzetten. dat is eigenlijk geen krachtverlies - dus als je het over de term 'krachtverlies' hebt zul je wel gelijk hebben. al ben ik ook van mening dat het verlagen van carbs je kracht niet ten goede komt, maar dat zal ik alleen kunnen bevestigen als ik normale rust zou nemen en low carbsDie BOR
Mooie voeding ook man!!
Krachtverlies is eigenlijk niet de bedoeling, schroef dan je eiwitten wat op. en beperk je carbs alleen tot voor en na je training.
Krachtbehoud is wel belangrijk. Toename van kracht in de cut is dan theorethich gezien weer niet mogelijk. (alhoewel.. je komt lager in bodyweight, en je kracht behoort je te behouden, wordt je gezien het percentage toch eigenlijk sterker)
spierpijn is flink aanwezig pffgoed gewerkt sjakie
zoals we gewend zijn
als dit werkt voor jou
vooral doorgaan
cut gaat prima - in het begin leek ik te snel gewicht te verliezen, maar nu gaat t beter - gewicht zit rond de 96/97 nu2 brutale workouts!
die manier van doen vandaag lijkt me ook wel leuk om te doen voor de variatie, hoe verloopt de cut zo ver?
het is echt gruwelijk man - één set alles of niets, helemaal kapot gaan, tja je moet ervan houden en dat doe ikBegint me steeds beter te klinken die Yates style trainingen!!
enigzins is het wel zwaarder, maar je kan je er wel goed voor opladen, omdat het slechts één set - dus die set onderscheid wel de mannen van de kleine jongens.Shit, zal mentaal ook wel zwaar zijn zo'n alles of niets set.
Ik blijf trouwens maar op jouw spoiler drukken![]()